פורום רשלנות רפואית

נושא
מחבר

עורך דין עופר סולר 14/03/2018 17:53
שלום רב,

קשה לי להתייחס לאיכות ומהירות הטיפול המשפטי במקרה אשר איני מכיר את על פרטיו ונתוניו. אציין כי כמובן גם תיק שנמסר לטיפול של עורך דין ניתן להעבירו בכל שלב לטיפול של עורך דין אחר ככל שהלקוח אינו שבע רצון מאיכות הטיפול המשפטי או מזמינות עורך הדין אליו. כמובן שיהיה צורך במקרה כזה לבחון מה נקבע בהסכם שכר הטרחה לגבי מקרה של העברת התיק באמצע הטיפול המשפטי ולבחון איזו עבודה משפטית נעשתה עד כה כדי להגיע להסכמה בעניין שכר הטרחה לו זכאי עורך הדין שטיפל בתיק עד למועד בו הועבר לעורך דין אחר.

בברכה,
עורך דין עופר סולר

חוות דעת מקצועית

רוצה להכיר את כל האפשרויות שבפניך ולקבל החלטה מושכלת? פנה/י אלינו:

מכתבי תודה והערכה

"חשוב היה לי גם לכתוב ולהגיד תודה, עוד פעם, על הטיפול המשפטי שלך ושל צוות המשרד בתביעת הפיצויים שלנו מול בית החולים תל השומר. הגענו אליך בהמלצה של רופא בכיר ולמרות הקשיים, קיבלנו פסק דין ופיצויים הולמים"

ד.מ. סביון

"עופר סולר היקר, אין לנו מילים לתאר את הטיפול המשפטי המסור והמקצועי שקיבלנו ממך, לאורך 4 וחצי שנים שבהם ניהלת את התביעה מול בית חולים העמק בתבונה רבה, עמדת לצד בני המשפחה בכל עת ובכל עניין. מאחלים לך רק בריאות והצלחה"

משפחת ב.ע. חדרה

"פנינו למשרדך כשנה וחצי אחרי אירוע קשה של לידה שהסתבכה, ליווית והפנת אותנו אל המומחים הרפואיים והגשת תביעת פיצויים שהסתיימה במהירות, בדרך של פשרה ומבלי להגרר להליכים משפטיים מיותרים וכואבים. על כל אלה תודתינו"

בני הזוג בצרה

"עו"ד עופר סולר ייצג את המשפחה בתביעה נגד גניקולוג וקופת חולים מאוחדת. זכינו להכיר את המומחה המשפטי הטוב ביותר בתחום בזכות המלצה של קרוב משפחה והגענו לתוצאה ראויה, שעזרה להמתיק ולו במעט את חומרת הפגיעה והשפעותיה"

ב.פ. בני ברק

מידע משפטי ועדכונים:

פניה אישית ודיסקרטית

עורכי הדין שלנו לרשותך, בכל שאלה! פנה/י לקבלת ייעוץ משפטי אישי ותשובות בכל שאלה:

טלפון: 072-334-0001

פקס: 03-7369345

מרכז עזריאלי 1, קומה 36