פורום רשלנות רפואית

נושא
מחבר

אם מודאגת 24/10/2018 14:06
שלום רב!
אני אם לשלושה ילדים קטנים, ואנו משוייכים לתחנת טיפת חלב בבית הכרם.
לצערי, לאורך כל השנים בהם אנו נעזרים בשירותיה של טיפת החלב, אנו סובלים מאי זמינות של הצוות ומשירות לקוחות לקוי ביותר.
היום הוגדשה הסאה: בתי הקטנה כבר בת 8 חדשים, ומעל 3 חדשים אני מנסה להשיג טלפונית את התחנה על מנת לקבוע תור לחיסון. למרות הבטחות חוזרות ונשנות של המוקד לזימון תורים שאקבל שיחת טלפון חוזרת לקביעת תור, מעולם לא נוצר עימי קשר. כתוצאה מכך, הפעוטה טרם השלימה את תכנית החיסונים של גיל 4 חדשים וחצי שנה. הבוקר, בלית ברירה, פנינו לתחנה ללא תור על מנת להשלים את החיסונים הנחוצים. הגענו מייד עם פתיחת התחנה בתקווה לזכות בהבנה ולהכנס להשלמת חיסונים עוד טרם התחלת תכנית המטופלים של היום.
למרות שלא היו כלל מטופלים בתחנה, האחות סירבה להכניסנו לחדרה. בהמשך הוכנסו לחדר אב וביתו שתורם היה בשעה מאוחרת הרבה יותר, ואב נוסף, שהתפרץ לחדר האחות ללא תור, זכה ליחס מכבד ולתיאום פגישה.
למרות בקשותי החוזרות, והבהרות כי איני מעוניינת במעקב מלא אלא רק בהשלמת חיסונים, האחות סירבה להכניסנו. היא אף סירבה לקבוע לנו תור חלופי, אלא רק רשמה את מספר הטלפון והבטיחה ״שיחזרו אלינו״, הבטחה ממנה שבענו עד זרא.
כרופאה, וכאמא הדואגת ואחראית לשלום ילדיה, אני מודעת היטב לחשיבות החיסונים. לא יעלה על הדעת כי זהו השירות הניתן בתחנת טיפת חלב האמורה להיות אמונה על בריאות הציבור. לא ייתכן שאנו נאלצים להמתין מעל 3 חדשים לקביעת תור. לא ייתכן כי זהו היחס הניתן לנו, יחס מחפיר בהשוואה ליחס שקיבל כל אחד מהמבקרים האחרים בתחנה באותו הזמן, כאשר אנו בסך הכל מנסים למלא את חובתנו הבסיסית כהורים הדואגים לשלום ילדתם. בימים אלו, בהם שוב עולה על נס חשיבות החיסונים, מביש ומדאיג שזהו היחס הניתן מצד המערכת, המזניחה במו ידיה ובמחדליה את הפעוטות הרכים התלויים בחסדיה.
אודה על טיפול מהיר בפנייתי, ועל קביעת תור בהקדם להשלמת תכנית החיסונים. איני מוכנה להיכנס ל׳רשימת המתנה׳, כמו שכבר הוצע לי. הפתרון המינימלי המתבקש כעת הוא תור מסודר עוד השבוע, ולעתיד לבוא שינוי יסודי של צורת ההתנהלות בטיפת החלב ובזימון התורים על מנת למנוע הישנות של מחדלים כאלו.

בברכה, אם מודאגת

חוות דעת מקצועית

רוצה להכיר את כל האפשרויות שבפניך ולקבל החלטה מושכלת? פנה/י אלינו:

מכתבי תודה והערכה

"חשוב היה לי גם לכתוב ולהגיד תודה, עוד פעם, על הטיפול המשפטי שלך ושל צוות המשרד בתביעת הפיצויים שלנו מול בית החולים תל השומר. הגענו אליך בהמלצה של רופא בכיר ולמרות הקשיים, קיבלנו פסק דין ופיצויים הולמים"

ד.מ. סביון

"עופר סולר היקר, אין לנו מילים לתאר את הטיפול המשפטי המסור והמקצועי שקיבלנו ממך, לאורך 4 וחצי שנים שבהם ניהלת את התביעה מול בית חולים העמק בתבונה רבה, עמדת לצד בני המשפחה בכל עת ובכל עניין. מאחלים לך רק בריאות והצלחה"

משפחת ב.ע. חדרה

"פנינו למשרדך כשנה וחצי אחרי אירוע קשה של לידה שהסתבכה, ליווית והפנת אותנו אל המומחים הרפואיים והגשת תביעת פיצויים שהסתיימה במהירות, בדרך של פשרה ומבלי להגרר להליכים משפטיים מיותרים וכואבים. על כל אלה תודתינו"

בני הזוג בצרה

"עו"ד עופר סולר ייצג את המשפחה בתביעה נגד גניקולוג וקופת חולים מאוחדת. זכינו להכיר את המומחה המשפטי הטוב ביותר בתחום בזכות המלצה של קרוב משפחה והגענו לתוצאה ראויה, שעזרה להמתיק ולו במעט את חומרת הפגיעה והשפעותיה"

ב.פ. בני ברק

מידע משפטי ועדכונים:

פניה אישית ודיסקרטית

עורכי הדין שלנו לרשותך, בכל שאלה! פנה/י לקבלת ייעוץ משפטי אישי ותשובות בכל שאלה:

טלפון: 072-334-0001

פקס: 03-7369345

מרכז עזריאלי 1, קומה 36