סולר קפלינסקי רשלנות רפואית malpractice
שיחה אישית עם עו"ד עופר סולר: 072-334-0001

פורום רשלנות רפואית


נושא
מחבר
תאריך ושעה

(עו"ד כרכבי)
12/03/2024 11:53
אני מייצגת בתיק רשלנות רפואית נגד בית חולים כרמל בחיפה.
מדובר במקרה של רשלנות באבחון- מרשי אובחן כלוקה בצלקת קרום הלב בזמן שהוא היה סובל מתסחיף ריאתי.
בינתיים הוגשה תביעה , והוגשו חוות דעת משני הצדדים ובית המשפט הופנה לגישור.
ב"כ הנתבעת העלתה בפניי שמות של מגשרים ומבדיקה מתברר כי כולם היו בעברם מייצגים נתבעים בהיותם באי כוח חברת MCI .
האם תוכלו להעביר שמות של מגשרים שמומלצים עבור תובעים ?
(עו"ד כרכבי)
12/03/2024 11:53
אני מייצגת בתיק רשלנות רפואית נגד בית חולים כרמל בחיפה.
מדובר במקרה של רשלנות באבחון- מרשי אובחן כלוקה בצלקת קרום הלב בזמן שהוא היה סובל מתסחיף ריאתי.
בינתיים הוגשה תביעה , והוגשו חוות דעת משני הצדדים ובית המשפט הופנה לגישור.
ב"כ הנתבעת העלתה בפניי שמות של מגשרים ומבדיקה מתברר כי כולם היו בעברם מייצגים נתבעים בהיותם באי כוח חברת MCI .
האם תוכלו להעביר שמות של מגשרים שמומלצים עבור תובעים ?
(אסנת)
06/02/2024 12:56
לאחר ניתוח לייזר לטיפול בורידים בולטים, יש לי חוסר תחושה באיזור אחד בשוק וחוסר נעימות כמו עקצוץ במגע בחלק אחר כנראה שנפגע העצב, הרופא אמר שיעבור עם הזמן אך אין שינוי, האם יש עילה לתביעה ?
(קרולין)
09/10/2021 13:16
שלום

הבן שלי נולד עם היפוספדיאס וצריך לעבור ניתוח ממש בקרוב [הוא בן כמה שבועות]. הסקירות בהריון היו תקינות, אף אחד לא אמר מילה על בעיה, ילדתי בזמן והכל היה נראה תקין עד הלידה. רציתי לדעת האם יצא לכם להיתקל במקרה כזה והאם זאת רשלנות.
11/10/2021 20:01
שלום,
היפוספאדיאס הוא מום שיכול להופיע בדרגות חומרה שונות, ניתן בדרך כלל לתיקון כירורגי באופן פשוט יחסית ועם תוצאות טובות מאד ולעיתים כלל לא ניתן לאתר אותו בסקירת מערכות.
אם לילד אין בעיות נוספות איני בטוח שהמקרה יתאים לתביעת רשלנות רפואית.
מוזמנים כמובן ליצור עמנו קשר ליעוץ פרטני.

בברכת בריאות,
עורך דין עופר סולר
(חדש)
21/01/2024 11:10
יש חוק התיישנות על ניתוח ? יש פגיעה נפשית קריטית לכל החיים ומה שקרה זה שזה נשמר בסוד אצל אותו מנותח בגלל הבושה וכרגע עברו בערך 15 שנה והילד הפך לגבר..יש מה לעשות?
שאלה
(זבולון)
15/01/2024 16:26
שלום.
אני מטופל בנזעי חשמל אחזקתי.
חשוב לי מאד לראות איך הטיפול מתבצע.
לצורך כך אני רוצה לבקש מאחד מאנשי הצוות שיסריטו אותי במהלך הטיפול.
האם יש סיכוי שיסכימו?, האם יש לי דרך לאלץ אותם להסכים?, מה אומר החוק בנושא הזה?.
תודה רבה מראש.


(Lisa Cooper)
09/01/2024 15:27
Hello,

MarketGirl.biz has made available our Google Maps Database for everyone.

I am shutting down the company to spend more time with my family.

I wish you a prosperous new year!

Lisa Cooper
MarketGirl.biz
(שני מנתניה)
05/02/2012 23:47
בעת ההריון הראשון שלי עברתי את כל הבדיקות שהציע הרופא בקופת חולים כולל סקירת מערכות שנעשתה, בדיקת מי שפיר, מעקב אולטראסאונד ועוד בדיקות. למרבה ההפתעה נולד לי בן הסובל מתופעה של ריאה היפופלסטית. מאז גיל 6 חודשים הילד עובר טיפולים רפואיים אינטנסיביים. עד גיל שנתיים הילד הוכר כנכה בשיעור 100% על ידי המוסד לביטוח לאומי. בגיל 6 חודשים בערך הילד עבר אמבולציה של העורק הסיסטמי לריאה הימנית. למזלינו הרב תודה לאל הוא מתפתח יפה ובריא בסך הכל למרות מגבלות פיזיות לא פשוטות. רציתי לקבל חוות דעת משפטית על ההליך של מעקב ההריון והעובדה שילדתי ילד מקסים הסובל מתופעה של ריאה היפופלסטית.

האם טיפלתם במקרים דומים בעבר? האם ישנן תביעות קודמות נגד קופת חולים על כך שהמחלה לא אובחנה בעת ההריון? כיצד נהוג לפעול במקרים דומים? האם העובדה שהילד בן 6 אינה מגבילה את אפיקי הפעולה שלנו כיום?
(עו"ד סולר מנהל הפורום)
06/02/2012 13:12
שלום רב,

כדי לבחון את האפשרות של בשלות ריאתית ניתן להשתמש במדדים אולטראסוניים שונים וכן בדיקת מי שפיר יכולה לסייע. יחד עם זאת איני יכול לדעת אם במקרה שאת מציינת היה מקום לבחון זאת שכן אין המדובר בבדיקה שגרתית ויש צורך בחשד כלשהו שיתעורר בשל ממצא אחר.

אני סבור כי כדאי לבדוק את המקרה בצורה מסודרת על ידי הוצאת מלוא התיעוד הרפואי והתייעצות עם מומחה רפואי מתאים בתחום המיילדות והגניקולוגיה. כדאי ראשית לפנות אל עורך דין מנוסה בתחום הרשלנות הרפואית שיוכל לסייע לכם בבחינת המקרה.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
(שני)
07/02/2012 01:36
תודה על המידע והעזרה שלך. אני מעריכה את זה מאד ושמרתי לי את מספר הטלפון שלך.
(בער )
26/12/2023 11:29
לי אמרו כל הזמן שהעובר לא ישרוד כי היה לו חשש לריאה היפופלסטית ובלידה נולד ללא שום בעיה
(חיים)
21/12/2023 14:02
שלום רב,
בעת ניתוח קטרקט, הרופא המנתח טעה והשתיל עדשה מונופוקלית לראייה מרחוק במקום לראייה מקרוב כנדרש.
ההשלכה המיידית היא הצורך במשקפיים לראייה מקרוב, מחשב, עיתון וכדומה. האם יש בסיס לתביעת פיצויים? תודה.
(חיים)
21/12/2023 14:02
שלום רב,
בעת ניתוח קטרקט, הרופא המנתח טעה והשתיל עדשה מונופוקלית לראייה מרחוק במקום לראייה מקרוב כנדרש.
ההשלכה המיידית היא הצורך במשקפיים לראייה מקרוב, מחשב, עיתון וכדומה. האם יש בסיס לתביעת פיצויים? תודה.
(חיים)
21/12/2023 14:02
שלום רב,
בעת ניתוח קטרקט, הרופא המנתח טעה והשתיל עדשה מונופוקלית לראייה מרחוק במקום לראייה מקרוב כנדרש.
ההשלכה המיידית היא הצורך במשקפיים לראייה מקרוב, מחשב, עיתון וכדומה. האם יש בסיס לתביעת פיצויים? תודה.
(נ.ח)
17/12/2023 21:45
שלום רב,
לפני כ 6-7 חודשים קיבלתי עירוי ברזל בהיריון,נשאר לי על היד כתם גדול בצבע חום שלא נראה כאילו הוא בכיוון לדהות. משיטוט מהיר בגוגל כתם כזה אמור להיעלם עד מספר חודשים. במידה ולא, האם יש עילה לתביעה? נראה כמו מכה על היד
(ליהי)
18/12/2018 10:24
אז הכל התחיל בסקירה שנייה שעשיתי אצל רופא פרטי נחשב מאוד, בה נאמר שהכל נראה מצויין, אבל (כמעט בלי לייחס לעניין חשיבות) יש אה-סימטריה והרחבת חדרים בגבול הנורמה של עד 9 מילימטר בחדרי המוח, ולכן מומלץ לעשות סקירה מכוונת מוח בשבוע 30 לצורך מעקב.
שאלתי את הרופא- אני צריכה לדאוג? לעשות מי שפיר?
הוא אמר שאין צורך ובמילים אחרות שזה לצורך הפרוטוקול.
יש שיאמרו עליי שאני פריק קונטרול ועלולה להילחץ בקלות מדבר כזה... אבל במקרה הזה, החלטתי שלא להילחץ. החלטתי שפשוט ניתנה לי הזדמנות לפגוש שוב את העוברית החמודה שלי כשהיא תהיה כבר גדולה וברורה יותר.

המשכתי כרגיל בהיריון, והגיע לו שבוע 30+3 ויחד איתו יום הסקירה מכוונת מוח שלה חיכיתי. הדבר היחיד שקראתי בד"ר גוגל טרם הבדיקה הוא מה גודל הרחבת החדרים שנחשב כבר מחוץ לטווח הנורמה. 10 מילימטר זה הגבול העליון של הנורמה.

נשכבת לי על המיטה בחדר הבדיקה, מגיעה רופאה נחמדה ומתחילה בסקירה. הכל נראה מעולה, מלא מושגים ואיברים במוח שאין לי מושג בהם. עד לחדרים הלטרליים הימני והשמאלי. שם נצפית הרחבה של 11 מילימטר בימני ו-13 מילימטר בשמאלי.
זהו. הבנתי שפה זה כבר לא בשביל הפרוטוקול ויש כאן בעיה (הפרצוף של הרופאה אמר הכל).
כמובן שהדמעות והפחד העצום שהשתלטו עליי לא איחרו להגיע, ושאלתי אותה מה זה אומר? בגדול.. אמרה לי שזה יכול לומר הרבה דברים.
פיגור שכלי, תסמונות גנטיות שונות, בעיה בסירקולציה של הנוזלים שעוברים מהמוח לעמוד שידרה ויכול להיות שהיא תזדקק לניתוח והשתלה של צינור שיעבור מהמוח דרך עמוד השידרה עד לבטן כדי שירכז את הנוזלים - זאת התחזית החיובית כן? אה. ושאני נמצאת ברמת סיכון של למעלה מ30 אחוז אז אני זכאית לפנייה לוועדה להפסקת היריון.
ואני.................... מה? מה זאת אומרת הפסקת היריון? אבל היא תינוקת מה זאת אומרת להפסיק את ההיריון?

אחרי שיחד עם בעלי אמרנו שאנחנו ממש לא שוקלים הפסקת הריון בשלב זה, היא הכינה לי רשימה של בדיקות שעליי לבצע. בניהן מי שפיר (אני בשבוע 30 כבר WTF?!) וMRI (איך לעזאזל עושים MRI לתינוקת בבטן שלי?!) בירור של זיהומים ועוד ועוד ועוד. אה ומהר. כדי שנוכל לקבל החלטות מהר.

בלי הרבה זמן לחשוב, מתחילים לרוץ... מפעילים קשרים משיגים תורים הולכים לחוות דעת שנייה אצל רופא מדדדדהיייייים בחיפה שאמר שיש מקרים שבהם גם נולדים ילדים בריאים במצבים האלה (עוד משפט שמצאתי את עצמי נאחזת בו לאורך כל הדרך).

אז יש תור לייעוץ גנטי ויש תור למי שפיר ויש תור לMRI ויש הכל ועכשיו רק צריך להיבדק, ולחכות לתוצאות.. ובין לבין גם לעשות סקירות אחת לשבועיים לראות מה קורה לה במוח.

מי שפיר בשבוע 32 זו חוויה לא נעימה, מלחיצה מאוד שלפניה מקבלים גם זריקות כואבות להבשלת הריאות למקרה שתתפתח לידה בעקבות הבדיקה (מי בכלל החליט אם ממשיכים עם ההריון הזה אז מה קשור לידה עכשיו?!) אבל הבדיקה עברה בשלום.

בהמשך שבוע 32, עשיתי גם בדיקת MRI. שזו הייתה הבדיקה שהייתה לי הכי קשה. בולעת את כדור הוואליום שנתנו לי כדי שהעוברית תלך לישון ולא תזוז בבדיקה. נכנסת למכונה הענקית הזאת עם הבטן הענקית שלי, והתינוקת זזה. ואני מתפללת בלב שתפסיק כבר לזוז. והיא זזה. אחרי משהו כמו חצי שעה הבדיקה מסתיימת הבדיקה והצליחו להשיג כמה צילומים.

עכשיו נשאר להמתין. ממתינים. אני כבר לא הולכת לעבודה. אני כבר לא כלכך יוצאת מהבית. אני לא שם. אני בהולד. שוכבת במיטה, מחכה לטלפונים.

ואחרי שלושה שבועות הם החלו להגיע - מי שפיר וצ'יפ גנטי - תקין! !
בבדיקת הMRI לא מצאו איזה ממצא שלא ראו באולטרסאונד ככה שגם זו תוצאה יחסית טובה.

מגיע יום המעקב בבית חולים שבו עובד גם הרופא המקסים שהגעתי אליו לקבלת חוות דעת נוספת. הוא עובד כשותף במרפאה שמתמחה במומים במוח של עוברים יחד עם ניורולוגית ילדים ויועצת גנטית.

מגיעים בשעת בוקר מוקדמת לבית החולים, אני מאושרת! הבדיקות חזרו תקינות! נכנסת עם פרצוף מנצח, הוא בודק לא אומר הרבה ואומר אוקיי. בואי נבדוק מה המצב של העובר.
ההרחבה גדלה. 15 מילימטר. זו כבר הרחבה בינונית. יש פה בעיה. זה פרוגרסיבי.
אתם זכאים לפנייה לוועדה להפסקת הריון. (אני בשבוע 34)

בום.
אחרי חודש שאני מתרכזת במחשבות חיוביות. לא בוכה למעט במקלחת כשאף אחד לא רואה שאני מפחדת פחד מוות.
חזקה. אופטימית. מתפללת (לא נהגתי להתפלל לפניי המצב).
בום.
זה גדל. עוד פעם לשקול הפסקת הריון.
יושבת חנוקה יחד עם בעלי ואמא שלי, מול הרופא המקסים, הניורולוגית והיועצת הגנטית.

תראי... הם אומרים. היות וההרחבה היא פרוגרסיבית יש פה סיכון גבוה שמדובר בתסמונת גנטית מאוד מאוד מאוד מאוד נדירה שאפשר לגלותה רק בבדיקת אקסום. מסבירים לי בכללי על הבדיקה שהיא מאוד מאוד מאוד רחבה הרבההההה יותר מהצ'יפ הגנטי.. וכל מה שאני חושבת זה איך לעזאזל אפשר לקבל תוצאה תקינה בבדיקה כזו? מה כולנו מושלמים?
בזמן שאני מנסה להבין מה קורה פה בכלל, הניורולוגית שואלת אותי אם ההתלבטות נובעת מעניין כלכלי? בלי לדעת כמה זה עולה אמרתי לה - לא!
ואז שאלתי כמה זה עולה? 15 אלף שקל.
אה! וגם לוקח לתוצאות משהו כמו שלושה שבועות להגיע (משמע לא יחזרו לפני שבוע 37.. וכל מה שאני חושבת עליו זה שהאחיין המושלם שלי פאקינג נולד כבר בשבוע 36! )

אני מבולבלת.. לא יודעת מה לענות ולניורולוגית מסתיימת הסבלנות היא מציגה בפניי שלוש אופציות:
1. להגיד בע"ה הכל יהיה בסדר ולהמשיך עם ההיריון ולקוות לטוב.
2. לעשות את הבדיקה, לקוות שלא אלד בינתיים, ולהבין שאם התוצאות חוזרות לא תקינות, אז עושים הפסקת הריון בשבוע 37 ואולי אפילו יותר.
3. לפנות כבר עכשיו לוועדה להפסקת היריון.

יצאנו החוצה. התייעצתי עם בעלי.. שבורה לרסיסים אני אומרת לו שמבחינתי זה או האופציה הראשונה או האופציה השלישית. שאני לא מסוגלת לעבור עוד שלושה שבועות כאלה.
הוא אמר שלפי דעתו... עד שאין לנו 100 אחוז וודאות שמשהו לא תקין אנחנו לא יכולים לקבל החלטה.. ואם הבדיקה הזאת יכולה לתת לנו וודאות כזו אז שווה לעשות אותה ולחכות (ואני בלב חושבת לעצמי "בטח.. שווה לחכות... אתה מצליח להתנתק מזה מדיי פעם. אני מסתובבת עם "זה" זז לי בבטן כל הזמן)
מחליטים לעשות את הבדיקה.

וככה מתחילים עוד שלושה שבועות של המתנה. שלושה שבועות שבהן כל אחד משתף אותך במה הוא היה עושה במקומך. כל אחד חושב שהסיכון שאנחנו עומדים לקחת הוא גדול מדיי. לא היו עושים את זה במקומנו.
שלושה שבועות שבהן כל יום במקלחת, לבד, עם עצמי. אני מרשה לעצמי לפחד, להתפרק.. להתחנן אליה שהיא תפסיק לזוז כבר!!! שזה יגמר לבד!

17.06- ביקורת נוספת וסקירת מוח נוספת בפורום בבית החולים. מגיעים לשם כבר עם שני ההורים שלי ובעלי. בודקים. 19 מילימטר. הרחבה חמורה. 50 אחוז סיכון. הטלת מטבע, או שהכל טוב, או שהכל נורא.

שוב בום. שוב ציפצופים באזניים. שוב מחפשת את הכוח לעמוד מול הרופאים. ואנחנו בשלנו. לא פונים לוועדה לפני שחוזרת תוצאת הבדיקה של האקסום.
הרופאה בינתיים ברקע עם אמא שלי מסבירה לה שבמידה וכן מחליטים להפסיק את ההיריון היא ממליצה לעשות את זה אצלם כי יש להם פתולוגיה טובה. אני שמעתי את המילה פתולוגיה. העוברית שלי זזה לי בטירוף בבטן תוך כדי. אפשר לומר שהתעצבנתי ויצאנו מהחדר.

22.06 - יום שישי. מגיעות התוצאות. מתקשר אליי הרופא אחרה"צ,שמה על ספיקר ובעלי ואני מקשיבים לרופא והוא בקולו הרגוע, אומר שהבדיקה חזרה והתוצאה תקינה. ----אבללללל.... שהיות וההרחבה היא פרוגרסיבית... עצרתי אותו.
אמרתי לו תודה רבה ד"ר אני מבינה. להתראות.

אנחנו שמחים אבל אני עדיין מתה מפחד, לא מרשה לעצמי לחשוב על תינוקת עדיין.

ביום ראשון קבעתי תור לניורוכירורג ילדים יחד עם רופא נשים בבית החולים שבו תכננתי ללדת על מנת להתייעץ איתו האם יש להתערב ניורוכירורגית לאחר הלידה.

28.06 מגיע מועד התור.
מגיע לבית חולים, שבוע 38+3, לא עבר אפילו שבוע מאז שהסתיימה ההמתנה לתוצאת בדיקת האקסום.

בודקים אותי הרופאים, הניורוכירורג אומר שלפי דעתו לא יהיה צורך להתערב מיד לאחר הלידה אבל כן עדיף ללדת בקיסרי מתוכנן כדי למנוע לחץ על הראש של העובר בעת הלידה.
(אה, וגם שאלו אותי מדוע אינני מעוניינת בהפסקת הריון והאם אני מודעת לסיכון.)
אוקיי, קיסרי איט איז. הולכת למחלקת אם ועובר לתאם תור וקובעת אותו לשבוע לאחר מכן. מגניב. על הדרך שלחו אותי לבדיקות במיון יולדות, משם לכאן הסתבר שאני עם רעלת הריון והופ, הוחלט על קיסרי חירום. עכשיו.

וואט? תוך שנייה כמה רופאים וכל האחיות עליי מתחילים להכין אותי לניתוח. אחת האחיות שואלת אותי - מה לתת לה לאכול?
אני שואלת - למי?
לתינוקת שלך כשתצא.
אה. היא תצא. אה. יש תינוקת בסוף!

ונולדה התינוקת. נלי.
תינוקת מדהימה. הילדה שלי יצאה טובה כמו מלאך. כאילו היא כל יום מראה לי שההחלטה שלנו ללכת כנגד כל הסיכויים הייתה נכונה.
יש תינוקת. יש לנו בת. היא בריאה. היא מתפתחת מצויין טפו טפו. אנחנו בביקורות רציפות מאז הלידה וההרחבה עצמה היום עומדת על 6 מילימטר (זו הרחבה שבגבול הנורמה). ביום הלידה היא הייתה 19 מילימטר. מי היה מאמין? 6 מילימטר זה לא היה אפילו בשבוע 23 איי שם בסקירה השנייה.

אומנם היינו "זכאים" לפנייה לוועדה להפסקת הריון אבל זכינו.
זכינו בילדה מדהימה. זכיתי להיות אמא. קיבלתי שיעור באימהות עוד בהריון. אבל זכיתי. זכיתי כל יום להרגיש אסירת תודה וברת מזל.

זכיתי בנלי שלי שרק בת 5 וחצי חודשים וכבר לימדה אותי כמה חזקה אני כמה חזק הקשר שלי עם בעלי, כמה המשפחות שלנו תומכות, וכמה פרופורציה צריך בחיים האלה.

אז אני מקווה שהשיתוף שלי בחוויה הזו יגיע לאמא שחווה עכשיו אולי משבר דומה, שתקריא את זה לבעלה כמו שאני הקראתי את הפוסט ההוא אז שמצאתי לבעלי.

שיחזק אותם.

כמובן שיש המון מקרים שמסתיימים אחרת - 50 אחוז במקרה שלי. אבל לעולם אסור לשכוח גם את ה50 אחוז האחרים.
19/12/2018 10:47
שלום רב,

תודה על התיאור של החוויה האישית שלך.
אני סבור שצריך לכבד קבלת כל החלטה ולא להעביר ביקורת. ראיתי בתיאור שלך בניגוד למקרים אחרים שהבנת את הסיכון שאת לוקחת ולקחת אותו בהבנה מלאה, החלטה שבסופו של יום התבררה למרבה השמחה כנכונה ומוצלחת.

מאחל לכם בריאות שלמה ונחת,
עו"ד עופר סולר
(רוני)
19/12/2018 16:37
גם אצלנו היה סיפור קטן, עורק תבורי חסר, ראש קטן.. סקירות וייעוץ גנטי שעושה 1+1 ויוצא להם 200. בשבוע 36 אומרים לנו "שיש פתרונות". אנחנו כמעט בסוף.. על מה אתם מדברים?.. אבל לעובר היה רצון משלו, לצאת באותו היום. שעתיים אחר כך היינו הורים לתינוק מתוק, כחול עיניים. בריא לחלוטין. לפני כמה חודשים חגג 8.. צריך לקחת את הרופאים בערבון מוגבל ולקחת אחריות הורית.
(הדר)
19/12/2018 16:38
שבוע 29 וריד טבורי מורחב, צירים וריבוי מי שפיר. עושים מללא אבל מלאאא בדיקות ולפני כל בדיקה כל רופא/ה מציינים שבמידה והתוצאה תהיה חיובית נעשה הפסקת היריון.. נעשה, כאילו זה התינוק שלהם או ההחלטה שלהם. כל בדיקה יוצאת תקינה וזו שמחה מהולה בעצב כי הפחד שהבדיקות המתקדמות והקריטיות יותר יהיו לא תקינות משתלט על הכל. שבוע 34 בדיקת מי שפיר, בתום הבדיקה מרשה לעצמי לפרוץ בבכי ולפרוק את הלחץ מחוסר התזוזה שבבדיקה. בשבוע 36 מי השפיר והצ'יפ חוזרות תקינות אבל באותו שבוע בדיקת דם שגרתית מגלה שנדבקתי במהלך ההריון ב-cmv. שוב לחץ ותחזיות קשות. מחליטה להתעלם מכל רעשי הרקע, יולדת בשבוע 37+4 תינוק בריא ומתוק! ברגעים אלו פלג שלי בן השנה והשלושה חודשים מבלגן כל פינה בבית.
בתוך כל חוסר הוודאת וההמתנה לתשובות הדבר שהכי קשה להתמדד איתו הן הקלות בה הרפאים מדברים איתך על הפלה, לידה שקטה כאילו זה כלום. רפאים, תנו לנו את המידע אל תקחו מאיתנו את התקווה!
23/12/2018 12:44
שלום,

תודה על השיתוף בחוויה הלא פשוטה. יש לציין למען ההגינות כי כאשר לפי הספרות הרפואית הסיכויים ללידת תינוק פגוע הם משמעותים על הרופאים מוטלת החובה להסביר להורים את האפשרויות העומדות בפניהם ובכלל זה הפסקת הריון גם בשבוע מתקדם.
רופא אשר לא יעשה כן עלול להיות חשוף לתביעת רשלנות רפואית במקרה בו יוולד ילד הסובל מנכות. קבלת מידע כה קשה ומלחיץ תמיד קשה להורים אך הם חייבים להבין שזהו תפקידו של הרופא.

כמובן שעל הרופא המייעץ להבהיר להורים כי אף פעם אין וודאות מלאה וכי קיים גם סיכוי שבסופו של דבר יוולד ילד בריא. ההחלטה בסופו של דבר כיצד לנהוג היא של ההורים.

במצב מלחיץ וקשה זה על הרופא מוטלת החובה כאמור גם למסור להורים את המידע המלא והנכון וגם להישאר תומך, מבין ולהגיב בצורה אנושית לכל החלטה של ההורים גם אם היא איננה ההחלטה שהוא סבור כי היא הנכונה.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
(רוני)
02/04/2023 05:39
היי ליהי,
במרחק כמה שנים ממה שכתבת כאן - פתאום מצאתי את הודעתך.
אני בשבוע 32. עוד שעתיים השעון המעורר יצלצל ואני אלך לסקירה מכוונת שניה לכבוד א-סימאריה בחדרים הליטראליים במוח של העוברית שלי (שגם נצפתה קטנה במיוחד עם חשש לiugr). מחרתיים אעבור מי שפיר ושלשום עברתי mri. כל זה צץ בשבועיים האחרונים ומאז אני קרועה (גם עברתי לידה שקטה בהריון הראשון לפני שנה וחצי מה שרק הופך את החרדה למוחשית ומחרפנת).
תודה מעומק הלב שטרחת לכתוב את מה שכתבת כאן. הכנסת בי אמונה ובטחון. אני יודעת שעד שלא אדע מה קורה בסיפור שלנו אין לדעת איך הוא יסתיים אבל עצם ההיכרות עם סיפור של אשה נוספת שעברה את השבועות הנוראיים האלה של הלא נודע ממש רגע לפני האימהות מזכירים לי גם במרחק שנים מהכתיבה שלך - שאני לא לבד. חיבוק גדול על כל מה שעברת.
תודה. מקווה שייצא לך יום אחד למצוא את תגובתי.
רק בריאות!
(אושר)
05/12/2023 21:14
איזה מדהים לקרוא את זה, מאושרת בשבילך.
אני גם עם חדרים ליטרלים מורחבים, והרחבת לי את האמונה להאמין שיהיה טוב! תודה לך
26/05/2022 09:22
האם להתעורר באמצע בדיקה של הרדמה כללית נחשבת רשלנות רפואית ?
26/05/2022 09:26
לפי דעתי זו כן רשלנות !
(שלומי)
18/11/2023 15:58
אם לא נגרם נזק אי אפשר להגיש תביעה על נזק. אנשים שמתעוררים באמצע ניתוח מורדמים שוב, זה לא עד כדי כך נדיר לצערנו. אבל לא בטוח בכלל שיש כאן סיבה לדכבר על רשלנות רפואית
(מיטל)
24/12/2017 22:00
אני ומשפחתי מבוטחים במכבי כבר למעלה משנתיים, ולאחר שהוצע לנו מגוון שירותים אצלם. השתכנענו ועברנו ממאוחדת אליהם.

לפני שבעה חודשים עברתי ניתוח קיסרי שהסתבך לצערי, ולאחר ששוחררתי הביתה העליתי חום והרגשתי לא טוב ואושפזתי. במהלך האישפוז עשו לי אולטרסאונד וראו שנשאר לי דם בחלל הבטן שהזדהם וכתוצאה מזה העלה לי חום גבוהה, החליטו לפתוח לי את התפרים של הניתוח הקיסרי בצידי הבטן וניסו לנקז לי את הדם מס' פעמים לאורך האישפוז.

שוחררתי מבית החולים עדיין עם דם בחלל הבטן בצקת בבטן, תפרים פתוחים, ועם כמות לא מבוטלת של כדורים.

נאמר לי במפורש במידה ועולה החום או אם אני מרגישה כאבים לא סבירים להגיע מידית למיון.
ביום שישי שבוע לאחר האישפוז ובסך הכל שבועיים וחצי מהניתוח עצמו כאשר התפרים שלי פתוחים כשאני עם חום וכאבים נוראים בעלי לקח אותי במהירות למיון בבית חולים אסף הרופא כפי שהורו לנו לעשות במידה ועולה החום ויש כאבים.

הגעתי למיון בכוחותי האחרונים ואחרי שלקחתי בבית משככי כאבים כדי שירד החום וארגיש קצת פחות כאובה ואוכל לנסות לעמוד על הרגליים,
קיבלו אותנו ואחרי שעשו לי בדיקות דם וראו שאין חום והזיהום במצב יותר טוב , החליטו לשחרר אותי הביתה עם המלצה למנוחה ולהמשך טיפול אצל רופא המטפל , וכמו כן הוסבר לי שכאבים כאלה יכולים להופיע עד 8 חודשים אחרי הניתוח ועד שהדם שיש לי בחלל הבטן יספג ושזה לוקח זמן.

מכאן מתחיל הסרט האמיתי!
היות ולא אושפזתי והגעתי מן הסתם באופן בהול ללא הפניה, בית החולים ביקש שאשלח מקופת החולים שלי טופס 17 ואעביר להם בכדי שלא יחייבו אותי.

הבקשה שלי הועברה לרופאת המחוז שהחליטה שההגעה שלי למיון לא הייתה מוצדקת והייתי במצבי יכולה ללכת קודם לרופא ולקבל הפניה
בעודי עם בטן פתוחה, תפרים מדממים, בוכה מכאבים מסוחררת מכמות כדורי האנטיביוטיקה שאני לוקחת מובהלת ע"י בעלי שהיה גם ככה טרוד ממצבי ולאחר אישפוז קודם וההמלצות להגיע מיידית למיון כשעולה שוב החום, ועדיין רופאת מכבי הנחמדה החליטה שכל מה שעבר עלי זאת לא סיבה מספיק טובה להגיע למיון.

הרופאה החליטה לדחות את בקשתי להשתתפות הקופה בעלות הביקור במיון.

ואני שואלת - מתי הסיבה היא כן סיבה מספיקה עבורם?

אני משלמת למכבי עבור הביטוחים למשפחתי 350 ש"ח בחודש, וכשבאמת צריך את השירותים שלהם הם בוחרים להתעלם מסיבות כ"כ הזויות?

עכשיו נשארתי עם חוב של 885 ש"ח למיון, ועם אכזבה מאוד גדולה וחוסר אונים למול מערכת הבריאות והחלטותיה!

שבועיים וחצי אחרי ניתוח קיסרי עם חום, בטן פתוחה , בצקות, וכאבי תופת לא סיבה מספיק טובה עבורכם?

ממש בושה!

לא אשתוק עד שאגיע לרופאה שהחליטה שמצבי לא היה מספיק חמור בשביל להגיע למיון, (כשאלו בעצם היו ההמלצות וההנחיות שקיבלתי שבוע לפני כששוחררתי מהאישפוז)

עורך דין נכבד: אני מבקשת לשמוע את דעתך ולהבין מה אני אמורה לעשות עכשיו!
(עינב)
25/12/2017 08:32
תשמעי, את בסך הכל צריכה להגיש ערעור על ההחלטה של הרופאה שלא לאשר טופס 17. זה קורה בכל קופת חולים לא רק במכבי. עושים שרירים ומנסים לחסוך כסף בשיטת מצליח. הם חוסכים ככה מילוניום בכל שנה מאנשים שלא מגישים ערעור. יותר מ50% מהאנשים שהיו בחדר מיון לא מקבלים אישור מקופת חולים ומשלמים מכיסם. רק חלק קטן מתעקשים ועושים הכל על מנת להגיש ערעור וללכת עם זה בעקשנות עד שיקבלו אישור מקופת החולים. זה לא באמת שיש הבדל בין קופת חולים מכבי לקופת חולים כללית למאוחדת או לאומית... כולן אותו דבר בנקודה הזאת.
(דנה)
15/08/2023 18:11
איך מגישים ערעור?
(חגי)
22/06/2023 09:22
שלום, אני לוויתי השנה על ידי הרווחה וגרתי בהוסטל, שמסרבים להודות שהוא הוסטל. אלא שבעקבות כך, ובאופן שאיני יודע מהו, אני סובל מפגיעה פיזית חמורה, שגם הרופאים לא מזהים, אך אני חווה אותה. מה ניתן לעשות?
(מ.ב)
26/11/2019 12:27
צהריים טובים

אני ממש אבודה ויודעת שאתם לא רופאים אבל קראתי בפייסבוק עליכם ועל הניסיון שלכם בתחום, ואני מקווה שאוכל לשמוע חוות דעת שלכם למקרה שלי, רגע לפני שנקבל החלטה אם להפסיק הריון יקר....

ממצאי שקיפות עורפית שביצעתי מראים על שקיפות 6 מ״מ וציסטיק היגרומה, בוצעה פעמיים ולצערי הומלץ על הפסקת הריון.

אני בשבוע 13. תוהה אם כדאי לפני הפסקת הריון ללכת לבדיקת סיסי שיליה אצל רופא פרטי - אם יש סיכוי שהבדיקה הזאת יכולה לשנות את המצב במידה ויוצאת תקינה או שונה. או שבמצב של ציסטיק היגרומה אין מה לעשות עוד וחייבים להפסיק את ההריון?

אנא תעזרו
(טלי)
26/11/2019 13:50
וואו, לפני שנתיים וחצי הייתי בדיוק במצבך. הריון ראשון ציסטיק היגרומה ולא זוכרת כמה ממ. הרופאה המדהימה שלי דר' נילי ינאי אמרה שהרבה רופאים היו ממליצים על הפסקת היריון אבל היא לא מאמינה בלהפסיק היריון על סמך ממצא סטטיסטי. היא הסבירה בנועם ששקיפות היא בדיקת סקר ורק מעלה את זה שיש יותר סיכון ועכשיו כדאי לעשות בדיקות אמיתיות. יום למחרת היא כבר עשתה לי סיסיי שילייה. התוצאות חזרו תקינות. אז המשכנו הלאה לבדיקת אקסום טריו (לאחר התייעצות עם גנטיקאית). גם שם התוצאות חזרו תקינות. לאורך כל ההריון היה חשש שיגלו משהו באולטראסאונד, עשינו המון בדיקות שלא עושים בהריונות רגילים וזה היה מאוד מאוד מפחיד. היא אמרה לנו שעד שבוע 32 יכול להיות שיתגלו מומים וכמו שמישהי פה למעלה כתבה לך זה יכול להוביל להפסקת היריון בשלב מאוחר וצריך לקחת את זה בחשבון. אנחנו האמנו שהעובר יהיה בריא ועד שלא אומרים לנו שיש בעיה מבחינתנו הוא בריא.
היום יש לנו בת מדהימה ובריאה לגמרי בלי עין הרע בת שנתיים. שווה את כל הפחדים והבלאגן של ההריון. אם תרצי לדבר בפרטי את ממש מוזמנת. מההריון שלי הבנתי שרוב האנשים (אפילו רופאים ואחיות) לא ממש יודעים מה זה ציסטיק היגרומה ולכן נותנים מידע מוטעה. ממש ממש מוזמנת לדבר איתי, אני יודעת מה את עוברת. שולחת לך חיבוק כי זה כל כך קשה.
(הגר)
26/11/2019 15:39
קודם כל שולחת חיזוקים, זה כל כך קשה. אם את מתחבטת ויש בך סימני שאלה לגבי משמעות הממצאים זו כבר סיבה בעיני לעשות בדיקה אבחנתית שתתן וודאות לגבי המצב.

ממליצה בחום על סיסי שילייה ולא לחכות לבדיקת מי שפיר כי ההבדל הוא תהומי מבחינת שבוע ההריון והמועד בו תקבלי את התוצאות.

אם אני לא טועה סיסי שילייה זה עד סוף שבוע 13 (אלא אם משהו השתנה בשנתיים האחרונות שאני לא מודעת אליו).
01/12/2019 15:32
טלי שלום,

תודה על השיתוף בחויה האישית שלך, שמח שבסופו של דבר הכל בא על מקומו בשלום. המידע חשוב ומעניין.

בברכה,
עורך דין עופר סולר
(ערן)
15/09/2020 21:07
אשמח אם תוכלי לייצור איתי קשר אישתי בחודש 8 ורק עכשיו גילנו את זה
0545700174
(רותם)
15/06/2023 08:16
הי אני יודעת שכתבת את ההודעה לפני הרבה זמן רציתי לשאול אם עדיין אפשר להתייעץ איתך?
(רותם)
15/06/2023 08:16
הי אני יודעת שכתבת את ההודעה לפני הרבה זמן רציתי לשאול אם עדיין אפשר להתייעץ איתך?
26/11/2019 17:10
שלום רב,

צרי לי אך הפורום אינו מיועד ואינו בנוי לתת יעוץ רפואי ולכן עם כל הרצון הטוב לא אוכל לסייע במקרה זה בעצה או הכוונה. ממליץ על המובן מאליו אולי - לפנות אם יש התלבטות לרופא נוסף להערכה ובחינה של המקרה.

בברכת בריאות ובשורות טובות,
עורך דין עופר סולר
(ציפי צברי)
06/05/2023 10:51
בסוף אוגוסט 22 עברתי ניתוח דחוף לחסימת מעיים כולל כריתת 6 ס"מ מהמעי הדק והשקתו.
לאחר הניתוח היה זיהום וטופלתי ב-VAC.
בעקבות ה-VAC, לא יכולתי ללכת עם חגורת בטן.
מיד לאחר הניתוח נשארה לי בטן, רק חשבתי שזו דרך ההחלמה.
בביקורי השגרה שלי, כפעמיים במרפאה בבית החולים ועוד אחת בקופת החולים, אף אחד לא התייחס לבטן הענקית, אלא רק להתקדמות ריפוי הפצע.
אחרי שהפצע החלים, והבטן לא ירדה פניתי בעצמי למרפאה הכירורגית בביה"ח, והרופא אמר לי שזה בקע גדול, והפנה אותי ל- C.T.ולמרפאת בקעים.
הרופא במרפאת הבקעים, אמר לי שאני יכולה לזרוק את תוצאת הפענוח של ה- C.T כי הבקע לא מוזכר.
היום אני לאחר ניתוח בקע שהתבצע בבי"ח אחר.
אשמח לדעת אם יש מקום לתביעה משפטית כנגד ביה"ח שביצע את הניתוח הראשון ובו היו ביקורות במרפאות? כמו כן אם יש מקום לתבוע את מכון הרנטגן של אותו ביה"ח עבור הפענוח המוטעה של ה-C.T.
יש לי את כל המסמכים.
תודה רבה!


(ספי)
01/12/2019 21:07
ערב טוב

ראיתי את הפרסום שלכם בפייסבוק לגבי בדיקת NIPT ורציתי לדעת האם על ידי ביצוע הבדיקה בזמן ההריון ניתן לאבחן מוטציות גנטיות שגורמות לאוטיזם? בהנחה והתשובה חיובית, האם חלה על רופא המלווה מעקב הריון להמליץ להורים לבצע בדיקת NIPT שכן אנחנו לא שמענו כלום על הבדיקה במהלך מעקב ההריון שלנו... מתי הרופא צריך להמליץ להורים לעשות את הבדיקה? איך מחליטים האם להמליץ להורים לבצע בדיקת NIPT או צ'יפ גנטי או בדיקות אחרות?

הבנתי שהבדיקות לא בסל הבריאות ולכן לא ברור לי איך הרופא בוחר על איזה בדיקה להמליץ. האם זה נובע משיקולים כלכליים? החברה שמשלמת לרופא הכי הרבה כסף מקבלת המלצות?

אם הבנתי נכון גם אין הנחיות של משרד הבריאות על בדיקת NIPT, אז למה שרופא ימליץ על הבדיקה בכלל?

בגדול, אני מנסה להבין למה הרופא אמר לנו מילה על בדיקת NIPT ולמעט המלצה על בדיקת מי שפיר (שהתיאור של הסיכונים שלה הפחיד אותנו) לא קיבלנו המלצה על אף בדיקה "חדשנית" שאינה בסל הבריאות.
02/12/2019 12:07
שאלו מספר שאלות ואנסה להשיב לכולן,

ראית בדיקת NIPT מסוגלת לאבחן מספר מוטציות גנטיות בעיקר טריזומיות. חלק מהטריזומיות והמחלות הגנטיות שהיא מסוגלת לאבחן גורמות לפיגור שכלי אולם איני מכיר מוטציה גנטית שהבדיקה מאבחנת הגורמת רק לאוטיזם.

לפי חוק זכויות החולה ולפי פסיקת בתי המשפט על הרופא המטפל להסביר למטופל/ת על האפשרויות הטיפוליות והבדיקות ובכלל זה גם בדיקות וטיפולים אשר נמצאים מחוץ לסל הבריאות ויש לממנן באופן פרטי אם מבקשים לבצע אותן. יש מספר חברות פרטיות אשר מבצעות את הבדיקה ולדעתי רופא במסגרת ציבורית אינו אמור להמליץ על חברה מסחרית מסוימת אלא להסביר על קיום הבדיקה והמטופל אמור לבחור היכן ובאמצעות מי לבצעה.

אין הנחיות של משרד הבריאות לביצוע הבדיקה כמו בדיקות רבות אך הבדיקה מוכרת ומאושרת לביצוע בישראל, כאמור מחוץ לסל הבריאות ובמימון פרטי, הרופא אינו חייב להמליץ אולם לדעתי (בהתאם לחוק זכויות החולה ופסיקות בתי המשפט) עליו לעדכן וליידע את המטופלת על האפשרות לבצע את הבדיקה. יש לשים לב כי הבדיקה למרות רמת הדיוק הגבוהה שלה

ככל שאתם מעוניינים בייעוץ פרטני אתם מוזמנים ליצור עמי קשר טלפוני.

בברכת בריאות,
עורך דין עופר סולר
(צחי)
11/04/2023 16:44
בדיקת NIPT לא קשורה בכלל לאבחון אוטיזם. היא בסך הכל יכולה לאבחן תסמונת דאון ועוד מספר קטן של תסמונות גנטיות אחרות לפי מה שאני יודע. מה הקשר לאוטיזם לא ברור.
(חגית)
13/01/2023 02:22
היי שלום רב 2 ילדי מקבלים קצבת נכות 100% ראיתי כי יש אפשרות לתבוע את ביטוח סעודי רצתי לברר איך עושים זאת יש לציין שעברתי בדיקות גנטיות בהריון וטף ילדתי עברנו בדיקה גנטית של הצ'יפ יצאה תקינה לגבי הילד השני לא בדקתי האם כדי לבצע גם לו בדיקה ? יש לציין שלאחרונה גם אובחן כפיגור שכלי בנוני.
(הילה)
08/01/2023 18:58
היי,
היו לי 2 הפלות ספוטנטיות ולאחר מכן נולד לי בן על הרצף האוטסטי.
בנתיים עושה בירור גנטי, אך רציתי לשאול האם הרופא היה צריך לספר לי על כל הבדיקות הגנטיות שקיימות בשוק אחריי שנפלו לי 2 הריונות?
(ניקול)
03/01/2023 20:58
נמצא ממצא באקסום המסביר את האוטיזם של בתי.
היא נולדה ב2017 ומה שאני מבינה זה שמשרד הבריאות לא ממליץ לעבור את הבדיקה הנ"ל בהריונות תקינים. איך זה הגיוני? נכון שהריון עבר תקין, הרי אוטיזם לא ניתן לראות בסקרים למינהם? כמובן ששום רופא לא הסביר לי לא האפשרות לעשות מי שפיר ולא כל הבדיקות גנטיות.
(גילי)
11/12/2022 00:02
היי,
אני בחורה בגילאי העשרים, סובלת מסיפור רפואי מורכב, אני מטופלת בעיקר בבית חולים באזור מגוריי,
בשבוע שעבר הייתי אצל רופא שלא מכיר אותי, ברגע שנכנסתי אליו הוא אמר כי אני לא מתאימה למרפאה שלו, ואף צעק והשפיל אותי שלמה בכלל באתי, ושאני יודעת שהמצב כבר ללא שינוי הרבה זמן אז מה יש לי לחפש אצלו, יש לציין שהלכתי אליו בשר"פ ושילמתי סכום מאוד גדול על הפגישה איתו, לא קיבלתי טיפול , לא בדיקה ולא יעוץ, אחר כך התברר שהרופא פשוט קרא את התיק הרפואי שלי שקיים בבית החולים, האם זה מותר לו חוקית להיכנס למקרה שלי בלא ידיעתי?? יש לציין שהמקרה שלי נדיר והרבה רופאים מטפלים בעניין,
אשמח לתשובה!
(משה אלמזינו )
22/10/2022 23:20
שלום רב יש לי שאלה.
אחרי טיפול אצל רופא שיניים, הוא נתן לי המשך טיפול וחיטוי הפה, אבל גם נהייתה לי דלקת ואני לוקח אנטיביוטיקה והמצב שלי בשיניים רק המחיר ולא ניתן לטפל בי בגלל שאני על אנטיביוטיקה. האם זה נחשב רשלנות שהרופא לא נתן לי מרשם אחרי הטיפול רפואי שלי. ממש כואב לי כל צד שמאל של הפה. האם אני צריך עורך דין ולהגיש תביעה או שזה משהו טבעי שלא יכול לתבוע עליו. תודה רבה לתשובה.
(מירב)
19/09/2022 15:22
שלום,
לפני כשלושה חודשים עברתי ניתוח פריצת דיסק והצרות התעלה שההחלמה ממנו בין 4-6 שבועות אבל אני הרגשתי שאני "הולכת אחורה" מכאב ומוגבלות וביקשתי לעשות ct ולחזור לנוירוכירורג וזה מצא שיש לי שבר בדיוק בחוליה הפרוצה שבה קדחו ,אציין שעשיתי ct +mri קודם לניתוח בחודש וזה לא היה קיים ,עדיין לא חזרתי לעבודה ואני בסבל רב והתשובה היא ששבר צריך להתאחות וזה לוקח זמן
אני כעוסה מאוד ורוצה לתבוע,האם זו עילה?
(בני)
15/09/2022 18:35
נשארתי עיוור לאחר ניתוח קטרטקט ואישפוז של שש שבועות בבית החולים וחמש ניתוחים באשפוז.מה עושים למי לפנות בתלונה?
(רחל)
23/06/2021 10:30
שלום וברכה

בני בן שנתיים וחצי אובחן לאחרונה בבדיקה גנטית עם מוטציה של גן ARX ולפי הייעוץ הגניטי שקיבלנו בקופת חולים מאוחדת בעקבות התוצאות, המוטציה הזאת גורמת לילד להפרעת אוטיזם ותופעות של עיכוב התפתחותי שעדיין לא ברורות לחלוטין כי הוא צעיר מדי. אציין כי אני ובעלי בריאים, זה הריון ראשון שלי ועשיתי מעקב הריון בקופת חולים בעפולה, בלי שהיו בעיות כלשהן בהריון. גם הלידה היתה קלה ומהירה. רק כעת התברר, אחרי שראינו שהילד לא מגיב בצורה רגילה, שיש בעיה של מוטציה בגן ARX. אנחנו לא יודעים מה לעשות. ראיתי את פרסום שלכם בקבוצת פייסבוק לגבי אבחון גנטי בהריון אבל לא עשו לי אבחון כזה. רציתי להבין האם גם המקרה שלנו יכול להחשב לרשלנות רפואית? אתם מכירים פגיעות של גן ARX מהטיפול המשפטי שלכם? אני מקווה שתוכלו לעזור.
23/06/2021 11:28
רחל שלום,

אנו מכירים היטב את נושא המוטציות הגנטיות בגן ARX וטיפלנו בשני מקרים כאלו בעבר, את הבעיה הגנטית ניתן לאתר בהריון במרבית המקרים.
אני מציע שנשוחח טלפונית ואסביר יותר בהרחבה.

את מוזמנת ליצור עמי קשר לשיחת יעוץ שאינה כרוכה בתשלום או בהתחייבות.

בריאות שלמה ובשורות טובות,
עורך דין עופר סולר

052-3596150
072-3340001
(גלורי)
24/07/2022 09:33
רחל, אשמח אם תשאירי נייד ואהיה עמך בקשר גם בני עם arx ואני מחפשת כבר שנים משפחה בארץ עם אותה מוטציה
אודה להתייחסותך


 1   2    3    4    5    >>  

:עבור אל עמוד

חוות דעת מקצועית

רוצה להכיר את כל האפשרויות שבפניך ולקבל החלטה מושכלת? פנה/י אלינו:

מכתבי תודה והערכה

"חשוב היה לי גם לכתוב ולהגיד תודה, עוד פעם, על הטיפול המשפטי שלך ושל צוות המשרד בתביעת הפיצויים שלנו מול בית החולים תל השומר. הגענו אליך בהמלצה של רופא בכיר ולמרות הקשיים, קיבלנו פסק דין ופיצויים הולמים"

ד.מ. סביון

"עופר סולר היקר, אין לנו מילים לתאר את הטיפול המשפטי המסור והמקצועי שקיבלנו ממך, לאורך 4 וחצי שנים שבהם ניהלת את התביעה מול בית חולים העמק בתבונה רבה, עמדת לצד בני המשפחה בכל עת ובכל עניין. מאחלים לך רק בריאות והצלחה"

משפחת ב.ע. חדרה

"פנינו למשרדך כשנה וחצי אחרי אירוע קשה של לידה שהסתבכה, ליווית והפנת אותנו אל המומחים הרפואיים והגשת תביעת פיצויים שהסתיימה במהירות, בדרך של פשרה ומבלי להגרר להליכים משפטיים מיותרים וכואבים. על כל אלה תודתינו"

בני הזוג בצרה

"עו"ד עופר סולר ייצג את המשפחה בתביעה נגד גניקולוג וקופת חולים מאוחדת. זכינו להכיר את המומחה המשפטי הטוב ביותר בתחום בזכות המלצה של קרוב משפחה והגענו לתוצאה ראויה, שעזרה להמתיק ולו במעט את חומרת הפגיעה והשפעותיה"

ב.פ. בני ברק

מידע משפטי ועדכונים:

16 באוגוסט 2020

עורכי הדין שלנו עונים ...

עורכת הדין ארבל קפלינסקי ועורך הדין עופר סולר עונים לשאלות נפוצות בנושא רשלנות רפואית!

קרא עוד

20 בינואר 2023

תסמונת יעקובסון: מחיקה...

כגודל המחיקה של הזרוע הארוכה בכרומוזום 11 כך היקף ההסתמנות של תסמונת יעקובסון על הילד/ה! חשוב לדע...

קרא עוד

20 בינואר 2023

פגיעה במבנה של כרומוזו...

במקרה של אבחון פגיעה במבנה של כרומוזום 11 רק לאחר הלידה, צריך לבדוק מדוע הפגיעה לא אובחנה כבר בתח...

קרא עוד

23 בינואר 2023

הצ'אט בוט הראשון בעולם...

המדריך המקוון המקיף והעדכני בישראל, בצ'אט בוט [מסנג'ר / ווטסאפ] לשימוש חופשי! הנגשת הזכויות וההטב...

קרא עוד

24 בינואר 2023

תנאי שימוש צ'אט בוט

תנאי השימוש בצ'אט בוט המיועד להנגשת כל הזכויות המגיעות לילדים עם אוטיזם, הוריהם ובני המשפחה. עליך...

קרא עוד

03 באפריל 2023

בדיקת צ'יפ גנטי מאבחנת...

בדיקת הצ'יפ הגנטי CMA יכולה לאבחן מאות מוטציות שגורמות לתופעות של אוטיזם, עיכוב התפתחותי, אפילפסי...

קרא עוד

10 באפריל 2023

אבחון גנטי בהריון חשוב...

הגיע הזמן שכולנו נפנים ונכיר את העובדות: האבחון הגנטי במהלך ההריון חשוב לכל אשה, בכל הריון ללא יו...

קרא עוד

24 באפריל 2023

אבחון אוטיזם במכון להת...

הכירו מקרוב את הליך אבחון האוטיזם במסגרת המכון להתפתחות הילד, כיצד מתבצע האבחון, מי בודק את הילד....

קרא עוד

25 בספטמבר 2023

הגדרת תשוש נפש לעניין ...

חשוב לדעת כי רבים מהילדים על הספקטרום האוטיסטי זכאים לתגמולים מהביטוח הסיעודי בקופת החולים [או בי...

קרא עוד

06 בפברואר 2024

למה מגיע לילד.ה עם אוט...

רבים מההורים לילדים שאובחנו עם אוטי\ם אינם מודעים לזכות לתבוע ולקבל את תגמולי הביטוח הסיעודי, כמע...

קרא עוד

07 בפברואר 2024

חשוב להכיר: בדיקת צ'יפ...

עורך הדין עופר סולר מסביר על חשיבותה ויעילותה הרבה של בדיקת השבב הגנטי לאיתור מומים גנטיים בעובר...

קרא עוד

פניה אישית ודיסקרטית

עורכי הדין שלנו לרשותך, בכל שאלה! פנה/י לקבלת ייעוץ משפטי אישי ותשובות בכל שאלה:

טלפון: 072-334-0001

פקס: 03-7369345

מרכז עזריאלי 1, קומה 36