פורום רשלנות רפואית

נושא
מחבר

ע.ו 06/08/2020 15:15
אני מרגישה צורך לפרוק, ועל הדרך להעלות משו לתשומת לב נשות הרפואה.

הגעתי היום לתור לרופאה - מומחית לניורואופתימולוגיה, תור שנקבע לפני חצי שנה, תור שאין ביכולתי לבחור רופא, מי שתורן מקבל אותי. אני מגיעה בשעה שקבעו לי, אחרי שנגעתי במיוחד יומיים קודם לעשות את הבדיקות הנדרשות.

הגעתי וכמובן שעלי לחכות בתור לקבלה, ואז לרופאה ואז לצאת, ולחכות לה שוב בתור, ואז שוב בקבלה. סהכ תור של 10 דקות לוקח מעל שעתיים ולפעמים גם יותר (עם מסכה ושאר אווירת הקורונה שבאוויר). אני מגיעה ולא מתלוננת, לא מציקה, לא נכנסת לחדר של הרופאה כשיש מטופלים אחרים, לא מציקה, אומרת שלום ותודה, סהכ אני באמת בסדר.

קיצר איך שאני נכנסת לחדר של הרופאה אני חשה שהיא תוקפנית, ולא נעימה.

אחכ היא עושה לי את הבדיקה - בדיקה שמסנוורת את העיניים בקטע אחר, וואלה אני לא שולטת במצמוץ, והיא מתעצבנת עלי שאני זזה. ממש כועסת עלי ומאיימת שהיא לא יכולה לבצע את הבדיקה (זאת בידקה שעשיתי מספר פעמים בעבר).

אמרתי לה (עם דמעות בעיניים) שאני לא עושה את זה בכוונה ואני לא שולטת בזה ושלא תתעצבן עלי.

יצאתי משם עם דמעות.

אני פונה לאותן נשות רפואה - לפעמים אנחנו רק רוצות טיפה חמלה וסבלנות, זה גם ככה לא כיף לנו, אנחנו לא תמיד יודעות מה קורה בבדיקה, ומה בכלל הבעיה שיש לנו. ויהיה סופר אקסטרה נחמד אם תסבירו לנו מה אתן עושות לנו (אני פחדתי לשאול).
זהו- פרקתי.

חוות דעת מקצועית

רוצה להכיר את כל האפשרויות שבפניך ולקבל החלטה מושכלת? פנה/י אלינו:

מכתבי תודה והערכה

"חשוב היה לי גם לכתוב ולהגיד תודה, עוד פעם, על הטיפול המשפטי שלך ושל צוות המשרד בתביעת הפיצויים שלנו מול בית החולים תל השומר. הגענו אליך בהמלצה של רופא בכיר ולמרות הקשיים, קיבלנו פסק דין ופיצויים הולמים"

ד.מ. סביון

"עופר סולר היקר, אין לנו מילים לתאר את הטיפול המשפטי המסור והמקצועי שקיבלנו ממך, לאורך 4 וחצי שנים שבהם ניהלת את התביעה מול בית חולים העמק בתבונה רבה, עמדת לצד בני המשפחה בכל עת ובכל עניין. מאחלים לך רק בריאות והצלחה"

משפחת ב.ע. חדרה

"פנינו למשרדך כשנה וחצי אחרי אירוע קשה של לידה שהסתבכה, ליווית והפנת אותנו אל המומחים הרפואיים והגשת תביעת פיצויים שהסתיימה במהירות, בדרך של פשרה ומבלי להגרר להליכים משפטיים מיותרים וכואבים. על כל אלה תודתינו"

בני הזוג בצרה

"עו"ד עופר סולר ייצג את המשפחה בתביעה נגד גניקולוג וקופת חולים מאוחדת. זכינו להכיר את המומחה המשפטי הטוב ביותר בתחום בזכות המלצה של קרוב משפחה והגענו לתוצאה ראויה, שעזרה להמתיק ולו במעט את חומרת הפגיעה והשפעותיה"

ב.פ. בני ברק

מידע משפטי ועדכונים:

פניה אישית ודיסקרטית

עורכי הדין שלנו לרשותך, בכל שאלה! פנה/י לקבלת ייעוץ משפטי אישי ותשובות בכל שאלה:

טלפון: 072-334-0001

פקס: 03-7369345

מרכז עזריאלי 1, קומה 36