פורום רשלנות רפואית

נושא
מחבר

רחלי 05/01/2015 08:07
ילדתי את ביתי לפני כשנה וחצי.

הכל היה תקין כשנולדה לאחר כמה שעות נתנו לה את החיסון שכל ילד מקבל לאחר לידתו( לצערי חתמתי על הסכמה לחיסון)
כשהחלפתי לה ראיתי את מקום החיסון אי אפשר היה לפספס הייתה שם נקודה של כניסת המחט ועיגול בקוטר של כ5 סמ בערך מסביב שהיה קשה כמו אבן ונפוח לשאלתי אמרו לי שזה מהחיסון ואין מה לדאוג.

כשהגעתי בשעות הלילה המאוחרות להאכיל אותה גילתי לתדהמתי שכל הרגל שלה התנפחה הגיע רופא בבהלה ואמר שכרגע אין מה לעשות ויהיה המשך בירור בבוקר וכך היה הגיע אורטופד שראה בבירור שביתי ממש שומרת על הרגל ולא מוכנה להזיז אותה, גם בשעת השינה והשכיבה הרגל הייתה מקופלת בחוזקה מתחת לגופה..
שלחו אותנו לאולטרסאונד שם ראו בבירור בצקות גדולות לכל אורך הרגל, כשהגיע זמן השיחרור אמרו לי שהנפיחות תעבור ולא רצו לכתוב לי על כך שום מילה בטופס השחרור.

כיום שנה וחצי אחרי הרגל עדיין נפוחה, עדיין עם בצקות, ביתי שומרת מאוד על הרגל וכל ההתפתחות שלה בהתעכבות, ילדים בגילה כבר מתחילים ללכת היא אפילו לא עומדת, ועד לפני מס שבועות אפילו לא הסכימה ליישר את הרגל.

התרוצצתי בין לא מעט רופאים, ברגע של אמת אמרה לי רופאה אחת הייתה פשלה עם החיסון בית החולים לעולם לא יודה בזה.

הצלחתי להוציא את התיק הרפואי מבית החולים למרבה הכעס עניין הרגל מוזכר שם במשפט אחד אין אזכור לבצקות והחוצפה הכי גדולה שכתוב שלפני השחרור הייתה הטבה משמעותית ברגל.

מה הן זכויותי אם בכלל? יש עילה לתביעה בגלל רשלנות רפואית לדעתך?

חוות דעת מקצועית

רוצה להכיר את כל האפשרויות שבפניך ולקבל החלטה מושכלת? פנה/י אלינו:

מכתבי תודה והערכה

"חשוב היה לי גם לכתוב ולהגיד תודה, עוד פעם, על הטיפול המשפטי שלך ושל צוות המשרד בתביעת הפיצויים שלנו מול בית החולים תל השומר. הגענו אליך בהמלצה של רופא בכיר ולמרות הקשיים, קיבלנו פסק דין ופיצויים הולמים"

ד.מ. סביון

"עופר סולר היקר, אין לנו מילים לתאר את הטיפול המשפטי המסור והמקצועי שקיבלנו ממך, לאורך 4 וחצי שנים שבהם ניהלת את התביעה מול בית חולים העמק בתבונה רבה, עמדת לצד בני המשפחה בכל עת ובכל עניין. מאחלים לך רק בריאות והצלחה"

משפחת ב.ע. חדרה

"פנינו למשרדך כשנה וחצי אחרי אירוע קשה של לידה שהסתבכה, ליווית והפנת אותנו אל המומחים הרפואיים והגשת תביעת פיצויים שהסתיימה במהירות, בדרך של פשרה ומבלי להגרר להליכים משפטיים מיותרים וכואבים. על כל אלה תודתינו"

בני הזוג בצרה

"עו"ד עופר סולר ייצג את המשפחה בתביעה נגד גניקולוג וקופת חולים מאוחדת. זכינו להכיר את המומחה המשפטי הטוב ביותר בתחום בזכות המלצה של קרוב משפחה והגענו לתוצאה ראויה, שעזרה להמתיק ולו במעט את חומרת הפגיעה והשפעותיה"

ב.פ. בני ברק

מידע משפטי ועדכונים:

פניה אישית ודיסקרטית

עורכי הדין שלנו לרשותך, בכל שאלה! פנה/י לקבלת ייעוץ משפטי אישי ותשובות בכל שאלה:

טלפון: 072-334-0001

פקס: 03-7369345

מרכז עזריאלי 1, קומה 36