עורך דין עופר סולר רשלנות רפואית
שיחה אישית עם עו"ד עופר סולר: 072-334-0001

פורום רשלנות רפואית


נושא
מחבר
תאריך ושעה

07/06/2020 12:47
אני גם רוצה לשתף את הסיפור שלי כדיי לתת לבנות אחרות השראה שהכל בידיי שמיים והכל בידיי אלוהים אז ככה...

בדיוק לפני 9 חודשים גליתי שאני שוב בהריון אחרי שילדתי את בני כיום הוא בן 10 וחצי חודשים.

היה איחור בווסת עושים בדיקה חיובי אני ובעלי בעננים וואו רק הרגע ילדתי רגע תן לנשום אמרתי לו, אני לא מעכלת ששוב אני הולכת להרגיש חיים בבטן שלי. מזמינה תור לרופא בסניף קופת חולים שלי לראות עם יש דופק, ברוך השם יש, קובעת תור לעשות שקיפות עורפית ופה מגיע הסיוט של חיי...

גברת עכשיו ומייד תעצרי תהריון הזה הוא לא תקין כל העובר בצקת 4.5 שזה המון הוא לא ישרוד לך או שימות לך בבטן או שתלדי אותו מת!

אני בדמעות. אבל רגע איך זה יכול להיות אני רואה תלב הקטן שלה פועם. איך אתה יכול להגיד לי את זה? בוא נחכה עוד קצת אני אומרת לרופא אולי יקרה נס. הרופא אומר לי אין זמן לניסים לגשת מייד לבית החולים ולהוריד את העובר - יש לו בצקות מכף רגל ועד ראש וחשד של 99 אחוז למקרה של תסמונת דאון.

יצאתי מהרופא עם דמעות לא ימינה לא שמאלה כולם מתקשרים לשאול את מין העובר בעלי כל שניה מתקשר ואני לא עונה לא יודעת מה להגיד, בעלי הרגיש שמשהו לא בסדר כי אין מצב שאני לא יענה לו ועוד בכלל שהוא יודע שהלכתי לבדיקה.

בערב כשבעלי חזר מהעבודה סיפרתי לו את מה שהרופא אמר לי ובעלי אומר לי ככה לא משנה מה יהיה את לא עושה הפלה. אני סומך על הקדוש ברוחו ויודע שהוא יעשה לנו נס והכל יהיה בסדר.

בקיצור הלכנו לעוד 3 רופאים שכולם אומרים את אותו הדבר והדמעות חונקות אותי... איך אני יגדל ילד עם מגבלויות?? יש לי עוד תינוק בבית אלוהים תעזור לי.

מבדיקה לבדיקה הכל יוצא לא תקין שלחו אותי לעשות דיקור מי שפיר וברגע האחרון התחרטתי ולא עשיתי תבדיקה (הגעתי כבר לשבוע 22). כל יום אני מתפללת שיעשה לי נס, פתאום אני מקבלת טלפון מאישה צדיקה שרוצה שאני יגש לאבא שלה הצדיק כדי שאני אקבל ברכה ושהכל יהיה בסדר.

8 בערב אני ובעלי נוסעים במיוחד אליו לירושלים נכנסים לרב הצדיק הוא מרגיש תכאב שלי ואומר לי הכל יהיה בסדר את תלדי תילדה בריאה ושלמה רק תאמיני בבורא עולם. אחריי כמה דקות שבירך אותי ויצאנו אני ובעלי מהחדר שלו הרגשתי שהבטן שלי מתהפכת ממש ממש.

כאב לי כאילו משהו יצא ממימני. אני עוד שניה מתעלפת אני נכנסת בפחד שוב לרב אני אומרת לו כבוד הרב אני מרגישה משהו מוזר עם התינוקת שלי משהו לא תקין. הוא הסתכל עליי ועל בעלי ואמר לנו ככה: יצא יצא השם עשה איתך תיקון עכשיו הכל בסדר... יום למחרת הולכת לעשות סקירת מערכות מיוחדת. אני ובעלי לחוצים. הסקירה יצאה תקינה אבל יש בעיה עם הלב של העוברית חור בלב. הסתכלתי לשמיים ואמרתי לקדוש ברוחו ככה.

לא משנה מה תיתן לי אני אקבל תילדה שלי בכל מצב אוהב אותה עד הרגע האחרון של חיי!

היא הבת שלי לכל דבר! כל ההריון עברתי גיהנום מבדיקה לבדיקה אבל אני לא מפסיקה להאמין אני סומכת על הקדוש ברוך הוא ויודעת שיעשה איתי חסד! הגעתי לשבוע 42 אין צירים אין כלום אבל יש לחץ למטה נוסעים לבית החולים. גברת את בפתיחה של 4 יאללה חדר לידה וכל זה אין לי צירים רק מין לחץ.

אוקיי נכנסים לחדר לידה 10:00 בלילה פקיעת מים ואז התחילו צירים סדירים. אני תופסת לבעלי תיד אני אומרת לו מה שהקדוש ברוחו החליט אנחנו נקבל את זה באהבה. פתאום ציר בעלי תופס לי תיד פתיחה 10 בדרך כלל בעלי לא יכול להיות באמצע הלידה הוא מעדיף לחכות בחוץ ואז כשאלד הוא יכנס.

אבל הוא החליט שהוא לא משאיר אותי לבד נתן לי נשיקה במצח ואמר לי אני אוהב אותך אני יודע שאת תצליחי והכל יעבור בשלום ויהיה לנו ילדה בריאה ושלמה!

אחרי 8 דקות ילדתי את ילדתי השלישית בריאה ושלמה כולה אפרוח קטן וזוהר אני ובעלי המומים, הרי כולם אמרו לנו שהילדה תצא לא בסדר... ברוך השם תודה לקדוש ברוך הוא שנתן לנו ילדה בריאה ושלמה בלי שום נזק מוחי או נזק בלב הכל תקין. ילדה בריאה בלי מומים תודה לאל. ילדתי ביום רביעי לפנות בוקר וזה היום המאושר בחיי...



חוות דעת מקצועית

רוצה להכיר את כל האפשרויות שבפניך ולקבל החלטה מושכלת? פנה/י אלינו:

מכתבי תודה והערכה

"חשוב היה לי גם לכתוב ולהגיד תודה, עוד פעם, על הטיפול המשפטי שלך ושל צוות המשרד בתביעת הפיצויים שלנו מול בית החולים תל השומר. הגענו אליך בהמלצה של רופא בכיר ולמרות הקשיים, קיבלנו פסק דין ופיצויים הולמים"

ד.מ. סביון

"עופר סולר היקר, אין לנו מילים לתאר את הטיפול המשפטי המסור והמקצועי שקיבלנו ממך, לאורך 4 וחצי שנים שבהם ניהלת את התביעה מול בית חולים העמק בתבונה רבה, עמדת לצד בני המשפחה בכל עת ובכל עניין. מאחלים לך רק בריאות והצלחה"

משפחת ב.ע. חדרה

"פנינו למשרדך כשנה וחצי אחרי אירוע קשה של לידה שהסתבכה, ליווית והפנת אותנו אל המומחים הרפואיים והגשת תביעת פיצויים שהסתיימה במהירות, בדרך של פשרה ומבלי להגרר להליכים משפטיים מיותרים וכואבים. על כל אלה תודתינו"

בני הזוג בצרה

"עו"ד עופר סולר ייצג את המשפחה בתביעה נגד גניקולוג וקופת חולים מאוחדת. זכינו להכיר את המומחה המשפטי הטוב ביותר בתחום בזכות המלצה של קרוב משפחה והגענו לתוצאה ראויה, שעזרה להמתיק ולו במעט את חומרת הפגיעה והשפעותיה"

ב.פ. בני ברק

מידע משפטי ועדכונים:

27 במרץ 2024

עורכי הדין שלנו עונים ...

עורך הדין עופר סולר, מבכירי עורכי הדין בישראל בתחום הרשלנות הפרואית עונה לשאלות נפוצות בנושא רשלנ...

קרא עוד

28 במרץ 2024

תביעות בשל ייעוץ גנטי ...

סכומי הפיצויים שנפסקים במקרים של רשלנות רפואית במסגרת הייעוץ הגנטי שניתן להורים לעתיד בשל לידת יל...

קרא עוד

28 במרץ 2024

עברת ניתוח קשירת חצוצר...

עברת ניתוח קשירת חצוצרות? הניתוח נכשל ונכנסת להריון לא רצוי? יתכן ומאד כי המדובר במקרה של רשלנות ...

קרא עוד

28 במרץ 2024

מגיע לך לקבל תשובות במ...

עורך דין עופר סולר: מעל 21 שנות ניסיון בייצוג נפגעי רשלנות רפואית בלידה. פני/ה להערכת סיכויי התבי...

קרא עוד

28 במרץ 2024

תביעות רשלנות רפואית ב...

בעיות וכשלים חמורים לאורך חודשי ההריון ובעיקר בזמן הלידה עלולים לגרום לשיתוק מוחין ולנזק בלתי הפי...

קרא עוד

28 במרץ 2024

שמירה לקויה ואובדן עוב...

בני זוג תבעו את בית החולים תל השומר בשל התרשלות בשמירה על עוברים מוקפאים בטיפולי IVF וזכו לפיצויי...

קרא עוד

28 במרץ 2024

הרופאים טעו בפענוח תוצ...

בדיקת השקיפות העורפית מסייעת לרופא המלווה את מעקב ההריון שלך להעריך את הסיכויים ללידת ילד/ה הלוקה...

קרא עוד

28 במרץ 2024

תסמונת ויליאמס והחובה ...

תסמונת האהבה הנה אחת מהתסמונות הגנטיות השכיחות ביותר ובכל מקרה, חשוב לדעת כי ניתן לאבחן את המוטצי...

קרא עוד

03 באפריל 2024

רוט סולר תביעות ביטוח:...

עורך הדין עופר סולר שותף בפירמה רוט סולר - תביעות ביטוח, המתמחה בייצוג תובעות ותובעים בתביעות מול...

קרא עוד

03 באפריל 2024

על אודות עורך דין עופר...

לעורך הדין סולר ניסיון של למעלה מ-20 שנים בניהול תביעות רשלנות רפואית מורכבות...

קרא עוד

03 באפריל 2024

עופר סולר רשלנות רפואי...

עם למעלה מ-20 שנות ניסיון בייצוג נפגעי רשלנות רפואית בישראל, עורך הדין עופר סולר עומד לרשותך! המש...

קרא עוד

פניה אישית ודיסקרטית

עורכי הדין שלנו לרשותך, בכל שאלה! פנה/י לקבלת ייעוץ משפטי אישי ותשובות בכל שאלה:

טלפון: 072-334-0001

פקס: 03-7369345

מרכז עזריאלי 1, קומה 24