פורום רשלנות רפואית

נושא
מחבר

ק.ג 03/10/2018 09:43
בוקר טוב עורך דין נכבד,

לא בטוחה שזה המקום הנכון, אבל אני מנסה ואשמח לשמוע את דעתך.

אני בהריון שבוע 30, עם רקע בריאותי לא מזהיר בכלל לגיל 27.

קיבלתי הפנייה מרופאת א.א.ג לנוירולוג ובמידת הצורך לבדיקת MRI דחוף ( כי היא לא יודעת מה יש לי והפחד שלה שאפול וזה מסכן את העובר).

הגעתי למיון מהלכים (במקום למיון נשים בגלל שהבעיה שבגללה הגעתי מלחתחילה היא לא קשורה להריון) חיכיתי כשעה להיכנס לאח המטפל.

אני רואה על צג הטלוויזיה שאני הבאה בתור ואני שמה לב שלא קוראים לי כבר מעל ל20 דקות. למרות שנכנסים אנשים לחדר שלו.

אני רואה שהאח (מהמגזר הערבי) מכניס מטופלים שהגיעו זה עתה במקומי. הגעתי לחדרו לשאול שאלה- האח עושה למטופל בדיקת לחץ דם עם הנייד שלו באוזן ומתעלם מנוכחותי. שאלתי אותו אם התור הוא לפי מטופלים דחופים או לפי המספרים , בהתחלה התעלם ממני לגמרי וכשאלתי שוב והתנצלתי בפני המטופל שישב שם.

לשאלתי האח ענה לי "הוא מקרה דחוף וזה לא עניינך תסגרי את הדלת את מפריעה לי".
סגרתי את הדלת וחיכיתי שייסיים.

המטופל יצא ושאלתי אותו מתי אני נכנסת. הוא ענה לי "אני מחליט מתי את תיכנסי וללא מספר הזמין מישהו שרק הגיע. שאלתי אותו אם הוא בכלל עבר על התיק שלי שהוא החליט שאני לא נחשבת מטופל דחוף (למרות שעל ההפנייה שלי רשום דחוף)

הוא צעק עליי שזה לא ענייני וסגר עליי בכוח את הדלת.

פניתי לאחראי מיון לבדוק מה אני צריכה לעשות הוא אמר שבלי לראות אח אני לא יכולה לעשות כלום.

חזרתי למיון מהלכים לחכות בתור ואני רואה בחור אחר שנכנס לפניי.

החלטתי שעל התנהגות כזו אני לא נשארת שם, הרגשתי שאת כל המטופלים מהמגזר הערבי הוא הכניס על חשבון התור שלי.
נכנסתי אליו לחדר (כשהדלת הייתה פתוחה לרווחה ולא היה לו מטופל בחדר) ביקשתי את התיק שלי כי אני לא מקבלת טיפול רפואי ( במקום שיגיד לי "בואי עכשיו תורך") הוא צעק לי " קחי את התיק שלך ותלכי בגופו התחיל להוציא אותי מהחדר וסגר עליי את הדלת בפנים."

הגעתי לסגור את התיק אצל המזכירה והיא הותפעה לראות אותי סיפרתי לה את שקרה- כאן היא לא הופתעה משום מה.. לא היה לה הרבה מה להגיד לי היא התנצלה בשמו.

מיותר לציין שכל המטופלים שנכנסו לפניי (עם מספר תור אחריי) היו מהמגזר הערבי גם כן..?!

הרגשתי אפליה, זלזול, חוסר ביחסי אנוש, חוסר מקצועיות, השפלה מהצעקות שקיבלתי ליד מטופלים אחרים.

מה עושים במצב כזה? למי פונים?

חוות דעת מקצועית

רוצה להכיר את כל האפשרויות שבפניך ולקבל החלטה מושכלת? פנה/י אלינו:

מכתבי תודה והערכה

"חשוב היה לי גם לכתוב ולהגיד תודה, עוד פעם, על הטיפול המשפטי שלך ושל צוות המשרד בתביעת הפיצויים שלנו מול בית החולים תל השומר. הגענו אליך בהמלצה של רופא בכיר ולמרות הקשיים, קיבלנו פסק דין ופיצויים הולמים"

ד.מ. סביון

"עופר סולר היקר, אין לנו מילים לתאר את הטיפול המשפטי המסור והמקצועי שקיבלנו ממך, לאורך 4 וחצי שנים שבהם ניהלת את התביעה מול בית חולים העמק בתבונה רבה, עמדת לצד בני המשפחה בכל עת ובכל עניין. מאחלים לך רק בריאות והצלחה"

משפחת ב.ע. חדרה

"פנינו למשרדך כשנה וחצי אחרי אירוע קשה של לידה שהסתבכה, ליווית והפנת אותנו אל המומחים הרפואיים והגשת תביעת פיצויים שהסתיימה במהירות, בדרך של פשרה ומבלי להגרר להליכים משפטיים מיותרים וכואבים. על כל אלה תודתינו"

בני הזוג בצרה

"עו"ד עופר סולר ייצג את המשפחה בתביעה נגד גניקולוג וקופת חולים מאוחדת. זכינו להכיר את המומחה המשפטי הטוב ביותר בתחום בזכות המלצה של קרוב משפחה והגענו לתוצאה ראויה, שעזרה להמתיק ולו במעט את חומרת הפגיעה והשפעותיה"

ב.פ. בני ברק

מידע משפטי ועדכונים:

פניה אישית ודיסקרטית

עורכי הדין שלנו לרשותך, בכל שאלה! פנה/י לקבלת ייעוץ משפטי אישי ותשובות בכל שאלה:

טלפון: 072-334-0001

פקס: 03-7369345

מרכז עזריאלי 1, קומה 36