פורום רשלנות רפואית

נושא
מחבר

מעיין 07/01/2020 09:28
שלום,
קבעתי טיפול אסתטי לחודש פברואר 2020 ברשת גדולה דרך הטבה של קופת החולים שלי, ושילמתי עליו מבעוד מועד. ב2.1.2020 קיבלתי סמס האומר כי "שונו תנאי קופ"ח", כאשר בין היתר הועלה התעריף של הטיפול. התקשרתי לברר, ואמרו לי במפורש שיש שתי אפשרויות: לשלם את ההפרש ולהשאיר את הטיפול, או שאם לא אוסיף את ההפרש הטיפול יבוטל. האם הם רשאים להציב בפני אולטימטום כזה? אני משערת שיש להם אפשרות לבצע שינויים, אך ראוי להודיע עליהם מראש ללקוחות, ו"לספוג" את עלות הטיפול עליו כבר שילמתי מראש.

הבנתי שהפורום שלכם עוסק בנושא רשלנות רפואית אבל ראיתי שאתם גם מתעסקים בתביעות נגד קופת חולים ומן הסתם מכירים את הכללים והחוקים... מקווה שתעזרו לי.

(אציין כי מדובר בסדרת טיפולים אשר בכל פעם שילמתי מראש עבור הפעם הבאה, וביטול התור הקרוב יקטע את הרצף).

תודה רבה

חוות דעת מקצועית

רוצה להכיר את כל האפשרויות שבפניך ולקבל החלטה מושכלת? פנה/י אלינו:

מכתבי תודה והערכה

"חשוב היה לי גם לכתוב ולהגיד תודה, עוד פעם, על הטיפול המשפטי שלך ושל צוות המשרד בתביעת הפיצויים שלנו מול בית החולים תל השומר. הגענו אליך בהמלצה של רופא בכיר ולמרות הקשיים, קיבלנו פסק דין ופיצויים הולמים"

ד.מ. סביון

"עופר סולר היקר, אין לנו מילים לתאר את הטיפול המשפטי המסור והמקצועי שקיבלנו ממך, לאורך 4 וחצי שנים שבהם ניהלת את התביעה מול בית חולים העמק בתבונה רבה, עמדת לצד בני המשפחה בכל עת ובכל עניין. מאחלים לך רק בריאות והצלחה"

משפחת ב.ע. חדרה

"פנינו למשרדך כשנה וחצי אחרי אירוע קשה של לידה שהסתבכה, ליווית והפנת אותנו אל המומחים הרפואיים והגשת תביעת פיצויים שהסתיימה במהירות, בדרך של פשרה ומבלי להגרר להליכים משפטיים מיותרים וכואבים. על כל אלה תודתינו"

בני הזוג בצרה

"עו"ד עופר סולר ייצג את המשפחה בתביעה נגד גניקולוג וקופת חולים מאוחדת. זכינו להכיר את המומחה המשפטי הטוב ביותר בתחום בזכות המלצה של קרוב משפחה והגענו לתוצאה ראויה, שעזרה להמתיק ולו במעט את חומרת הפגיעה והשפעותיה"

ב.פ. בני ברק

מידע משפטי ועדכונים:

פניה אישית ודיסקרטית

עורכי הדין שלנו לרשותך, בכל שאלה! פנה/י לקבלת ייעוץ משפטי אישי ותשובות בכל שאלה:

טלפון: 072-334-0001

פקס: 03-7369345

מרכז עזריאלי 1, קומה 36