פורום רשלנות רפואית

נושא
מחבר

י.ק 15/01/2018 17:39
היי ,
לפני שנה וחצי אמא שלי עברה שבץ מוחי,כרגע היא בהדרדרות בריאותית עקב השבץ ,היא אושפזה בדצמבר לשבוע ושוחררה עם מדדים לא תקינים (המוגלובין 6 , הנורמה היא 12 ) אחרי כמה ימים ובדיקת דם המוגלובין שלה צנח ל5.6 וחזרנו לבית החולים בהפניית רופא משפחה , הפעם אמא שלי אושפזה לשבועיים ושוחררה היום , רופא במחלקה נשאל מדוע היא שוחררה עם מדדים לא תקינים , התשובה שלו הייתה " כי היא מטופלת קשה " (אחרי השבץ מעט קשה לדבר בהגיון ולהסביר בדיקות שהן פשוטות לבן אדם שפשוט לא כל כך מבין את הסביבה נורא מבולבל וצריך אקסטרא סבלנות לטפל בו ) .
במהלך האשפוז התברר כי יש איבוד דם והם החלו לטפל בבעיה הזו , העניין הוא כזה אמא שלי סיעודית כרגע וצריכה שיקום ,הבוקר שוחררנו מבית החולים בידיעה שאמורים להתקשר על מנת להודיע מתי ואיפה השיקום (שוחררנו בלי שום אינפורמציה ) והובטח שיהיה אמבולנס של השיקום שיגיע לאסוף אותה מהבית .
התקשרו מהשיקום, אין להם מערך של איסוף או אפילו להציע אחד ... ובית החולים , והמחלקה המטפלת מתנערים מכל אחריות (מנהל מחלקה בעצמו שוחח איתי ואמר לי עי הוא מתחייב שיש אמבולנס שיביא אותה לשיקום ) ,נוסף לאורך כל האשפוז אמא שלי עברה הזנחה מצד הצוות ,לדוגמא היא הייתה בצום 12 שעות לפני בדיקה ... הבדיקה בוטלה אף איש צוות לא דאג לעדכן שאין בדיקה וכי היא יכולה לאכול או לשתות מה שגרם לאמא שלי להיות בצום כ16 שעות ... לטענת הצוות הם שכחו וזה נפל בין הכסאות (היו עוד כמה מקרים בהם הם שכחו דברים ).
כרגע השאלה הדחופה באמת היא השיקום ... אני לא יכולה להרשות לעצמי אמבולנס פרטי כלכלית כי כל פינוי מבית החולים לבית עלה לי 500 שח שגם אותה התחייבו כי כללית יחזירו (מה שלא נכון כי יש קרטריונים שצריך לעמוד בהם עמ לקבל החזר כספי ) .
האם יש עצה ? משהו שאוכל לעשות עמ לקבל את האמבולנס שהובטח לי ? או דרך כלשהי לקבל תשובות מבית החולים או כללית ?

חייבת לציין כי בכל פעם שאני מתקשרת למחלקה ומבקשת עזרה מנתקים לי בפנים אחרי שאני מסבירה מי המטופלת ופשוט מקבלת את אותה התשובה " אין עכשיו מנהל מחלקה ואין עו"ס תגיעי למחלקה כשאני מגיעה גם בשעות הביקור הם לא יכולים לשוחח ולהסביר לי מה עליי לעשות ...

אולי מישהו פה יודע מה אני עושה אני מבולבלת וכבר לא יודעת לאן אוכל לפנות.

חוות דעת מקצועית

רוצה להכיר את כל האפשרויות שבפניך ולקבל החלטה מושכלת? פנה/י אלינו:

מכתבי תודה והערכה

"חשוב היה לי גם לכתוב ולהגיד תודה, עוד פעם, על הטיפול המשפטי שלך ושל צוות המשרד בתביעת הפיצויים שלנו מול בית החולים תל השומר. הגענו אליך בהמלצה של רופא בכיר ולמרות הקשיים, קיבלנו פסק דין ופיצויים הולמים"

ד.מ. סביון

"עופר סולר היקר, אין לנו מילים לתאר את הטיפול המשפטי המסור והמקצועי שקיבלנו ממך, לאורך 4 וחצי שנים שבהם ניהלת את התביעה מול בית חולים העמק בתבונה רבה, עמדת לצד בני המשפחה בכל עת ובכל עניין. מאחלים לך רק בריאות והצלחה"

משפחת ב.ע. חדרה

"פנינו למשרדך כשנה וחצי אחרי אירוע קשה של לידה שהסתבכה, ליווית והפנת אותנו אל המומחים הרפואיים והגשת תביעת פיצויים שהסתיימה במהירות, בדרך של פשרה ומבלי להגרר להליכים משפטיים מיותרים וכואבים. על כל אלה תודתינו"

בני הזוג בצרה

"עו"ד עופר סולר ייצג את המשפחה בתביעה נגד גניקולוג וקופת חולים מאוחדת. זכינו להכיר את המומחה המשפטי הטוב ביותר בתחום בזכות המלצה של קרוב משפחה והגענו לתוצאה ראויה, שעזרה להמתיק ולו במעט את חומרת הפגיעה והשפעותיה"

ב.פ. בני ברק

מידע משפטי ועדכונים:

פניה אישית ודיסקרטית

עורכי הדין שלנו לרשותך, בכל שאלה! פנה/י לקבלת ייעוץ משפטי אישי ותשובות בכל שאלה:

טלפון: 072-334-0001

פקס: 03-7369345

מרכז עזריאלי 1, קומה 36