סולר קפלינסקי רשלנות רפואית malpractice
שיחה אישית עם עו"ד עופר סולר: 072-334-0001

פורום רשלנות רפואית


נושא
מחבר
תאריך ושעה

30/09/2021 08:53
שבוע הבא ימלאו לאבי היקר 9 חודשים לפטירתו והכאב לא מרפה, פניתי להנהלת בית החולים למשרד הבריאות למבקר המדינה לשר הבריאות ועוד ועוד ואף אחד לא אכפת.
בית החולים ענו לי רק על מה שנח להם וגם מה שענו לי הם שיקרו. אני לא מסוגל לשתוק יותר.
יוני 20 אבא שלי עבר התקף לב בבית, שבוע קודם אבא היה אצל רופא המשפחה בכללית ואמר לו שקש/ה לו ללכת והוא לא ישן בלילה ששרף לו באזור הבטן, עשו לו א.ק.ג ויצא תקין (מה שמתברר שאבא שלי בגלל שהיה חולה סוכר אז הוא לא מרגיש שהוא בהתקף לב זה נקרא התקף לב שקט) והרופא נתן לו כדור לחומציות ואמר לו לקבוע תור לקרדיאולוג של כללית (נתנו לנו תור בסוף יולי 2020) מדוע לא שלח אותו למיון לשלול?
הגענו באמבולנס לבית החולים שערי צדק, שם עבר צנתור, שם התגלה שאבא אלרגי לחומר ניגוד מה שסיבך לו את הכליות וכמעט הרדימו אותו ורצו לעשות לו דיאליזה בדיוק שבא הרופא דיאליזה הוא נתן שתן ולא היה צריך דיאליזה. אחרי כמה ימים ראו שיש לו דליפה והחליטו לעשות לו קליפס. חיברו אותו לקטטר וקיבל חיידק ושיחררו אותו עם החיידק שבסוף חזרנו לבית החולים שערי צדק לאשפוז של שבוע לקבל אנטיביוטיקה דרך הוריד ובבדיקה אמרו לנו שזה חיידק של בית חולים, מהקטטר.
כשהשתחררנו מבית החולים ממחלקת לב נתנו לנו רשימת כדורים חדשים ואמרו לנו לזרוק את כל הכדורים של הבית, ולא הסבירו לנו על הכדורים בקשתי מהאחות שתגיד לי מה של בוקר ומה של ערב ומה לפני אוכל ומה אחרי אוכל ענתה לי שאין לה זמן ושאנחנו צריכים להתייעץ עם מישהו שמבין. נתנה לנו מעטפה עם כדורים פתוחים בלי שמות לבוקר ומעטפה לערב עם כדורים פתוחים ואני לא יודע מה שמות הכדורים.
נרשמנו לשיקום היינו צריכים להתחיל בינואר 2021 ואבא לאט לאט משפתר ומתחזק ואפילו חוזר לעבודה, באים לבוקרות בשערי צדק בקרדיאלוגיה והרופא עובר איתנו על הכדורים ורושם במחשב ושולח לרופא משפחה לאחר שני ביקורים הרופא אומר ביקור הבא בעוד חצי שנה, זה היה באוקטובר 2020 וקבענו תור לאפריל 2021 (אבא נפטר בינואר 2021).
במוצ"ש אבא הרגיש שחם לו והוא לא יכול לשכב, לאחר שעה הוא חזר לישון, בבוקר מיד לקחתי אותו לרופא משפחה והוא אמר תלכו לרופא קרדיאולוג של הקופה ברמת אשכול שהוא יבדוק מיד נסענו לשם והרופא בדק אותו והמליץ ללכת למיון לשלול.
הלכנו למיון שערי צדק, בדקו את אבא מכף רגל ועד ראש והכל היה בסדר, המתנו לבדיקת הטרמפונין ויצא גבוה ואמרו שצריך להתאשפז 2560 יצא בבדיקה, דברתי עם מנהל הצנתורים ואמר מחר בבוקר צנתור אני הולך הביתה זה לא דחוף ולא בוער, הגעתם בזמן משהו קטן יומיים אתם בבית. הרופא במיון שאל אותי מדוע אני נותן לו כל כך הרבה מדללי דם? אני עניתי לו שמה שנתנו לי כאן במחלקת לב שערי צדק כדורים אני נותן, וחוץ מזה אנחנו באים לבקורות ועברים איתנו על הכדורים למה הרופא לא אומר שזה יותר מידי?? נתנו לו פעם ביום פלויקס ופעמיים ביום אליקויס.
עד הבוקר בדיקת הטרמפנין הגיע ל180,000 מדוע המנהל לא חזר לעשות לו, מדוע הרופא תורן לא טיפל בו? מבדיקה לבדיקה רואים איך שזה קופץ בעשרות אלפים.
מנהל הצינתורים רופא ממחלקת לב אם לעשות לו צנתור עם נוזלים וקטטר בגלל הכליות שהוא אלרגי (גם כתוב בסיכום שחרור שהוא אלרגי לחומר ניגוד). והרופא ממחלקת לב אמר שפעם שעברה מהקטטר הוא קיבל חיידק עדיף חומר ניגוד. אבא לא הגיב טוב לחומר ניגוד והיה צריך דיאליזה (נתנו לו מכונה ישנה אחות הדיאליזה צעקה בטלפון שיביאו מכונה חדשה כאן זה טיפול נמרץ ולא מתאים שיהיה כאן מכונה ישנה).
כשאבא עלה ליחידה טיפול נמרץ אמרו לי במיון שאין לבית חולים כדור אחד של דרכי השתן של אבא שאני אלך לבית ואביא, נסעתי לבית וחזרתי ונתתי לאחות והאחות אמרה לי בכעס שאני לא יכול לבוא ב22:00 בלילה להביא כדור. אני לא חשבתי להתאשפז, ואמרתי לה ב22:00 אבא צריך לקבל את הכדור ואחי יהיה בחוץ כל הלילה כל שאלה נא לצאת ולשאול כי לא הסכימו שנהיה לידו מנהל המחלקה טיפול נמרץ לא אישר למרות כל הבקשות, ובבוקר הכדור היה במגירה היא לא נתנה לו את הכדור.
אחרי הצנתור מנהל יחידת הצנתורים קרא לי ולאחותי ישבנו בחדר שלו הראה לנו סרטון איך היה לפני ואיך אחרי הכל פתוח הכל בסדר, והקליפס שם בצד הכל בסדר. הסטנד יצא בגלל שהוא לא היה מאוזן בסוכר אחותי אמרה לו שהוא כן מאוזן בסוכר אז הוא ענה 50% סוכר 50% זה הגוף דחה את הסטנד.
אחר כך הוא אמר לי שלא הסטנד יצא אלא הציפוי של הסטנד.
אבא שלי אמר לי שהצנתור לא הצליח רצתי למנהל הצנתורים ואמרתי לו שאבא אמר לי כך הוא אמר למה? הכל בסדר אני אכנס אליו ואראה לו את הסרטון הוא יצא ממנו ואמר לי שהוא הראה לו את הסרטון והכל בסדר.
לאחר יומיים מנהל הטיפול נמרץ אמר לאחותי שצריך להרדים את אבא שאלה מדוע? הוא ענה שהוא הסתבך בצנתור.
יום חמישי הרדימו אותו עשו עוד צנתור כשהוא מורדם אמרו הכל בסדר. הכל פתוח.
במכונת ההרדמה אף אחד לא יודע איך מפעילים רק מנהל היחידה טיפול נמרץ והוא הדריך אותם דרך הטלפון על מה ללחוץ ולנסות לפתוח את חדר שמאל וכו'.
יום ראשון רצו להעיר אותו אבל אולי יצטרכו לעשות לו עוד קליפס ואז להרדים אותו אז הם לא רצו להעיר אותו, ולא הבנתי למה עוד קליפס באותו מקום? באמצע הלילה הגיע רופא ונתן לו פוסיד ושאלתי אותו בחוץ (כי לא נותנים להיות לידו רק אם המצב קריטי כך מחליט מנהל המחלקה למרות כל הבקשות שלנו להיות לידו) למה הוא נכנס לאבא שלי אז הוא אמר לי שיש לו דליפה חמורה, שאלתי למה הכל היה בסדר הקליפס ששמו לו לפני חצי שנה היה בסדר גמור אז הוא ענה בצנתור הרחיבו ונוצר רווח.
בבוקר שאלתי את מנהל הצנתורים ואמר נכון יש לו דליפה חמורה אם אני אראה שהוא הולך למות אני אעשה לו עוד קליפס אבל הוא האמין שהוא יכול לאזן אותו עם תרופות.
עשו לו כמה ימים דיאליזה ולאחר כמה ימים נכנסתי וראיתי את האחות הדיאליזה והיא צועקת בטלפון שכאן זה טיפול נמרץ ומדוע יש כאן מכונת דיאליזה ישנה צריכה להיות כאן מכונה חדשה ודורשת ודורשת שיעלו לטיפול נמרץ מכונה חדשה ובאמת החליפו את המכונה. מדוע נתנו לאבא שלי מכונה ישנה כאשר יש מכונה חדשה??
ב19:00 מנהל הצנתורים אמר לי ולאחותי יש כמה שיפורים נחמדים 4 ימים אני מעיר אותו, ב21:30 הזעיקו את המשפחה מנהל הצנתורים לא חזר לעשות קליפס ומנהל הטיפול נמרץ לא חזר, אנחנו מחכים ומחכים שרופא יגש אלינו ב22:30 אנחנו ניגשים לאחות בשאלה איפה הרופא ? למה אף אחת לא ניגש אלינו? קראתם לנו אז למה אף אחד לא בא? האחות שיקרה ואמרה שהרופא במיון עושה בדיקה ויבוא, הזמן עובר והוא לא מגיע ואנו ניגשים שוב לאחות איפה הרופא ושוב היא אומרת שהוא באמצע בדיקה והוא יבוא, הזמן עובר 12:00 בלילה והרופא לא בא אנו נגשים שוב לאחות איפה הרופא?? היא עונה הוא ישן. אבא שלי גוסס והרופא ישן.
ב5:00 החליטו להחזיר לו את הבלון ואבא נפטר. למה מ21:30 בערב שהזעיקו את המשפחה ורק ב5:00 ניסו לעשות משהו? ואני אמרתי למנהל הצנתורים שהאורולוג אמר לי שהזיהום שיש זה מהקטטר ולא מהבלון והם בכל זאת הוציאו לו את הבלון לפני הזמן.
לאחר החודש וחצי ביקשתי סיכום אשפוז לדעת מה קרה והסיכום היה ריק ואפילו חתימת רופא לא הייתה, אז ביקשתי והתחילו לעבוד על זה. אם לא הייתי מבקש הם לעולם לא היו כותבים.
וגם קבלנו יחס מזעזע ממנהל טפול המרץ וחלק מהאחיות, חוסר רגישות יחס משפיל חוסר התחשבות במצב.
אבא שלי מונשם מורדם יומיים לפני שנפטר אמא שלי נכנסה לטיפול נמרץ קצת לפני הזמן האחיות צועקות עליה שתצא היא בסך הכל רוצה לשאול מה קורה? ולראות את בעלה ויוצא אליה מנהל טיפול הנמרץ וצועק עליה שתצא החוצה יש כאן שעות מסודרות, ומראה לה את הקו האדום לפני הדלת של טיפול נמרץ וצועק עליה שהיא לא יכולה לעבור את הקו הזה זה לא מדינת ישראל! האם כך מדברים לאישה מבוגרת שיכולה להיות אמא שלו? אישה שעומדת לאבד את בעלה ???
מחדל נוסף שהיה באשפוז הראשון שאבא היה לאחר צנתור במחלקה והתאשפז בן דודו באותו שם משפחה אבל שם פרטי שונה, והבן דוד היה צריך ניתוח לב פתוח ואמרתי להם שישימו לב שיש כאן שני אנשים באותו שם משפחה שלא יתבלבלו בכדורים, והם אמרו לי בוודאי רשום לנו כאן שיש שניים באותו שם משפחה, למחרת ב6:00 בבוקר באו לקחת את אבא שלי במקום הבן דוד מזל שאחי היה עם אבא שלי ואמר להם שהם טועים בבן אדם.
מחדל נוסף שהיה באשפוז הראשון שמנהל הטיפול נמרץ אמר לנו בצורה תקיפה שאסור לו מלח, בשום אופן לא לתת לו מלח ולאחר מספר ימים אני רואה שאבא מקבל אוכל רגיל ולא דל נתרן אז פניתי ובקשתי שיתנו לאבא אוכל ללא מלח כפי שאמר הרופא מנהל המחלקה אמרו לי תיפנה לאחות שתרשום במחשב, מדוע הרופא לא דאג לזה???
הובא כאן תמצית לכל המחדלים
אין לב במחלקת לב שערי צדק



חוות דעת מקצועית

רוצה להכיר את כל האפשרויות שבפניך ולקבל החלטה מושכלת? פנה/י אלינו:

מכתבי תודה והערכה

"חשוב היה לי גם לכתוב ולהגיד תודה, עוד פעם, על הטיפול המשפטי שלך ושל צוות המשרד בתביעת הפיצויים שלנו מול בית החולים תל השומר. הגענו אליך בהמלצה של רופא בכיר ולמרות הקשיים, קיבלנו פסק דין ופיצויים הולמים"

ד.מ. סביון

"עופר סולר היקר, אין לנו מילים לתאר את הטיפול המשפטי המסור והמקצועי שקיבלנו ממך, לאורך 4 וחצי שנים שבהם ניהלת את התביעה מול בית חולים העמק בתבונה רבה, עמדת לצד בני המשפחה בכל עת ובכל עניין. מאחלים לך רק בריאות והצלחה"

משפחת ב.ע. חדרה

"פנינו למשרדך כשנה וחצי אחרי אירוע קשה של לידה שהסתבכה, ליווית והפנת אותנו אל המומחים הרפואיים והגשת תביעת פיצויים שהסתיימה במהירות, בדרך של פשרה ומבלי להגרר להליכים משפטיים מיותרים וכואבים. על כל אלה תודתינו"

בני הזוג בצרה

"עו"ד עופר סולר ייצג את המשפחה בתביעה נגד גניקולוג וקופת חולים מאוחדת. זכינו להכיר את המומחה המשפטי הטוב ביותר בתחום בזכות המלצה של קרוב משפחה והגענו לתוצאה ראויה, שעזרה להמתיק ולו במעט את חומרת הפגיעה והשפעותיה"

ב.פ. בני ברק

מידע משפטי ועדכונים:

27 במרץ 2024

עורכי הדין שלנו עונים ...

עורך הדין עופר סולר, מבכירי עורכי הדין בישראל בתחום הרשלנות הפרואית עונה לשאלות נפוצות בנושא רשלנ...

קרא עוד

28 במרץ 2024

ממוגרפיה לאבחון מחלת ס...

כל מה שחשוב לדעת על בדיקת ממוגרפיה לאבחון סרטן השד. כיצד מתבצעת הבדיקה? איך מאבחנים רקמות חשודות ...

קרא עוד

28 במרץ 2024

נזקים חמורים בעקבות עי...

עורך הדין עופר סולר מסביר על מקרים שבהם היולדת הופנתה לניתוח קיסרי באיחור ונגרמו נזקים חמורים לתי...

קרא עוד

28 במרץ 2024

פיטוצין לצורך זירוז לי...

למרות שהשימוש בפיטוצין בחדרי הלידה נפוץ ושגרתי, חשוב לדעת כי ישנם סיכונים ובהחלט יתכנו סיבוכים בל...

קרא עוד

28 במרץ 2024

תביעות בשל ייעוץ גנטי ...

סכומי הפיצויים שנפסקים במקרים של רשלנות רפואית במסגרת הייעוץ הגנטי שניתן להורים לעתיד בשל לידת יל...

קרא עוד

28 במרץ 2024

עברת ניתוח קשירת חצוצר...

עברת ניתוח קשירת חצוצרות? הניתוח נכשל ונכנסת להריון לא רצוי? יתכן ומאד כי המדובר במקרה של רשלנות ...

קרא עוד

28 במרץ 2024

מגיע לך לקבל תשובות במ...

עורך דין עופר סולר: מעל 21 שנות ניסיון בייצוג נפגעי רשלנות רפואית בלידה. פני/ה להערכת סיכויי התבי...

קרא עוד

28 במרץ 2024

תביעות רשלנות רפואית ב...

בעיות וכשלים חמורים לאורך חודשי ההריון ובעיקר בזמן הלידה עלולים לגרום לשיתוק מוחין ולנזק בלתי הפי...

קרא עוד

28 במרץ 2024

שמירה לקויה ואובדן עוב...

בני זוג תבעו את בית החולים תל השומר בשל התרשלות בשמירה על עוברים מוקפאים בטיפולי IVF וזכו לפיצויי...

קרא עוד

28 במרץ 2024

הרופאים טעו בפענוח תוצ...

בדיקת השקיפות העורפית מסייעת לרופא המלווה את מעקב ההריון שלך להעריך את הסיכויים ללידת ילד/ה הלוקה...

קרא עוד

28 במרץ 2024

תסמונת ויליאמס והחובה ...

תסמונת האהבה הנה אחת מהתסמונות הגנטיות השכיחות ביותר ובכל מקרה, חשוב לדעת כי ניתן לאבחן את המוטצי...

קרא עוד

פניה אישית ודיסקרטית

עורכי הדין שלנו לרשותך, בכל שאלה! פנה/י לקבלת ייעוץ משפטי אישי ותשובות בכל שאלה:

טלפון: 072-334-0001

פקס: 03-7369345

מרכז עזריאלי 1, קומה 24