פורום רשלנות רפואית

נושא
מחבר

ספיר 06/01/2019 10:43
סחבתי איתי את המועקה הזאת מאתמול בבוקר והיום החלטתי שאני רוצה לשתף ולהפיץ את מה שאני והקטנצ'יק שלי (2.8) חווינו אתמול.

אז ככה,
קמתי בבוקר יום ו' כדי להכין את הילד לגן ואז למרבה הצער גיליתי שהוא עם חום גבוהה, אחרי מספר דקות הילד טען לקושי בהליכה ואף התקשה לעמוד, במהירות לבשתי מה שמצאתי הכי מהר ועפתי איתו לסניף קופת חולים הקרוב לביתנו אליה אנו שייכים (מרחק הליכה).

כשהגענו התברר שרופאת הילדים יש לציין היחידה במקום בחופש. הפנו אותנו לבריאות הילד ברחוב אימבר 7 בבת ים "סיטי" ואז נחשפנו לחוסר אנושיות משווע.

יש לציין שבזמן הזה הילד רותח, כמובן שהצטיידתי במוריד חום ואף נתתי לילד, כשנכנסנו למרפאת בריאות הילד בבת ים ברח אימבר 7 "זכינו" לזלזול שפשוט העלה בי תחושת כעס עצומה זה הולך ככה,

אני:" שלום, הילד רתח עם חום, מקיא את האקמולי וגם את השתיה ששותה בבקשה אפשר תור לרופא/ה", כל זה תוך כדי שהילד חלש, בוכה ואדום בפנים כמות תות שהחום מקפץ מעלה.

הפקידה:"הרופאים לא מאשרים לי להכניס אף לא אדם אחד נוסף לתורים, אני:"זה תינוק בן 2.8 בבקשה הילד רותח...

הפקידה:"תנסי אם הרופאים יסכימו בבקשה" ניגשתי לחדר הראשון ולהפתעתי גיליתי רופא צעיר ונחמד עם כיפה סרוגה, (יש לציין אני מאמינה גדולה בשם ושומרת שבת).

הוא מביט בי כשכולי בסטרס והילד רותח ואפטי.

אני: "בבקשה ד"ר תבדוק את הילד תראה הוא כמו סמרטוט, הד"ר הנחמד:"מצטער יש לי נסיעה לירושלים וקניות לעשות ( 11:30 לערך והשבת ניכנסת ב 16:30) ובקלאסיות נועל את הדלת ואז. מגיחים משום מקום שניי הורים עם ילדיהם וטוענים בפניו כי יש להם תור ואז לפתע הוא נכנס שוב לחדר ופתאום הוא לא ממהר לקניות החצוף ומתעכב כחצי שעה לבדוק את הילדים כל זה שאני מתחננת שמישהו יבדוק את הילד (רציתי קודם אינדיקצית רופא משפחה וטופס 17 לפני שאני רצה למיון) ואז הוא שוב יוצא ומתנצל באלגנטיות: "גשי למיון סיימתי לעבוד, זה לא אישי ושבת שלום, ואז אני ניגשת לדלת השנייה שם יושבת רופאה שנראת עצבנית עם עיניים אדומות, חסרת סבלנות והילד כמו סמרטוט על הידיים שלי אחרי שהקיא להם פעמיים במרפאה.

אני: "ד"ר בבקשה תוכלי לבדוק את הילד ובמידה וצריך תפני לחדר מיון בבית חולים.

הרופאה: "תצאי מהחדר שלי, יש לך תור?"

אני: "לא ד"ר אבל הילד על הפנים"

הרופאה: "צאי מייד, אני יוצאת מיואשת וממתינה כמה דקות ושוב מתחננת אליה...

הרופאה: "יוצאת לה מהחדר ולא מסכימה בשום פנים ואופן לבדוק את הילד, אני אומרת לה ד"ר אני בלי רכב כרגע בבקשה הבדיקה לא יותר מ5 דקות"

הרופאה: "מצידי תסעי באוטובוסים לא מתעכבת בשבילכם אפילו לא דקה נוספת...

היום יום ראשון אנחנו עדיין באשפוז, הילד עובר בדיקות ובמהלך השבת פיתח פריחה מפחידה והחום לא יורד.

מתפללת שהכל יעבור ומהר, מה הייתם ממליצים לפנות ולהתלונן על הרופאים והיחס המזלזל שקיבלנו?

מרגישה פגועה וכועסת, הילדים שלנו לא הפקר!

אני לא בטוחה עם זה מצדיק תביעת רשלנות רפואית בגלל שבסוף הגענו לבית חולים והילד אושפז ומקבל טיפול תודה לאל, אבל היחס של הרופאים בקופת חולים זוועה.

אני לא מוכנה לעבור על זה בשתיקה, גם אם צריך לשלם ולקחת עורך דין שיעשה משהו... מחכה לתשובה שלכם.

חוות דעת מקצועית

רוצה להכיר את כל האפשרויות שבפניך ולקבל החלטה מושכלת? פנה/י אלינו:

מכתבי תודה והערכה

"חשוב היה לי גם לכתוב ולהגיד תודה, עוד פעם, על הטיפול המשפטי שלך ושל צוות המשרד בתביעת הפיצויים שלנו מול בית החולים תל השומר. הגענו אליך בהמלצה של רופא בכיר ולמרות הקשיים, קיבלנו פסק דין ופיצויים הולמים"

ד.מ. סביון

"עופר סולר היקר, אין לנו מילים לתאר את הטיפול המשפטי המסור והמקצועי שקיבלנו ממך, לאורך 4 וחצי שנים שבהם ניהלת את התביעה מול בית חולים העמק בתבונה רבה, עמדת לצד בני המשפחה בכל עת ובכל עניין. מאחלים לך רק בריאות והצלחה"

משפחת ב.ע. חדרה

"פנינו למשרדך כשנה וחצי אחרי אירוע קשה של לידה שהסתבכה, ליווית והפנת אותנו אל המומחים הרפואיים והגשת תביעת פיצויים שהסתיימה במהירות, בדרך של פשרה ומבלי להגרר להליכים משפטיים מיותרים וכואבים. על כל אלה תודתינו"

בני הזוג בצרה

"עו"ד עופר סולר ייצג את המשפחה בתביעה נגד גניקולוג וקופת חולים מאוחדת. זכינו להכיר את המומחה המשפטי הטוב ביותר בתחום בזכות המלצה של קרוב משפחה והגענו לתוצאה ראויה, שעזרה להמתיק ולו במעט את חומרת הפגיעה והשפעותיה"

ב.פ. בני ברק

מידע משפטי ועדכונים:

פניה אישית ודיסקרטית

עורכי הדין שלנו לרשותך, בכל שאלה! פנה/י לקבלת ייעוץ משפטי אישי ותשובות בכל שאלה:

טלפון: 072-334-0001

פקס: 03-7369345

מרכז עזריאלי 1, קומה 36