פורום רשלנות רפואית

נושא
מחבר

דניאל 03/01/2018 09:21
הבעיה היא ( בתמצית) עברתי טיפולי שיניים מורכבים שכללו 2 ניתוחים ותשלום עבור שיניים תותבות זמניות ושיניים תותבות קבועות.

הוסבר לי על עלות כל דבר וכמובן שלקח לי זמן להחליט.

כשחזרתי אל אותו סניף הסברתי על התוכנית המסויימת שהוחלט ושזה מה שאני הולכת לעשות
קיבלתי שוב הצעת מחיר שילמתי ו...יצאנו לדרך.

היום אחרי שעברתי את 2 הניתוחים ואני נמצאת במצב שאין לי אפשרות להיות עם שיניים בפה (אני עם שתלים בלבד בפה - ברזלים) ולא יכולה כבר להשתמש בזמניות ולאחר שכבר החלו לקחת ממני מידות לתותבות הקבועות, יצרו עימי קשר ופשוט טענו שהפקידה שם טעתה בהצעה ונתנה לי את ההצעה הלא נכונה וכי עליי להוסיף 7 אלף שח.

מיותר לציין שזה מקומם מעצבן מתסכל וכי אין גם באפשרותי לשלם סכום שכזה.

האם אחרי שסוכם על תוכנית ושילמתי והכל חתום ומוסכם יכולים לבוא עכשיו כשאני במצבי הרגיש ללא שיניים בפה ולדרוש ממני להוסיף את הכסף הנ"ל?

הרי הייתי בסניף ההוא כל הרבה פעמים בין לבין שאף אחת מהפקידות לא טרחה לציין בפניי שנעשתה טעות. רק עכשיו כשכבר החלו המדידות והכל כבר משולם ממזמן הם נזכרו.

ועקב טעות שלהם שנאמר לי:

תגידי תודה כך רצה בורא עולם כי אם היית מקבלת כבר את השיניים הקבועות זה היה יוצא על חשבון הרופא. כך רצה בורא עולם. או שתשלמי ונחלק לך ל-36 תשלומים או שתבואי כשיהיה לך את הכסף.

האם באמת אני זו שצריכה לשלם את המחיר על טעות שלהם? האם הם יכולים לתפוס אותי במצב הרגיש שלי ולא להמשיך את הטיפול בי כפי שנקבע ?

חוות דעת מקצועית

רוצה להכיר את כל האפשרויות שבפניך ולקבל החלטה מושכלת? פנה/י אלינו:

מכתבי תודה והערכה

"חשוב היה לי גם לכתוב ולהגיד תודה, עוד פעם, על הטיפול המשפטי שלך ושל צוות המשרד בתביעת הפיצויים שלנו מול בית החולים תל השומר. הגענו אליך בהמלצה של רופא בכיר ולמרות הקשיים, קיבלנו פסק דין ופיצויים הולמים"

ד.מ. סביון

"עופר סולר היקר, אין לנו מילים לתאר את הטיפול המשפטי המסור והמקצועי שקיבלנו ממך, לאורך 4 וחצי שנים שבהם ניהלת את התביעה מול בית חולים העמק בתבונה רבה, עמדת לצד בני המשפחה בכל עת ובכל עניין. מאחלים לך רק בריאות והצלחה"

משפחת ב.ע. חדרה

"פנינו למשרדך כשנה וחצי אחרי אירוע קשה של לידה שהסתבכה, ליווית והפנת אותנו אל המומחים הרפואיים והגשת תביעת פיצויים שהסתיימה במהירות, בדרך של פשרה ומבלי להגרר להליכים משפטיים מיותרים וכואבים. על כל אלה תודתינו"

בני הזוג בצרה

"עו"ד עופר סולר ייצג את המשפחה בתביעה נגד גניקולוג וקופת חולים מאוחדת. זכינו להכיר את המומחה המשפטי הטוב ביותר בתחום בזכות המלצה של קרוב משפחה והגענו לתוצאה ראויה, שעזרה להמתיק ולו במעט את חומרת הפגיעה והשפעותיה"

ב.פ. בני ברק

מידע משפטי ועדכונים:

פניה אישית ודיסקרטית

עורכי הדין שלנו לרשותך, בכל שאלה! פנה/י לקבלת ייעוץ משפטי אישי ותשובות בכל שאלה:

טלפון: 072-334-0001

פקס: 03-7369345

מרכז עזריאלי 1, קומה 36