פורום רשלנות רפואית

נושא
מחבר

נורית 15/04/2019 12:00
אני בהריון חודש 7 עם תאומים אחרי שנתיים מאסיביות של טיפולים ו2 הפלות בעברי. נשואה 4 שנים. רוב הזמן בסדר אבל מאז שהתחלנו טיפולים אנחנו ברכבת הרים שמושפעת מהאכזבות באי הצלחה להכנס להריון ומהפלות. בבית ילד בן כמעט 4.

עשינו בדיקת מי שפיר + צ'יפ גנטי וקיבלנו תוצאות שאחד העוברים חולה במחלה נדירה שפוגעת בעצמות אך שיש למחלה טיפול (כדורים, זריקות, ניתוחים, כאבים) ועם זאת ללא הגבלה פיזית (ללא פגיעה בעצמאות פיזית ובהתפתחות הקוגניטיבית)

אין דרך לדעת אם העובר יהיה נשא של המחלה או חולה בה עם התסמינים ומה החומרה.
הומלץ לנו לבחור בדילול או בהמשך של ההריון. אני ובעלי חלוקים בהחלטה ולא מצליחים להגיע להחלטה. אנחנו יודעים שאף אחד לא יכול לתת לנו את התשובה אבל אולי מתוך הניסיון שלכם במקרי רשלנות רפואית בתחום הגנטיקה, תוכלו להמליץ על הכיוון הנכון במקרה כזה...

אנחנו לגמרי אובדי עצות וחסרי אונים.

חוות דעת מקצועית

רוצה להכיר את כל האפשרויות שבפניך ולקבל החלטה מושכלת? פנה/י אלינו:

מכתבי תודה והערכה

"חשוב היה לי גם לכתוב ולהגיד תודה, עוד פעם, על הטיפול המשפטי שלך ושל צוות המשרד בתביעת הפיצויים שלנו מול בית החולים תל השומר. הגענו אליך בהמלצה של רופא בכיר ולמרות הקשיים, קיבלנו פסק דין ופיצויים הולמים"

ד.מ. סביון

"עופר סולר היקר, אין לנו מילים לתאר את הטיפול המשפטי המסור והמקצועי שקיבלנו ממך, לאורך 4 וחצי שנים שבהם ניהלת את התביעה מול בית חולים העמק בתבונה רבה, עמדת לצד בני המשפחה בכל עת ובכל עניין. מאחלים לך רק בריאות והצלחה"

משפחת ב.ע. חדרה

"פנינו למשרדך כשנה וחצי אחרי אירוע קשה של לידה שהסתבכה, ליווית והפנת אותנו אל המומחים הרפואיים והגשת תביעת פיצויים שהסתיימה במהירות, בדרך של פשרה ומבלי להגרר להליכים משפטיים מיותרים וכואבים. על כל אלה תודתינו"

בני הזוג בצרה

"עו"ד עופר סולר ייצג את המשפחה בתביעה נגד גניקולוג וקופת חולים מאוחדת. זכינו להכיר את המומחה המשפטי הטוב ביותר בתחום בזכות המלצה של קרוב משפחה והגענו לתוצאה ראויה, שעזרה להמתיק ולו במעט את חומרת הפגיעה והשפעותיה"

ב.פ. בני ברק

מידע משפטי ועדכונים:

פניה אישית ודיסקרטית

עורכי הדין שלנו לרשותך, בכל שאלה! פנה/י לקבלת ייעוץ משפטי אישי ותשובות בכל שאלה:

טלפון: 072-334-0001

פקס: 03-7369345

מרכז עזריאלי 1, קומה 36