סולר קפלינסקי רשלנות רפואית malpractice
שיחה אישית עם עו"ד עופר סולר: 072-334-0001

פורום רשלנות רפואית


נושא
מחבר
תאריך ושעה

25/07/2019 15:53
לפני 5 וחצי שנים ילדתי את בני בניתוח קיסרי חרום שהלך והסתבך.
הרופא ביקש שאחתום על טופס "למקרה ויהיה צורך" בניתוח קיסרי . כל זה לאחר 8 שעות עם אפידורל שהתינוק במצוקה נשימתית. לא עברו 30 שניות ואני בתוך חדר ניתוח מתחילים בניתוח אני רגישה הכל 3 חתכים עם הסכין כך אני זוכרת ואז הרופא מחטט לי בבטן ואני מרגישה הכל!!! כאבים נוראיים כל זה קרה מהר מאוד !!! אומרת לו דוקטור אתה נורא מכאיב לי אני מרגישה שאתה חוחץ לי על האיברים הפנימיים תוציא את היד ! ( הייתי מוטשת לאחר חוסר שעות שינה ושעות בבית החולים) השפעת אפידורל שפגה זה היה נירא ואיום לא נדבר על הטראומה והכאבים!!!! טוב ביקש תספרי עד 10 ב3 כבר הייתי בהרדמה מלאה .
אני מתעוררת בחדר התאוששות מאושרת ( כניראה מהשפעת ההרדמה) במציאות אני אחת שמאוד אוהבת את החיים טיפוס חזק לוחמני . עשיתי כל מה שהאחות אמרה לקום ללכת לשבת אחרי מספר שעות של התאוששות..... כאבי תופת בבטן כל הבטן ואזור המשולש בצבע סגול חציל!!!!! הרופאים אמרו כניראה המטומה ...... ואני מקשיבה לרופאים עקבו אחרי לראות שההמטומה ( שטף דם פנימי לא מתפשט ) ואם הכאבים שוחררתי הבייתה .
בבית כאבי תופת חולשה נוראית ..... חשבתי שכך צריך להיות הלכתי לרופא ליתר ביטחון אמר שהכל ניראה תקין כך אני מסתובבת בערך שבוע כאבי תופת ביקור שוב אצל רופא ועוד פעם פעמיים בבית החולים........ הכל מצויין את מרגישה רק כאבים כי יש לך גזים בנות כאבי תופת חולשה .... לקחתי משככי כאבים כלום לא עזר ... מפסיקה משככים תוך זמן קצר החום מטפס . 2 תינוקות אחת שנה וארבע ואחד בן שבוע ימים לא אצלי מפוזרים במשפחה כי לא יכולתי לתפקד..... אני יושבת בבית על כיסא מרגישה שאני הולכת למות !!!! הרגשתי גם שהבטן רטובה .... מניחה את היד על הבטן חשבתי אולי חלב שהצטבר ונשפך חשכו עייני כל היד דם מלא דם הולכת לאמבטיה מבוהלת מורידה את המכנס ורואה זרמים זרמים של דם יוצאים לי מהבטן.... מגיעה עם מגבת ענקית ספוגה בדם לאסף הרופא .... פותחים את כל הניתוח כם מקל עץ סטרילי ואותו רופא שאמר שהכל מושלם אוצר לי דחוף אשפוז תגידי תודה שאת בחיים !!! מחר לא היית פה . חודש ימים של אשפוז נוראי בטן פתוחה עוצק של זרת או אצבע כל יום 5-6 פעמים ביום פותחים לי את הבטן לוקחים פינצטה ומוציאים כרישי דם והכל כואב מזעזע . רק לראות את הבטן שלי וכל שכבות הפנים זוועה!!!!.
כעבור 3 שבועות עיברים לאנטיביוטיקה דרך הפה ( כמות של סוסים) לפני היו נותנים באנךוזיה חודש לא הפסקתי לבכות ואת הילדים לא ראיתי !!! המצב לא אפשר .
טוב מגיעה הבייתה רוצה לחזור לתפקד חוזרת עם בטן פתוחה צריכה להגיע לאחיות שיחבשו את הבטן הפתוחה יום יום ...... כמויות של אנטיביוטיקה .... כל מה שרציתי באמת לעשות כביסות לטפל בילדים ולשכוח הכל !!!!.
עברו חודשיים הבטן התחילה להסגר .... ואז לראשונה אני עוברת התקף חרדה .... הייתי בטוחה שאני עומדת למות לא ידעתי שיש כזה דבר ...זה קרה פעמיים והחלטתי שאני מתמודדת עם זה לא נשברת ..... לאחר הלידה הגוף לא חזר לעצמו כאבים בבטן כאבים בעצם הזנב קושי לשבת ולקום אבל לא רציתי ללכת לרופאים חשבתי שיעבור מעצמו ..... כעבור זמן צה התחילו לחוף עוד ועיד בעיות הפעם נויירולוגיות הייתי מרגישה עייפות כרונית חולשה ומכות חשמל בעמוד השידרה כאילו מישהו חשמל אותי וזה נעלם .... לאחר מכן נימולים ברגיליחם ידיים כאבים בכל הגוף ( זה לקח זמן לא מיד) כאבי צוואר ... ופתאום קושי ללכת לא יכולתי להרים כפית התחלתי ללכת לרופאים .... היום אני מאובחנת בפיברומיאלגיה קשה ..... חשד לטרשת נפוצה ופריתות דיסק בצוואר אבל קשות .... ....בכל מקרה העניין שמנהל את חיי היום יום שלי הפיברומיאלגיה יש לי תיק רפואי מפחיד .
לא חשבתי לתבוע רוצה רק לשכוח החיים שלי השתנו מקצה לקצה וכמובן שהגוף עצמו ... לאחר הלידה הזאת לפני כשנתיים וחצי ילדתי ילדה נוספת מבחינתי לידה = מוות הייתי בטוחה שאני הולכת למות ....

קבעתי ניתוח קיסרי אצל דר טובבין המדהים מנהל מחלקה וברוך השם נתן לי חוויה מתקנת חזרתי לתפקד מיד לאחר הניתוח כמו שאני מסוגלת ורגילה באמת.

לפני כשבועעים היה אצלי סוכן ביטוח בריאות שאמר לי אני לא יכול לבטח אותך בגלל התיק הרפואי שלך למה את לא תובעת רשלנות רפואית.

מה דעתכם על המקרה מבחינת רשלנות? האם יש קייס האם תבעתם וזכיתם בתביעות רשלנות רפואית דומות בעבר? כמה פיצויים אפשר לקבל על מקרים כאלה בבית המשפט?

אשמח לדעה של עורך דין מנוס המטעמכם.



חוות דעת מקצועית

רוצה להכיר את כל האפשרויות שבפניך ולקבל החלטה מושכלת? פנה/י אלינו:

מכתבי תודה והערכה

"חשוב היה לי גם לכתוב ולהגיד תודה, עוד פעם, על הטיפול המשפטי שלך ושל צוות המשרד בתביעת הפיצויים שלנו מול בית החולים תל השומר. הגענו אליך בהמלצה של רופא בכיר ולמרות הקשיים, קיבלנו פסק דין ופיצויים הולמים"

ד.מ. סביון

"עופר סולר היקר, אין לנו מילים לתאר את הטיפול המשפטי המסור והמקצועי שקיבלנו ממך, לאורך 4 וחצי שנים שבהם ניהלת את התביעה מול בית חולים העמק בתבונה רבה, עמדת לצד בני המשפחה בכל עת ובכל עניין. מאחלים לך רק בריאות והצלחה"

משפחת ב.ע. חדרה

"פנינו למשרדך כשנה וחצי אחרי אירוע קשה של לידה שהסתבכה, ליווית והפנת אותנו אל המומחים הרפואיים והגשת תביעת פיצויים שהסתיימה במהירות, בדרך של פשרה ומבלי להגרר להליכים משפטיים מיותרים וכואבים. על כל אלה תודתינו"

בני הזוג בצרה

"עו"ד עופר סולר ייצג את המשפחה בתביעה נגד גניקולוג וקופת חולים מאוחדת. זכינו להכיר את המומחה המשפטי הטוב ביותר בתחום בזכות המלצה של קרוב משפחה והגענו לתוצאה ראויה, שעזרה להמתיק ולו במעט את חומרת הפגיעה והשפעותיה"

ב.פ. בני ברק

מידע משפטי ועדכונים:

27 במרץ 2024

עורכי הדין שלנו עונים ...

עורך הדין עופר סולר, מבכירי עורכי הדין בישראל בתחום הרשלנות הפרואית עונה לשאלות נפוצות בנושא רשלנ...

קרא עוד

28 במרץ 2024

ממוגרפיה לאבחון מחלת ס...

כל מה שחשוב לדעת על בדיקת ממוגרפיה לאבחון סרטן השד. כיצד מתבצעת הבדיקה? איך מאבחנים רקמות חשודות ...

קרא עוד

28 במרץ 2024

נזקים חמורים בעקבות עי...

עורך הדין עופר סולר מסביר על מקרים שבהם היולדת הופנתה לניתוח קיסרי באיחור ונגרמו נזקים חמורים לתי...

קרא עוד

28 במרץ 2024

פיטוצין לצורך זירוז לי...

למרות שהשימוש בפיטוצין בחדרי הלידה נפוץ ושגרתי, חשוב לדעת כי ישנם סיכונים ובהחלט יתכנו סיבוכים בל...

קרא עוד

28 במרץ 2024

תביעות בשל ייעוץ גנטי ...

סכומי הפיצויים שנפסקים במקרים של רשלנות רפואית במסגרת הייעוץ הגנטי שניתן להורים לעתיד בשל לידת יל...

קרא עוד

28 במרץ 2024

עברת ניתוח קשירת חצוצר...

עברת ניתוח קשירת חצוצרות? הניתוח נכשל ונכנסת להריון לא רצוי? יתכן ומאד כי המדובר במקרה של רשלנות ...

קרא עוד

28 במרץ 2024

מגיע לך לקבל תשובות במ...

עורך דין עופר סולר: מעל 21 שנות ניסיון בייצוג נפגעי רשלנות רפואית בלידה. פני/ה להערכת סיכויי התבי...

קרא עוד

28 במרץ 2024

תביעות רשלנות רפואית ב...

בעיות וכשלים חמורים לאורך חודשי ההריון ובעיקר בזמן הלידה עלולים לגרום לשיתוק מוחין ולנזק בלתי הפי...

קרא עוד

28 במרץ 2024

שמירה לקויה ואובדן עוב...

בני זוג תבעו את בית החולים תל השומר בשל התרשלות בשמירה על עוברים מוקפאים בטיפולי IVF וזכו לפיצויי...

קרא עוד

28 במרץ 2024

הרופאים טעו בפענוח תוצ...

בדיקת השקיפות העורפית מסייעת לרופא המלווה את מעקב ההריון שלך להעריך את הסיכויים ללידת ילד/ה הלוקה...

קרא עוד

28 במרץ 2024

תסמונת ויליאמס והחובה ...

תסמונת האהבה הנה אחת מהתסמונות הגנטיות השכיחות ביותר ובכל מקרה, חשוב לדעת כי ניתן לאבחן את המוטצי...

קרא עוד

פניה אישית ודיסקרטית

עורכי הדין שלנו לרשותך, בכל שאלה! פנה/י לקבלת ייעוץ משפטי אישי ותשובות בכל שאלה:

טלפון: 072-334-0001

פקס: 03-7369345

מרכז עזריאלי 1, קומה 24