פורום רשלנות רפואית

נושא
מחבר

ר.ב 03/11/2020 17:09
שלום לעורכי הדין

הרופאים אומרים, רק עכשיו כשאני חודש לפני לידה (!) שיש לתינוק שלי בעיה רפואית נדירה שאובחנה רק במקרה (ובאיחור משמעותי) המקרה שלי נקרא המיוורטברה - פגיעה בחוליות עמוד שדרה של העובר, החוליות שקרובות לאגן, לצערי הרופאים אומרים שלא נתקלו במקרה הזה עדיין ולא יודעים לתת לי תשובות חד משמעיות וברורות מה יהיה עם הילד לאחר שיוולד. אומרים רק שיש מצב למעל 50% נכות באיזורי הרגליים, ישיבה, עמידה, הליכה, וגם יכול להיות שלא.

אציין כי עברתי את כל הבדיקות שהרופאים שלחו אותי בהריון וכולן היו תקינות. עשיתי סקירת מערכות ולא אמרו לי כלום. רק לפני שבוע בבדיקת אולטרסאונד ראו משהו מוזר ושלחו אותי לסקירה מכוונת ואז מצאו את הפגם הזה שנקרא המיוורטברה.

ברור לגמרי שלא נעשה הפלה בשבוע כל כך מתקדם. בעלי ואני עדיין בהלם מוחלט. אין מידע ואין תשובות על הבעיה הרפואית הנדירה הזאת. נראה שלרופאים אין מושג. מלחיץ מאד.

רציתי לדעת מה דעתכם על המקרה הזה? מה אתם מציעים לעשות? האם אפשר לתבוע את הרופא שליווה את מעקב ההריון ולא אבחן את המצב הנדיר והמורכב הזה בחודשים הראשונים, בסקירת המערכות הראשונה שעשיתי? האם זה הגיוני שלא רואים את הבעיה הזאת עד שבועות ספורים מהתאריך המיועד?

חוות דעת מקצועית

רוצה להכיר את כל האפשרויות שבפניך ולקבל החלטה מושכלת? פנה/י אלינו:

מכתבי תודה והערכה

"חשוב היה לי גם לכתוב ולהגיד תודה, עוד פעם, על הטיפול המשפטי שלך ושל צוות המשרד בתביעת הפיצויים שלנו מול בית החולים תל השומר. הגענו אליך בהמלצה של רופא בכיר ולמרות הקשיים, קיבלנו פסק דין ופיצויים הולמים"

ד.מ. סביון

"עופר סולר היקר, אין לנו מילים לתאר את הטיפול המשפטי המסור והמקצועי שקיבלנו ממך, לאורך 4 וחצי שנים שבהם ניהלת את התביעה מול בית חולים העמק בתבונה רבה, עמדת לצד בני המשפחה בכל עת ובכל עניין. מאחלים לך רק בריאות והצלחה"

משפחת ב.ע. חדרה

"פנינו למשרדך כשנה וחצי אחרי אירוע קשה של לידה שהסתבכה, ליווית והפנת אותנו אל המומחים הרפואיים והגשת תביעת פיצויים שהסתיימה במהירות, בדרך של פשרה ומבלי להגרר להליכים משפטיים מיותרים וכואבים. על כל אלה תודתינו"

בני הזוג בצרה

"עו"ד עופר סולר ייצג את המשפחה בתביעה נגד גניקולוג וקופת חולים מאוחדת. זכינו להכיר את המומחה המשפטי הטוב ביותר בתחום בזכות המלצה של קרוב משפחה והגענו לתוצאה ראויה, שעזרה להמתיק ולו במעט את חומרת הפגיעה והשפעותיה"

ב.פ. בני ברק

מידע משפטי ועדכונים:

פניה אישית ודיסקרטית

עורכי הדין שלנו לרשותך, בכל שאלה! פנה/י לקבלת ייעוץ משפטי אישי ותשובות בכל שאלה:

טלפון: 072-334-0001

פקס: 03-7369345

מרכז עזריאלי 1, קומה 36