פורום רשלנות רפואית

נושא
מחבר

עורך דין עופר סולר 17/06/2019 18:41
שלום רב,

ברור כי במפגש בין רופא למטופל כל אחד מן הצדדים אמור לשמור על כבודו של השני ולהתנהל בצורה עניינית מבלי להשתמש בשפה פוגענית. התיאור שנתת של התנהגות הרופא אינו נשמע ראוי כמובן. אני סבור כי מן הראוי היה שתפנה בתלונה להנהלת הקופה ותפרט את המקרה וככל שהעניין לא יבורר בצורה מתאימה במסגרת הקופה תוכל לפנות גם לנציב פניות הציבור במשרד הבריאות בתלונה.
איני בטוח עם זאת שהמקרה יתאים לתביעה בבית משפט כי מבלי לפגוע בחומרת הדברים יש להניח כי בהיעדר נזק ממשי בר הוכחה היקף הפיצוי שיפסק, אם בכלל, יהיה קטן. לדעתי כדאי יהיה לברר את העניין כאמור במישור המשמעתי - מנהלי.

בברכה,
עורך דין עופר סולר

חוות דעת מקצועית

רוצה להכיר את כל האפשרויות שבפניך ולקבל החלטה מושכלת? פנה/י אלינו:

מכתבי תודה והערכה

"חשוב היה לי גם לכתוב ולהגיד תודה, עוד פעם, על הטיפול המשפטי שלך ושל צוות המשרד בתביעת הפיצויים שלנו מול בית החולים תל השומר. הגענו אליך בהמלצה של רופא בכיר ולמרות הקשיים, קיבלנו פסק דין ופיצויים הולמים"

ד.מ. סביון

"עופר סולר היקר, אין לנו מילים לתאר את הטיפול המשפטי המסור והמקצועי שקיבלנו ממך, לאורך 4 וחצי שנים שבהם ניהלת את התביעה מול בית חולים העמק בתבונה רבה, עמדת לצד בני המשפחה בכל עת ובכל עניין. מאחלים לך רק בריאות והצלחה"

משפחת ב.ע. חדרה

"פנינו למשרדך כשנה וחצי אחרי אירוע קשה של לידה שהסתבכה, ליווית והפנת אותנו אל המומחים הרפואיים והגשת תביעת פיצויים שהסתיימה במהירות, בדרך של פשרה ומבלי להגרר להליכים משפטיים מיותרים וכואבים. על כל אלה תודתינו"

בני הזוג בצרה

"עו"ד עופר סולר ייצג את המשפחה בתביעה נגד גניקולוג וקופת חולים מאוחדת. זכינו להכיר את המומחה המשפטי הטוב ביותר בתחום בזכות המלצה של קרוב משפחה והגענו לתוצאה ראויה, שעזרה להמתיק ולו במעט את חומרת הפגיעה והשפעותיה"

ב.פ. בני ברק

מידע משפטי ועדכונים:

פניה אישית ודיסקרטית

עורכי הדין שלנו לרשותך, בכל שאלה! פנה/י לקבלת ייעוץ משפטי אישי ותשובות בכל שאלה:

טלפון: 072-334-0001

פקס: 03-7369345

מרכז עזריאלי 1, קומה 36