פורום רשלנות רפואית

נושא
מחבר

נופר 31/08/2020 13:56
אני יודעת שאין כאן מקום לתביעה על רשלנות רפואית של קופת חולים כי דיברתי עם עורך דין ועדיין, אי אפש רלשתוק. בא לי כבר לתלוש שערות מכמה שהם מתסכלים. כבר חודש שאני מחכה לתשובה מפניות הציבור שלהם והכל כסת"ח ותשובות מטומטמות.

יש איזושהי דרך או גורם להתלונן עליהם שאשכרה תעשה משהו ותגרום להם לבדוק?
פניות הציבור של כללית אומרים שכללית סמייל זאת חברת בת ולא קשור אליהם. משרד הבריאות גם לא נראה שאשכרה עושה משהו. שלחתי למבקר המדינה אבל גם בספק אם הם יעשו משהו יותר ממשרד הבריאות.

באמת שזה לא ייאומן שככה דברים מתנהלים ולאף אחד לא איכפת. איך אפשר להתמודד מול אטימות של גוף רפואי כמו כללית סמייל?

חוות דעת מקצועית

רוצה להכיר את כל האפשרויות שבפניך ולקבל החלטה מושכלת? פנה/י אלינו:

מכתבי תודה והערכה

"חשוב היה לי גם לכתוב ולהגיד תודה, עוד פעם, על הטיפול המשפטי שלך ושל צוות המשרד בתביעת הפיצויים שלנו מול בית החולים תל השומר. הגענו אליך בהמלצה של רופא בכיר ולמרות הקשיים, קיבלנו פסק דין ופיצויים הולמים"

ד.מ. סביון

"עופר סולר היקר, אין לנו מילים לתאר את הטיפול המשפטי המסור והמקצועי שקיבלנו ממך, לאורך 4 וחצי שנים שבהם ניהלת את התביעה מול בית חולים העמק בתבונה רבה, עמדת לצד בני המשפחה בכל עת ובכל עניין. מאחלים לך רק בריאות והצלחה"

משפחת ב.ע. חדרה

"פנינו למשרדך כשנה וחצי אחרי אירוע קשה של לידה שהסתבכה, ליווית והפנת אותנו אל המומחים הרפואיים והגשת תביעת פיצויים שהסתיימה במהירות, בדרך של פשרה ומבלי להגרר להליכים משפטיים מיותרים וכואבים. על כל אלה תודתינו"

בני הזוג בצרה

"עו"ד עופר סולר ייצג את המשפחה בתביעה נגד גניקולוג וקופת חולים מאוחדת. זכינו להכיר את המומחה המשפטי הטוב ביותר בתחום בזכות המלצה של קרוב משפחה והגענו לתוצאה ראויה, שעזרה להמתיק ולו במעט את חומרת הפגיעה והשפעותיה"

ב.פ. בני ברק

מידע משפטי ועדכונים:

פניה אישית ודיסקרטית

עורכי הדין שלנו לרשותך, בכל שאלה! פנה/י לקבלת ייעוץ משפטי אישי ותשובות בכל שאלה:

טלפון: 072-334-0001

פקס: 03-7369345

מרכז עזריאלי 1, קומה 36