פורום רשלנות רפואית

נושא
מחבר

דנה 09/01/2020 13:53
מי אתם אותם הרופאים, בעלי תואר דוקטורט, מומחים כאלה ואחרים, בעלי הידע הכה נרחב וחשוב, שמרשים לעצמם להיות כל כל חסרי רגישות?

כואבת וכותבת על ניסיון האישי שלי, שקורה בפעם השניה! שגורם לי לאבד כל אמון באותם הרופאים המומחים.

הולכת היום לרופא מומחה, הדוקטור שואל אותי מספר שאלות על מנת להבין את מצבי, כמובן שאני עונה במלוא הרצינות, על מנת שלא לפספס שום פרט חשוב שיכול לעזור.

בסיום תשאול השאלות, הדוקטור מוציא פלט של הפניות, ועל כל אחד רושם תוך כדי דקלום, מתי והיכן עליי לגשת על מנת לבצע אותם. דיקלם כמו תקליט. קר כתקליט. ניסיתי לשאול שאלות, לעלות בעיות שיתכן ויהיה לי.

הדוקטור ענה בצורה קרה, זילזול, וחוסר הבנה רגישות ואמפטיה.
התמלאתי בכעס.

סליחה דוקטור, אני שואלת כי מעולם לא נחשפתי לנושא, אני לא מבינה בזה ולא יודעת כלום. והיי .... אני קצץ לחוצה. קצת מידע, יחס ורגישות יוכלו להרגיע אותי.

התשובות היו קרות, וקצרות במיוחד. לא היה לי פה דו שיח, היתה תחושה של בואי נסיים כבר. הרגשתי שאין עם מי לדבר ולכן סיימתי את הפגישה, כי הבנתי גם שלא אקבל את המענה שאני צריכה.
יצאתי כועסת
מתוסכלת ומאוכזבת.

סליחה דוקטור, אני יושבת מולך, אני בן אדם שזקוק לעזרתך. לא לעזרת פקידה (סילחו לי יקירות שעובדות כפקידות, חס וחלילה לא מזלזלת בכן, אתן הרגליים היציבות של כל משרד) שמוציאה הפניות, לא לעמדת אשנב שמוציא פלט של הפניות.

מזעזע אותי שאנחנו, הנשים, צריכות לעבור כל כך הרבה , לפני , בזמן ואחרי ההריון. נאלצות לעבור בדיקות פולשניות, לא נעימות, כואבות. שיחד עם זאת , חלקינו גם נמצאות גם בסטרס וחרדות בעקבות כל הבדיקות והמצב בו כל אחת נמצאת , ואז את מגיעה לרופא מומחה, קר כקרח, חסר כל טיפת רגישות שמתייחס אליך כמו עוד מספר בתור.

אתם צריכים להתבייש בעצמכם ! חלק מהיותכם רופאים, הוא גם לגלות קצת אמפטיה והבנה כלפי המטופל שיושב מולכם.

קצת הבנה , קצת הכרה באדם שיושב מעבר לשולחן.

חוות דעת מקצועית

רוצה להכיר את כל האפשרויות שבפניך ולקבל החלטה מושכלת? פנה/י אלינו:

מכתבי תודה והערכה

"חשוב היה לי גם לכתוב ולהגיד תודה, עוד פעם, על הטיפול המשפטי שלך ושל צוות המשרד בתביעת הפיצויים שלנו מול בית החולים תל השומר. הגענו אליך בהמלצה של רופא בכיר ולמרות הקשיים, קיבלנו פסק דין ופיצויים הולמים"

ד.מ. סביון

"עופר סולר היקר, אין לנו מילים לתאר את הטיפול המשפטי המסור והמקצועי שקיבלנו ממך, לאורך 4 וחצי שנים שבהם ניהלת את התביעה מול בית חולים העמק בתבונה רבה, עמדת לצד בני המשפחה בכל עת ובכל עניין. מאחלים לך רק בריאות והצלחה"

משפחת ב.ע. חדרה

"פנינו למשרדך כשנה וחצי אחרי אירוע קשה של לידה שהסתבכה, ליווית והפנת אותנו אל המומחים הרפואיים והגשת תביעת פיצויים שהסתיימה במהירות, בדרך של פשרה ומבלי להגרר להליכים משפטיים מיותרים וכואבים. על כל אלה תודתינו"

בני הזוג בצרה

"עו"ד עופר סולר ייצג את המשפחה בתביעה נגד גניקולוג וקופת חולים מאוחדת. זכינו להכיר את המומחה המשפטי הטוב ביותר בתחום בזכות המלצה של קרוב משפחה והגענו לתוצאה ראויה, שעזרה להמתיק ולו במעט את חומרת הפגיעה והשפעותיה"

ב.פ. בני ברק

מידע משפטי ועדכונים:

פניה אישית ודיסקרטית

עורכי הדין שלנו לרשותך, בכל שאלה! פנה/י לקבלת ייעוץ משפטי אישי ותשובות בכל שאלה:

טלפון: 072-334-0001

פקס: 03-7369345

מרכז עזריאלי 1, קומה 36