פורום רשלנות רפואית

נושא
מחבר

רותם 07/12/2017 10:43
אחותי הקטנה בת 25 עברה הרבה חרא בגלל רופא נשים בראשל"צ בחודש האחרון.

כל זה התחיל שלאחר שסבלה מכאבים בבטן התחתונה והיה לה דימום רציני (חשוב לציין שהדימום התחיל שבוע אחרי שהסתיים לה המחזור והיא גם לקחה גלולות מה שאומר שזה משהו שלא אמור לקרות).

היא הלכה אליו וסיפרה לו את הסיפור וה so called רופא אמר שזה בסדר, דבר שכיח ושהוא מביא לה כדורים לעצירת הדימום, אחותי שאלה אותו אם הוא בטוח כי היא סובלת מכאבים שלא היו לה ב-4 שנים האחרונות ושזה כאבים מעבר למחזור.

הוא אמר לה ״כן כן הכל בסדר. תקחי את הכדורים והדימום ייעצר״. הוא לא ביקש לבדוק אותה ולא כלום. חשוב לציין שיש לו בקליניקה אולטרסאונד.

שבועיים לאחר מכן, כשהמשיכה לסבול מכאבים איומים ועצרה אותם בכדורי אדוויל כל יום, פנתה לרופא נשים אחר שעשה לה מיד בדיקה ושלח אותה לחדר מיון בדחיפות (כך נרשם בטופס).

אחותי התאשפזה בבית חולים הדסה באותו יום - לאחר 4 ימים של ניסיון באנטיביוטיקה דרך הווריד החליטו שהמצב חמור וחייבים לנתח, הוסבר לה לפני על הסיכונים שיש בניתוח - שהפוריות יכולה להיפגע. היה לה זיהום חמור ברחם.

אחרי הניתוח נאמר לה שהזיהום ברחם היה קשה ממה שחשבו. תראו עד כמה העצלנות שלו פגעה בה. יכול להיות שאם היה בסהכ בודק אותה- בדיקה של 2 דק׳ כל המצב היה אחרת. עלק רופא.... עלוב נפש!

הרופאים ציינו שיכול להיות שיהיה לנ נזק ברחם ואולי בעיות להכנס להריון בעתיד ואי אפשר לדעת כלום בוודאות.

האם לדעתכם היא צריכה לקחת עורך דין ולתבוע את הרופא שנתן לה כדורים ולא בדק אותה, בגלל רשלנות רפואית בטיפול / חוסר טיפול?

חוות דעת מקצועית

רוצה להכיר את כל האפשרויות שבפניך ולקבל החלטה מושכלת? פנה/י אלינו:

מכתבי תודה והערכה

"חשוב היה לי גם לכתוב ולהגיד תודה, עוד פעם, על הטיפול המשפטי שלך ושל צוות המשרד בתביעת הפיצויים שלנו מול בית החולים תל השומר. הגענו אליך בהמלצה של רופא בכיר ולמרות הקשיים, קיבלנו פסק דין ופיצויים הולמים"

ד.מ. סביון

"עופר סולר היקר, אין לנו מילים לתאר את הטיפול המשפטי המסור והמקצועי שקיבלנו ממך, לאורך 4 וחצי שנים שבהם ניהלת את התביעה מול בית חולים העמק בתבונה רבה, עמדת לצד בני המשפחה בכל עת ובכל עניין. מאחלים לך רק בריאות והצלחה"

משפחת ב.ע. חדרה

"פנינו למשרדך כשנה וחצי אחרי אירוע קשה של לידה שהסתבכה, ליווית והפנת אותנו אל המומחים הרפואיים והגשת תביעת פיצויים שהסתיימה במהירות, בדרך של פשרה ומבלי להגרר להליכים משפטיים מיותרים וכואבים. על כל אלה תודתינו"

בני הזוג בצרה

"עו"ד עופר סולר ייצג את המשפחה בתביעה נגד גניקולוג וקופת חולים מאוחדת. זכינו להכיר את המומחה המשפטי הטוב ביותר בתחום בזכות המלצה של קרוב משפחה והגענו לתוצאה ראויה, שעזרה להמתיק ולו במעט את חומרת הפגיעה והשפעותיה"

ב.פ. בני ברק

מידע משפטי ועדכונים:

פניה אישית ודיסקרטית

עורכי הדין שלנו לרשותך, בכל שאלה! פנה/י לקבלת ייעוץ משפטי אישי ותשובות בכל שאלה:

טלפון: 072-334-0001

פקס: 03-7369345

מרכז עזריאלי 1, קומה 36