פורום רשלנות רפואית

נושא
מחבר

אסיה 11/03/2018 16:27
שלום,

כללי:
בתי, ------------ לא קיבלה חיסון גיל שנה וחצי ואינני מצליחה לקבוע תור לטיפת חלב סניף "שיכון עממי" בפתח תקווה במשך יותר מחודש.

פרטי האירוע:
קבעתי תור דרך אתר האינטרנט לתאריך ה11.02.18 לשעה 08:00 לחיסון גיל שנה וחצי עבור בתי, שיראל.
בעלי לקח חופש והתייצב במועד הנקבע בסניף טיפת חלב "שיכון עממי" בפתח תקווה.
נודע לו במקום וללא התרעה מוקדמת כי התור בוטל.
מה-11.02.18 הנני מנסה ללא הצלחה בכל דרך אפשרית להזמין תור לחיסון בתי. להלן הפירוט השיחות שבוצעו:
תאריך שעה מס טלפון גורם תוכן השיחה
11.02.18 14:50 03-9321292 טיפת חלב, סניף "שיכון עממי", פתח תקווה אין מענה
12.02.18 14:00 03-9321292 טיפת חלב, סניף "שיכון עממי", פתח תקווה אין מענה
12.02.18 14:10 03-9321292 טיפת חלב, סניף "שיכון עממי", פתח תקווה אין מענה
12.02.18 16:09 03-9321292 טיפת חלב, סניף "שיכון עממי", פתח תקווה אין מענה
12.02.18 16:40 03-9321292 טיפת חלב, סניף "שיכון עממי", פתח תקווה אין מענה
13.02.18 09:55 03-9321292 טיפת חלב, סניף "שיכון עממי", פתח תקווה אין מענה
13.02.18 10:33 03-9051819 לשכת משרד הבריאות פתח תקווה אין תורים, במידה ומישהו יבטל, ניתן יהי להזמין תור. בינתיים מעבירה את הפרטים שלי לסניף טיפת חלב "שיכון עממי" שיחזרו אליי. השבוע גם האחות וגם המזכירה לא נמצאות. שם המפקחת מאירה אליאש. מוקד טיפות חלב *5400
01.03.18 12:46 03-9051819 לשכת משרד הבריאות פתח תקווה ידוע בלשכת משרד הבריאות פתח תקווה כי עד היום למרות ההבטחות אף אחד לא חזר אליי. יחזרו אליי ביום א ה.04.03.18
08.03.18 09:53 03-9051819 לשכת משרד הבריאות פתח תקווה ידוע בלשכת משרד הבריאות פתח תקווה כי עד היום למרות ההבטחות אף אחד לא חזר אליי. מבטיחה כי יחזרו אליי עוד היום.

** במהלך כל התקופה אתר קביעת התורים מקפיץ הודעת שגיאה, מצ"ב צילום מסך.


אני מניחה שלא אחדש לכם אם אזכיר כי קיימת תנועה חזקה וצוברת תנופה של אמהות המסרבות לחסן את ילדיהן. שיעורי המתחסנים בישראל יורדים. הילדים הלא מחוסנים מסכנים לא רק את עצמם, אלא גם את הילדים שבסביבה. ובינתיים הילדה שלי לא מחוסנת!!

לא ייתכן שבמדינה מפותחת במאה ה-21 ההורים מוציאים את עצמם מטולטלים לסניף טיפת חלב לקבלת חיסון ששם מבטלים את התור מבלי להודיע!!

לא ייתכן שבמדינה מפותחת במאה ה-21 ההורים מוציאים את עצמם מטולטלים ונלחמים יום-יום במטרה לקבוע תור לחיסון!!

לא ייתכן שבלשכת משרד הבריאות אני מקבלת תשובה שבתי תחוסן "במידה והורים אחרים יבטלו את תורם". ואם לא יבטלו, היא לא תחוסן??

לא ייתכן שלאזרחי מדינת ישראל לא ניתנת שום אופציה אחרת מלבד טיפת חלב לחיסון ילדיהם (קופת חולים/ אופן פרטי/ מוקד חירום/ מיון וכו).

במידה והילדה תידבק באחת המחלות (נגדן קיים החיסון של גיל שנה וחצי) אראה בכך רשלנות רפואית של המערכת ואנקוט בכל הכלים העומדים לרשותי על מנת להעמיד לדין את כל הקשורים לעניין.

כלל מערכת טיפת החלב הינה מיושנת ולא עובדת בצורה תקינה. היא איבדה מהרעיון ההתחלתי שעמד בראש ייסודה.

הנני דורשת לעבור מסניף "שיכון עממי" פתח תקווה לכל סניף אחר שתמצאו לנכון. אנני מסכימה להיות משויכת לסניף זה יותר.
הנני דורשת לטפל במיידי (!!!!) לקביעת תור חיסון גיל שנה וחצי עבור בתי, שיראל.

זוהי התרעתי האחרונה לפני פנייה למערכת המשפטית של מדינת ישראל.

חוות דעת מקצועית

רוצה להכיר את כל האפשרויות שבפניך ולקבל החלטה מושכלת? פנה/י אלינו:

מכתבי תודה והערכה

"חשוב היה לי גם לכתוב ולהגיד תודה, עוד פעם, על הטיפול המשפטי שלך ושל צוות המשרד בתביעת הפיצויים שלנו מול בית החולים תל השומר. הגענו אליך בהמלצה של רופא בכיר ולמרות הקשיים, קיבלנו פסק דין ופיצויים הולמים"

ד.מ. סביון

"עופר סולר היקר, אין לנו מילים לתאר את הטיפול המשפטי המסור והמקצועי שקיבלנו ממך, לאורך 4 וחצי שנים שבהם ניהלת את התביעה מול בית חולים העמק בתבונה רבה, עמדת לצד בני המשפחה בכל עת ובכל עניין. מאחלים לך רק בריאות והצלחה"

משפחת ב.ע. חדרה

"פנינו למשרדך כשנה וחצי אחרי אירוע קשה של לידה שהסתבכה, ליווית והפנת אותנו אל המומחים הרפואיים והגשת תביעת פיצויים שהסתיימה במהירות, בדרך של פשרה ומבלי להגרר להליכים משפטיים מיותרים וכואבים. על כל אלה תודתינו"

בני הזוג בצרה

"עו"ד עופר סולר ייצג את המשפחה בתביעה נגד גניקולוג וקופת חולים מאוחדת. זכינו להכיר את המומחה המשפטי הטוב ביותר בתחום בזכות המלצה של קרוב משפחה והגענו לתוצאה ראויה, שעזרה להמתיק ולו במעט את חומרת הפגיעה והשפעותיה"

ב.פ. בני ברק

מידע משפטי ועדכונים:

פניה אישית ודיסקרטית

עורכי הדין שלנו לרשותך, בכל שאלה! פנה/י לקבלת ייעוץ משפטי אישי ותשובות בכל שאלה:

טלפון: 072-334-0001

פקס: 03-7369345

מרכז עזריאלי 1, קומה 36