פורום רשלנות רפואית

נושא
מחבר

רבקה 01/01/2018 13:33
הבן שלי בן שלושה חודשים התקשה לאכול מהבקבוק ממש בכה ולא היה רגוע זה היה מאחור בלילה, פתחתי לו את הפה וראיתי שיש לו נקבוביות לבנות כאלה הבנתי שזה כנראה פטריה האכלתי אותו ממש בקושי אכל והוא נרדם.

התקשרתי לחברה להתייעץ היא אמרה לי שזה בטח פטריה והרופא מחר בטח יביא לי תרופה שניקראת דקטרין. מזל שהנסיך שלי ישן כמו שצריך בבוקר לקחתי אותו לרופא בסניף קופת חולים שלנו. הרופא אכן אמר שזה פטריה ואמר שהוא מוציא לי מרשם.

שאלתי אותו איזה תרופה הוא אמר שקוראים לה דקתרין בדיוק כמו שחברה שלי אמרה! ניגשתי לבית מרקחת לקחת את התרופה הרוקחת שאלה מה המספר תעודת הזהות שלי אמרה את השם והביאה לי את התרופה.

שמתי את התרופה בתיק ומהרתי הביתה הגעתי הביתה ושמתי לב שלתרופה קוראים בכלל פטריון הסתכלתי באינטרנט וחשכו עיניי! זה בכלל משחה למריחה על הגוף לפטריות ברגליים ובציפורניים, אסורה לשימוש עד גיל שנתיים והיא בכלל לא לבליעה!

התקשרתי לשרות לקוחות ולפניות הציבור מחכה לתשובה מהם, שוקלת ברצינות לתבוע אותם על הרשלנות הנוראית הזאת! ברור שמעכשיו כל תרופה שאני מקבלת אני בודקת ממש תודה לאל שחברה שלי אמרה לי את שם התרופה! גם לתרופה קוראים פטריון ככה שיכולתי לחשוב שזה באמת לפטריה!

אתם חושבים שיש מקום לתבוע על המרשם השגוי ועל הכמעט הרעלה של הבן שלי?

חוות דעת מקצועית

רוצה להכיר את כל האפשרויות שבפניך ולקבל החלטה מושכלת? פנה/י אלינו:

מכתבי תודה והערכה

"חשוב היה לי גם לכתוב ולהגיד תודה, עוד פעם, על הטיפול המשפטי שלך ושל צוות המשרד בתביעת הפיצויים שלנו מול בית החולים תל השומר. הגענו אליך בהמלצה של רופא בכיר ולמרות הקשיים, קיבלנו פסק דין ופיצויים הולמים"

ד.מ. סביון

"עופר סולר היקר, אין לנו מילים לתאר את הטיפול המשפטי המסור והמקצועי שקיבלנו ממך, לאורך 4 וחצי שנים שבהם ניהלת את התביעה מול בית חולים העמק בתבונה רבה, עמדת לצד בני המשפחה בכל עת ובכל עניין. מאחלים לך רק בריאות והצלחה"

משפחת ב.ע. חדרה

"פנינו למשרדך כשנה וחצי אחרי אירוע קשה של לידה שהסתבכה, ליווית והפנת אותנו אל המומחים הרפואיים והגשת תביעת פיצויים שהסתיימה במהירות, בדרך של פשרה ומבלי להגרר להליכים משפטיים מיותרים וכואבים. על כל אלה תודתינו"

בני הזוג בצרה

"עו"ד עופר סולר ייצג את המשפחה בתביעה נגד גניקולוג וקופת חולים מאוחדת. זכינו להכיר את המומחה המשפטי הטוב ביותר בתחום בזכות המלצה של קרוב משפחה והגענו לתוצאה ראויה, שעזרה להמתיק ולו במעט את חומרת הפגיעה והשפעותיה"

ב.פ. בני ברק

מידע משפטי ועדכונים:

פניה אישית ודיסקרטית

עורכי הדין שלנו לרשותך, בכל שאלה! פנה/י לקבלת ייעוץ משפטי אישי ותשובות בכל שאלה:

טלפון: 072-334-0001

פקס: 03-7369345

מרכז עזריאלי 1, קומה 36