פורום רשלנות רפואית

נושא
מחבר

אביתר 27/10/2019 12:45
שבוע טוב,

לאחר ביקור אצל רופא משפחה נשלח אלי בsms בקשה לענות על משוב דיגטלי על השירות והיחס שקיבלתי בסניף.

יום לאחר שעניתי על המשוב קיבלתי שיחה מהסניף ובצד השני של הקו נמצא הרופא שטיפל בי, לאחר שניות בודדות של שיחה תקף עם מילים כמו חתיכת שקרן, חוצפן ואל תחזור אלי יותר בחיים שלך לך לרופא אחר.

כמובן שלא הגבתי בשום דיבור דומה לו מנגד. (ניתקתי את השיחה)

ושאלתי היא, האם המשוב שמלאתי לא אמור להיות אנונימי?
והאם התנהגות של הרופא כשירה?
יש מה לעשות מול קופת חולים או מול אותו רופא משפחה שמתנהג ככה?

ברור לי שאין כאן בסיס להגיש תביעת רשלנות רפואית או לשון הרע, אבל לא נראה לי הגיוני לעבור בשתיקה על התנהלות כזאת...

דעתכם?

חוות דעת מקצועית

רוצה להכיר את כל האפשרויות שבפניך ולקבל החלטה מושכלת? פנה/י אלינו:

מכתבי תודה והערכה

"חשוב היה לי גם לכתוב ולהגיד תודה, עוד פעם, על הטיפול המשפטי שלך ושל צוות המשרד בתביעת הפיצויים שלנו מול בית החולים תל השומר. הגענו אליך בהמלצה של רופא בכיר ולמרות הקשיים, קיבלנו פסק דין ופיצויים הולמים"

ד.מ. סביון

"עופר סולר היקר, אין לנו מילים לתאר את הטיפול המשפטי המסור והמקצועי שקיבלנו ממך, לאורך 4 וחצי שנים שבהם ניהלת את התביעה מול בית חולים העמק בתבונה רבה, עמדת לצד בני המשפחה בכל עת ובכל עניין. מאחלים לך רק בריאות והצלחה"

משפחת ב.ע. חדרה

"פנינו למשרדך כשנה וחצי אחרי אירוע קשה של לידה שהסתבכה, ליווית והפנת אותנו אל המומחים הרפואיים והגשת תביעת פיצויים שהסתיימה במהירות, בדרך של פשרה ומבלי להגרר להליכים משפטיים מיותרים וכואבים. על כל אלה תודתינו"

בני הזוג בצרה

"עו"ד עופר סולר ייצג את המשפחה בתביעה נגד גניקולוג וקופת חולים מאוחדת. זכינו להכיר את המומחה המשפטי הטוב ביותר בתחום בזכות המלצה של קרוב משפחה והגענו לתוצאה ראויה, שעזרה להמתיק ולו במעט את חומרת הפגיעה והשפעותיה"

ב.פ. בני ברק

מידע משפטי ועדכונים:

פניה אישית ודיסקרטית

עורכי הדין שלנו לרשותך, בכל שאלה! פנה/י לקבלת ייעוץ משפטי אישי ותשובות בכל שאלה:

טלפון: 072-334-0001

פקס: 03-7369345

מרכז עזריאלי 1, קומה 36