פורום רשלנות רפואית

נושא
מחבר

מיטל 01/01/2018 22:43
ערב טוב

הגעתי מקבוצת פייסבוק שם המליצו עליכם ואני חייבת התייעצות - איך אני ממשיכה מעכשיו?

*סליחה על החפירה אבל אשמח לתשובות*

לפני כשבועיים פנינו למרפאת קופת חולים לצורך בדיקה של הילד (בן 7 וחצי) עקב אבחנה של הרופאה.

הרופאה היפנתה אותנו לבדיקה של כירורג ילדים ואני כמו אזרחית טובה מתקשרת לקופת חולים קובעת תור למומחה. יומיים לפני התור למומחה מתקשרים להורים שלי (לציין שהמספר שלי מופיע אצלהם) מבטלים לי את התור וקובעים על דעת עצמם לרופא אחר ולא מידעים אותי.

במקרה אני מזכירה לאבי שיש לנו תור והוא אומר לי לא יש לך עוד יומיים אמרתי לא נכון רשום לי ואז הוא אומר לי התקשרו הבוקר שהתור מבוטל ויש לך תור לעוד יומיים.

אמרתי סבבה (לא ציינו באוזניו שזה רופא אחר רק שהתור נדחה) אני מגיעה עם הילד למרפאה ואני באה לשלם רבעון ואני קולטת שזה לא הרופא שקבעתי אליו ומפה מתחילה מסכת התעללות בי.

נכנסנו לרופא אחרי שאני מוודה כמה פעמים מול הקופה ומול הזימון תורים שאני לא טועה. חשבתי לרגע שאני משוגעת צרחות על כל העולם נכנסת לרופא שכמובן מתנצלת כי זה לא קשור אליו. מבין את הכעס (אני קבעתי לכירורג ולא אורולוג ילדים) נכנסים...

הרופא בודק החליט על ניתוח וכמה שיותר מהר למחרת בבוקר אני ניגשת שוב למרפאה עם המסמך היחיד שיש לי ביד מהרופאה ומנסה להוציא טופס 17 לביצוע ניתוח דחוף.

לציין שיש כבר תור לניתוח ב-7.1. מתקשרת לוודא שיש אישור ואין אישור...

כמה ימים ככה כל יום מגישה וכל יומים מחזירים תשובה שאין אישור. היום אני מגיעה למרפאה והמנהלת אחרי שכבר מלאה בעצבים עליהם המנהלת של הקופה בשיא שיא חוצפתה אומרת לי נגמרו שעות הפעילות המרפאה תלכי מפה מבלי אפילו לנסות ולעזור.

מה עושים במצב כזה? איך מתנהלים מול קופת חולים ששמה ז** על מטופלים. איך אתה ממליץ להתנהל?

סליחה על האורך...

חוות דעת מקצועית

רוצה להכיר את כל האפשרויות שבפניך ולקבל החלטה מושכלת? פנה/י אלינו:

מכתבי תודה והערכה

"חשוב היה לי גם לכתוב ולהגיד תודה, עוד פעם, על הטיפול המשפטי שלך ושל צוות המשרד בתביעת הפיצויים שלנו מול בית החולים תל השומר. הגענו אליך בהמלצה של רופא בכיר ולמרות הקשיים, קיבלנו פסק דין ופיצויים הולמים"

ד.מ. סביון

"עופר סולר היקר, אין לנו מילים לתאר את הטיפול המשפטי המסור והמקצועי שקיבלנו ממך, לאורך 4 וחצי שנים שבהם ניהלת את התביעה מול בית חולים העמק בתבונה רבה, עמדת לצד בני המשפחה בכל עת ובכל עניין. מאחלים לך רק בריאות והצלחה"

משפחת ב.ע. חדרה

"פנינו למשרדך כשנה וחצי אחרי אירוע קשה של לידה שהסתבכה, ליווית והפנת אותנו אל המומחים הרפואיים והגשת תביעת פיצויים שהסתיימה במהירות, בדרך של פשרה ומבלי להגרר להליכים משפטיים מיותרים וכואבים. על כל אלה תודתינו"

בני הזוג בצרה

"עו"ד עופר סולר ייצג את המשפחה בתביעה נגד גניקולוג וקופת חולים מאוחדת. זכינו להכיר את המומחה המשפטי הטוב ביותר בתחום בזכות המלצה של קרוב משפחה והגענו לתוצאה ראויה, שעזרה להמתיק ולו במעט את חומרת הפגיעה והשפעותיה"

ב.פ. בני ברק

מידע משפטי ועדכונים:

פניה אישית ודיסקרטית

עורכי הדין שלנו לרשותך, בכל שאלה! פנה/י לקבלת ייעוץ משפטי אישי ותשובות בכל שאלה:

טלפון: 072-334-0001

פקס: 03-7369345

מרכז עזריאלי 1, קומה 36