פורום רשלנות רפואית

נושא
מחבר

ג.א 16/05/2017 10:28
בחודש ספטמבר סיכמתי עם עורך דין על שכירת שירותיו בתביעה על רשלנות רפואית..לצערי עד עכשיו לא קרה שום דבר וההתנהלות של עורך הדין לא מקובלת בעיניי (לא עונה לטלפונים, לא עונה להודעות)..בפעם האחרונה שהוא ענה לי(לפני חודש) הוא אמר שהוא ממתין לקביעת תור לחוות דעת של רופא מטעמו.

שולם לעו"ד סכום של 2200 ש"ח לפתיחת התיקים הרפואיים ותחילת עבודה..

2 שאלות:

1. האם הזמן שעבר מתחילת העבודה מקובל לאור ההתקדמות?

2. מה האפשרויות שלי בכל הנוגע לסכום ששולם במידה ואני רוצה להמשיך עם עורך דין אחר?

תודה

חוות דעת מקצועית

רוצה להכיר את כל האפשרויות שבפניך ולקבל החלטה מושכלת? פנה/י אלינו:

מכתבי תודה והערכה

"חשוב היה לי גם לכתוב ולהגיד תודה, עוד פעם, על הטיפול המשפטי שלך ושל צוות המשרד בתביעת הפיצויים שלנו מול בית החולים תל השומר. הגענו אליך בהמלצה של רופא בכיר ולמרות הקשיים, קיבלנו פסק דין ופיצויים הולמים"

ד.מ. סביון

"עופר סולר היקר, אין לנו מילים לתאר את הטיפול המשפטי המסור והמקצועי שקיבלנו ממך, לאורך 4 וחצי שנים שבהם ניהלת את התביעה מול בית חולים העמק בתבונה רבה, עמדת לצד בני המשפחה בכל עת ובכל עניין. מאחלים לך רק בריאות והצלחה"

משפחת ב.ע. חדרה

"פנינו למשרדך כשנה וחצי אחרי אירוע קשה של לידה שהסתבכה, ליווית והפנת אותנו אל המומחים הרפואיים והגשת תביעת פיצויים שהסתיימה במהירות, בדרך של פשרה ומבלי להגרר להליכים משפטיים מיותרים וכואבים. על כל אלה תודתינו"

בני הזוג בצרה

"עו"ד עופר סולר ייצג את המשפחה בתביעה נגד גניקולוג וקופת חולים מאוחדת. זכינו להכיר את המומחה המשפטי הטוב ביותר בתחום בזכות המלצה של קרוב משפחה והגענו לתוצאה ראויה, שעזרה להמתיק ולו במעט את חומרת הפגיעה והשפעותיה"

ב.פ. בני ברק

מידע משפטי ועדכונים:

פניה אישית ודיסקרטית

עורכי הדין שלנו לרשותך, בכל שאלה! פנה/י לקבלת ייעוץ משפטי אישי ותשובות בכל שאלה:

טלפון: 072-334-0001

פקס: 03-7369345

מרכז עזריאלי 1, קומה 36