עורך דין עופר סולר רשלנות רפואית
שיחה אישית עם עו"ד עופר סולר: 072-334-0001

פורום רשלנות רפואית


נושא
מחבר
תאריך ושעה

02/01/2018 21:58
ערב טוב

קראתי את פוסטים בפייסבוק וראיתי שעוד נשים פרסמו את הסיפורי לידה שלהם, עם סוף טוב ובניגוד למקרים הקשים של הרשלנות הרפואית. בשביל שאמהות יקראו ויכירו גם את המקרים עם הסוף הטוב.

12.6.17- הגעתי לבית חולים זיו למעקב בו הייתי מאמצע חודש שמיני.. ה- מעקב, לא רופא אחד ולא שניים סברו כי העובר שלי קטן (לא בגבול הנורמה) ויש להיות במעקב מדי שבוע בכדי לשלול מחלות אפשריות, את זה מבשרים לי בשבוע ה34 להריוני (הראשון חשוב לציין, כך שכל רופא מולו ישבתי היה בעיני בגדר אלוהים).

כך משבוע לשבוע מגיעה למפגשי המעקב, מכל מפגש יוצאת ממררת בבכי וחוששת לדבר הקטן והטהור שיושב לי בבטן..שכבר כבד וקצת מציק ומה פתאום עכשיו גם יכול להיות שהוא לא מושלם?! מה זה קטן מידי? היה לי הריון כל כך קשה, למה זה מה שמגיע לי עכשיו?! בין מפגש למפגש שמעתי חוות דעת נוספות, של רופאים שונים, משוועת לפיסת מידע טוב, מתחננת לאלוהים שהרופא הבא שאפגוש יבשר לי שהכל טעות אחת גדולה ושהכל בסדר, אבל זה לא קרה, היו רופאים שאמרו שמנסיונם מדובר סה"כ בעובר רזה שיגדל יפה בחוץ ומנגד היו רופאים שהציגו המון מחלות אפשריות (כסת"ח) ואף הציעו לי להפסיק את ההיריון (לידה שקטה לא עלינו) הגעתי לשבוע 38, בפגישת המעקב (האחרונה שנתתי לה להיות) טען הרופא כי העובר עדיין קטן מאוד וכי התפתחותו ברחם הגיעה למקסימום שניתן, לא נראתה התקדמות, עלייה במשקל, גדילת עצמות משבוע 36 ולי יש שתי אופציות, האחת לחכות עד שאלד כשבנתיים התנור שלי (רחמי היקר) אינו תורם להתפתחות העובר או לקחת זירוז וללדת, בחרתי באופציה השניה, קיבלתי זירוז והמתנתי בכליון עיניים לראות את התינוק שלי, האמנתי בכל ליבי שהוא יצא מושלם ושהכל שטות אחת גדולה ועדיין ליווה אותי פחד נוראי...

חודשיים לפני הלידה, אני ובעלי הלכנו לקורס הכנה ללידה (לפני שהתחילו כל הבדיקות המעיקות והמעקב המטריד), כמו כל הורים בפעם הראשונה, התרגשנו מאוד והתכוננו בכל דרך אפשרית ללידה, שתיתי עלי פטל לכיווץ הרחם החל מחודש שביעי, עשיתי פילאטיס כדי להכין את האגן, הלכנו להרצאות, קראנו ספרים, הכנו תיק הכל לקראת לידה רגילה.

ואז הגיע הרגע הגדול, לקחתי זירוז בבית חולים, התחילו צירים איומים, סביב מיטתי בעלי ומשפחתי היקרים, כולנו מחכים... האחות ניגשת אליי מידי פעם להעיף מבט על המוניטור, אני כואבת ממש ומשהו מרגיש לי לא טוב, לא נכון.. ביקשתי מהאחות להראות את המוניטור לרופא, היא טענה שהכל בסדר ואני אמרתי שהכאב הוא מוזר, הוא לא מה שהתכוננתי אליו, האחות צחקקה ואמרה שככה זה התחלה של צירים ושהכאב הזה עדיין בשלבי הנחמדות שלו, התעקשתי (למזלי) על בדיקת רופא.. לא עברו 2 דקות והאחות חוזרת עם כיסא גלגלים ומבקשת ממני לעבור אליו (הולכים לבדיקה אצל הרופא) בעלי מתלווה אלי וסוחב אותי בכסא ומכאן מתחיל סיפור הלידה שלי.

אנו נוסעים במסדרון קר וחשוך, יש שם פלורסנט שמהבהב וחייב להחליף אותו, אני מתעסקת בכל דבר אחר בכדי להסיח את הדעת מהתהיות החולפות בראשי בדרך לחדר הרופא, כמו למה אני על כסא גלגלים? למה האחות מבקשת שנזדרז?

האחות פותחת את דלת החדר, שם ממתינה אחות אחרת ומקבלת אותי ברצף המילים הבאות: "אנחנו שמים לך חמצן ומחברים אותך למוניטור, אני מבקשת ממך להישאר רגועה למרות שהעובר במצוקה"

באותם רגעים אני מרגישה שחרב עלי עולמי, מה פתאום מצוקה?! לפני רגע ישבנו בחדר הלידה כולנו ואמרתם שהכל בסדר, שהכאב שלי בסדר.!
הדופק של העובר חלש ולא מצליח להתייצב, הדופק שלי בשמיים, אני בוכה ומתפללת לה' שלא יעמיד אותי בנסיונות כאלה שאלד כבר ושהכל יהיה בסדר.

האחות, תוך כדי שהיא מחברת אותי למוניטור וחמצן מחייגת לרופא שנמצא במחלקה ומפצירה בו להגיע מייד לחדר בו אני נמצאת, הרופא מגיע ומבקש להוריד אותי מייד לניתוח.
אני מסרבת כי אני לא באמת מבינה מה קורה ומה פתאום ניתוח אני ממש מוכנה ללידה רגילה, לא עוברת דקה (שמרגישה אז כמו נצח) ולחדר נכנסים עוד 2 רופאים לתת חוות דעת נוספת וגם הם ממליצים לשלוח מייד לניתוח חירום.

בין כל הרעש בחדר, בין כאב שלי לכאב של בעלי, בין כל ההמולה והצעקות אני עוצמת עיניים ויש סביבי דממה חרישית ואחות אחת שמנערת אותי וצועקת 'את חייבת לחתום עכשיו! את רוצה ללדת תינוק חי או מת?!' אני חותמת באפיסת כוחות וכבר מובילים אותי לכיוון המעלית לחדר ניתוח, מאחרי מיטתי בדרך המהירה כל כך למעלית עומדים הרופאים האחיות ובני משפחתי שצועקים לי לא לדאוג ושהכל יהיה בסדר, אני כבר לא מאמינה לאף אחד ומכאן והלאה זה אני, התינוק שלי והקב"ה.
לחדר הניתוח לא נותנים לאף אחד להיכנס איתי מאחר וזה ניתוח חירום.

אני נכנסת לשם, קר שם, הכל טכני.. יש מרדים, מנתח, אחות שהתלוותה אלי ועוד כמה אנשים שעושים את עבודתם המדוייקת, המרדים ניגש אליי, בלי להסביר יותר מדי הוא מבקש ממני לשכב על הצד ולא לזוז, הוא מקפל אותי בכוח ומזריק לי חומר לגב, אני לא מבינה מה קורה סביבי, הכל נראה לי אכזרי באותו הרגע, לא הכינו אותי לזה בשום קורס או הרצאה בה הייתי..וילון מסתיר את הבטן שלי, אני רועדת מפחד! האחות שליידי מספרת לי תוך לחישות באוזן מה עושים לי, אני מבקשת ממנה שתפסיק, אני לא רוצה לדעת, אני רק מחכה לשמוע בכי של תינוק!!! אחרי 10 דקות ארוכות ומייגעות, בהן אני זוכרת עצמי חצי ממלמלת חצי צועקת פרקי תהילים ומדברת עם ה', שמעתי אותו בוכה, פעם ראשונה, מזמור לתודה היה הדבר הראשון שהוצאתי מפי, ביקשתי לראות אותו ואמרו לי שאי אפשר שחדר ניתוח קר ושחייב להוציא אותו, בעיניים מלאות דמעות התחננתי לאחות שתביא אותו רק לשניה, רק להביט בו. היא הסכימה, ראיתי פנים קטנות עטוף כולו שלא יהיה לו קר, שלושה קילו של מתיקות אינסופית, הוא שליו ולא יודע מה הלך פה לפני כמה שעות.

כמה שעות אחרי הניתוח לא תיארתי לעצמי שקיים סף כזה של כאב, ההחלמה הפיזית הייתה קשה מאוד ולא פחות ההחלמה הנפשית..
היום, ארבעה חודשים אחרי, יש לי סיבה לקיום, נולדה לי אחריות, איש קטן ומהמם ששווה כל כאב שיכול להיות, שובב כזה שישב בתנוחה לא טובה בבטן וגרם לכולם לחשוב שהוא קטן מהרגיל.

בהזדמנות הזו, תודה לכל מי שליווה אותי בהריון, בלידה ובחיים שאחרי ותודה לבורא עולם שנתן בי אמונה ושיקול דעת נכון לאז.



חוות דעת מקצועית

רוצה להכיר את כל האפשרויות שבפניך ולקבל החלטה מושכלת? פנה/י אלינו:

מכתבי תודה והערכה

"חשוב היה לי גם לכתוב ולהגיד תודה, עוד פעם, על הטיפול המשפטי שלך ושל צוות המשרד בתביעת הפיצויים שלנו מול בית החולים תל השומר. הגענו אליך בהמלצה של רופא בכיר ולמרות הקשיים, קיבלנו פסק דין ופיצויים הולמים"

ד.מ. סביון

"עופר סולר היקר, אין לנו מילים לתאר את הטיפול המשפטי המסור והמקצועי שקיבלנו ממך, לאורך 4 וחצי שנים שבהם ניהלת את התביעה מול בית חולים העמק בתבונה רבה, עמדת לצד בני המשפחה בכל עת ובכל עניין. מאחלים לך רק בריאות והצלחה"

משפחת ב.ע. חדרה

"פנינו למשרדך כשנה וחצי אחרי אירוע קשה של לידה שהסתבכה, ליווית והפנת אותנו אל המומחים הרפואיים והגשת תביעת פיצויים שהסתיימה במהירות, בדרך של פשרה ומבלי להגרר להליכים משפטיים מיותרים וכואבים. על כל אלה תודתינו"

בני הזוג בצרה

"עו"ד עופר סולר ייצג את המשפחה בתביעה נגד גניקולוג וקופת חולים מאוחדת. זכינו להכיר את המומחה המשפטי הטוב ביותר בתחום בזכות המלצה של קרוב משפחה והגענו לתוצאה ראויה, שעזרה להמתיק ולו במעט את חומרת הפגיעה והשפעותיה"

ב.פ. בני ברק

מידע משפטי ועדכונים:

27 במרץ 2024

עורכי הדין שלנו עונים ...

עורך הדין עופר סולר, מבכירי עורכי הדין בישראל בתחום הרשלנות הפרואית עונה לשאלות נפוצות בנושא רשלנ...

קרא עוד

28 במרץ 2024

תביעות בשל ייעוץ גנטי ...

סכומי הפיצויים שנפסקים במקרים של רשלנות רפואית במסגרת הייעוץ הגנטי שניתן להורים לעתיד בשל לידת יל...

קרא עוד

28 במרץ 2024

עברת ניתוח קשירת חצוצר...

עברת ניתוח קשירת חצוצרות? הניתוח נכשל ונכנסת להריון לא רצוי? יתכן ומאד כי המדובר במקרה של רשלנות ...

קרא עוד

28 במרץ 2024

מגיע לך לקבל תשובות במ...

עורך דין עופר סולר: מעל 21 שנות ניסיון בייצוג נפגעי רשלנות רפואית בלידה. פני/ה להערכת סיכויי התבי...

קרא עוד

28 במרץ 2024

תביעות רשלנות רפואית ב...

בעיות וכשלים חמורים לאורך חודשי ההריון ובעיקר בזמן הלידה עלולים לגרום לשיתוק מוחין ולנזק בלתי הפי...

קרא עוד

28 במרץ 2024

שמירה לקויה ואובדן עוב...

בני זוג תבעו את בית החולים תל השומר בשל התרשלות בשמירה על עוברים מוקפאים בטיפולי IVF וזכו לפיצויי...

קרא עוד

28 במרץ 2024

הרופאים טעו בפענוח תוצ...

בדיקת השקיפות העורפית מסייעת לרופא המלווה את מעקב ההריון שלך להעריך את הסיכויים ללידת ילד/ה הלוקה...

קרא עוד

28 במרץ 2024

תסמונת ויליאמס והחובה ...

תסמונת האהבה הנה אחת מהתסמונות הגנטיות השכיחות ביותר ובכל מקרה, חשוב לדעת כי ניתן לאבחן את המוטצי...

קרא עוד

03 באפריל 2024

רוט סולר תביעות ביטוח:...

עורך הדין עופר סולר שותף בפירמה רוט סולר - תביעות ביטוח, המתמחה בייצוג תובעות ותובעים בתביעות מול...

קרא עוד

03 באפריל 2024

על אודות עורך דין עופר...

לעורך הדין סולר ניסיון של למעלה מ-20 שנים בניהול תביעות רשלנות רפואית מורכבות...

קרא עוד

03 באפריל 2024

עופר סולר רשלנות רפואי...

עם למעלה מ-20 שנות ניסיון בייצוג נפגעי רשלנות רפואית בישראל, עורך הדין עופר סולר עומד לרשותך! המש...

קרא עוד

פניה אישית ודיסקרטית

עורכי הדין שלנו לרשותך, בכל שאלה! פנה/י לקבלת ייעוץ משפטי אישי ותשובות בכל שאלה:

טלפון: 072-334-0001

פקס: 03-7369345

מרכז עזריאלי 1, קומה 24