פורום רשלנות רפואית

נושא
מחבר

לנה 28/09/2010 13:10
שלום וצהוריים טובים
בינואר 2010 נשברה לי שן קדמית ובעקבות זאת הלכתי לרופאת שיניים שהמליצה לי על 2 כתרים, כי השן הסמוכה גם דרשה כתר. היא נתנה לי הצעת מחיר והתחלנו את הטיפול בתחילת פברואר. היום כבר ספטמבר והכתרים עדיין לא תואמים לי: לא יושבים טוב, לא מאפשרים סגירת השיניים כמו לפני טיפול, וגם הצבע של אחד הכתרים בולט ונראה לא טבעי, כך שאנשים סביבי מעירים לי על השן. עבור הטיפול היא ביקשה 6,500 ש\"ח ושילמתי לה בינתיים 4,400ש\"ח. אני הולכת אליה פעם בשבוע-שבועיים ולפעמים פעמיים בשבוע בגלל שהיא לא מדביקה את הכתרים הזמניות באופן יציב. בפעם האחרונה אף נאלצתי להגיע למשרדה פעמיים באותו יום.

התיעצתי עם רופאים שונים ואמרו לי שהזמן שלוקח לה לעשות לי כתר תואם הוא לא הגיוני אפילו אם יש סיבוכים בדרך. אבל אם אני רוצה לטבוע אותה, אז כדאי לי קודם לקבל חוות דעת רפואית. ביררתי שחוות הדעת כזאת עולה סביבות 4000-5000 ש\"ח. אחד עורכי דין אמר לי שהסכומים בהם מדובר לא בטוח שכדאי להתעסק, כי אם לא אציג חוות דעת כזו בבית משפט, זו תהיה רק מילה שלי נגדה.

השאלה שלי היא כזאת
עובדות :
8 חודשים אני בטיפול של 2 כתרים
איני רוצה להמשיך להיות מטופלת שלה
את העבודה היא לא עשתה לי עדיין
איני מבקשת לשלם על אוגמת נפש
והוצאות נסיעות וזמן עבודה,
רק רוצה שהיא תחזיר לי את הסכום שכבר שילמתי
ולפנות לרופא אחר.
והיא לא רוצה להחזיר לי שום דבר,
אמרה שרואה חשבון שלה יחזור אלי במהלך השבוע והוא, כמובן, לא חזר, כבר השבוע השני עובר

אולי יש ארגון שמתעסק בדברים האלה?

חוות דעת מקצועית

רוצה להכיר את כל האפשרויות שבפניך ולקבל החלטה מושכלת? פנה/י אלינו:

מכתבי תודה והערכה

"חשוב היה לי גם לכתוב ולהגיד תודה, עוד פעם, על הטיפול המשפטי שלך ושל צוות המשרד בתביעת הפיצויים שלנו מול בית החולים תל השומר. הגענו אליך בהמלצה של רופא בכיר ולמרות הקשיים, קיבלנו פסק דין ופיצויים הולמים"

ד.מ. סביון

"עופר סולר היקר, אין לנו מילים לתאר את הטיפול המשפטי המסור והמקצועי שקיבלנו ממך, לאורך 4 וחצי שנים שבהם ניהלת את התביעה מול בית חולים העמק בתבונה רבה, עמדת לצד בני המשפחה בכל עת ובכל עניין. מאחלים לך רק בריאות והצלחה"

משפחת ב.ע. חדרה

"פנינו למשרדך כשנה וחצי אחרי אירוע קשה של לידה שהסתבכה, ליווית והפנת אותנו אל המומחים הרפואיים והגשת תביעת פיצויים שהסתיימה במהירות, בדרך של פשרה ומבלי להגרר להליכים משפטיים מיותרים וכואבים. על כל אלה תודתינו"

בני הזוג בצרה

"עו"ד עופר סולר ייצג את המשפחה בתביעה נגד גניקולוג וקופת חולים מאוחדת. זכינו להכיר את המומחה המשפטי הטוב ביותר בתחום בזכות המלצה של קרוב משפחה והגענו לתוצאה ראויה, שעזרה להמתיק ולו במעט את חומרת הפגיעה והשפעותיה"

ב.פ. בני ברק

מידע משפטי ועדכונים:

פניה אישית ודיסקרטית

עורכי הדין שלנו לרשותך, בכל שאלה! פנה/י לקבלת ייעוץ משפטי אישי ותשובות בכל שאלה:

טלפון: 072-334-0001

פקס: 03-7369345

מרכז עזריאלי 1, קומה 36