פורום רשלנות רפואית

נושא
מחבר

רשיד 03/04/2016 00:20
שלום רב אמי התקבלה לחדר מיון בגל התייבשות שם בדקו לה לחץ וחום בלבד.... ולאחר מכם העבירו אותה למחלקה פנימית היא הייתה בת 74 ומשותקת לגמי ומרותקת למיטה, בגלל מצבה החריג, הכניסו לה זונדה דרך האף מיום הראשון של אשפוזה ראינו שיש לאמא שלי משהו לא תקין(היא לא מדברת בכלל) אנחנו דיברנו מיום הראשון על האחרים, אבל ללא תועלת... ואחרי 5 ימים של אשפוז, הגוף שלה התקרר מאוד מאוד, אני בתור אפוטרופוס, אמרתי לראש המחלקת שלמחרת אני מביא רופא חיצוני מטעם המשפחה לבדוק מה יש לה, ומביא עורך דין מטעם המשפחה ואז הם התחילו לעשות בדיקות ובדיקות, והם הזמיני דוקטור מכירורגיה ממחלקה כירורגית... ושבא הראפא וראה ובדק את אמי באותה לילה... הוא החליט שאמי תעשה צילום רנטגן בבטן ואז התגלה שיש לה חסימת מעיים והמעיים נקרע ואז עשו לה ניתוח דחוף ושם כתבו שהגוף שלה נכנס לשוק וקרטו לה המעיים וכתבו שהיה חסימה ולאחר מכן אושפזה בטיפול נמרץ 20 ימים ומשם לשיקום בחיפה שנה שלמה ונפתרה עקב זיהומים האם היה רשלנות רפואית?

חוות דעת מקצועית

רוצה להכיר את כל האפשרויות שבפניך ולקבל החלטה מושכלת? פנה/י אלינו:

מכתבי תודה והערכה

"חשוב היה לי גם לכתוב ולהגיד תודה, עוד פעם, על הטיפול המשפטי שלך ושל צוות המשרד בתביעת הפיצויים שלנו מול בית החולים תל השומר. הגענו אליך בהמלצה של רופא בכיר ולמרות הקשיים, קיבלנו פסק דין ופיצויים הולמים"

ד.מ. סביון

"עופר סולר היקר, אין לנו מילים לתאר את הטיפול המשפטי המסור והמקצועי שקיבלנו ממך, לאורך 4 וחצי שנים שבהם ניהלת את התביעה מול בית חולים העמק בתבונה רבה, עמדת לצד בני המשפחה בכל עת ובכל עניין. מאחלים לך רק בריאות והצלחה"

משפחת ב.ע. חדרה

"פנינו למשרדך כשנה וחצי אחרי אירוע קשה של לידה שהסתבכה, ליווית והפנת אותנו אל המומחים הרפואיים והגשת תביעת פיצויים שהסתיימה במהירות, בדרך של פשרה ומבלי להגרר להליכים משפטיים מיותרים וכואבים. על כל אלה תודתינו"

בני הזוג בצרה

"עו"ד עופר סולר ייצג את המשפחה בתביעה נגד גניקולוג וקופת חולים מאוחדת. זכינו להכיר את המומחה המשפטי הטוב ביותר בתחום בזכות המלצה של קרוב משפחה והגענו לתוצאה ראויה, שעזרה להמתיק ולו במעט את חומרת הפגיעה והשפעותיה"

ב.פ. בני ברק

מידע משפטי ועדכונים:

פניה אישית ודיסקרטית

עורכי הדין שלנו לרשותך, בכל שאלה! פנה/י לקבלת ייעוץ משפטי אישי ותשובות בכל שאלה:

טלפון: 072-334-0001

פקס: 03-7369345

מרכז עזריאלי 1, קומה 36