פורום רשלנות רפואית

נושא
מחבר

אמיר דרור 15/12/2014 20:32
שלום
הזמנו רופא דרך ביטוח שיש לי דרך העבודה
בהסכם שיש לי רשום בוודאות הגעה עד שעתיים
לפני הזמנת הרופא הגיע אמבולנס לביתי ויכולנו להתפנות לביהח
אחרי שיחה עם מוקד ביטוח החיים הבטיחו שעד שעתיים יגיע ולכן החלטנו להמתין
לאחר שעתיים התקשרו ואמרו שיהיה עיכוב של שעה
לאחר שעה התקשרו ומסרו שיהיה עיכוב של שלוש שעות נוספות
לאחר יומיים דיברתי עם המוקד ומלבד התנצלות והבטחה שהפעם הבאה ( לא עלינו) לא יגבו דמי השתתפות על סך 25 ש״ח
נכון שהציעו לגשת ולכסות עד 300 ש״ח אך הסברתי להם שבמצפה רמון מלבד מדא ישנם שעות שאין רופא בשום קופת חולים
המרגיז דרישתי סבלה בגלל הביטוח ועוד לאחר מכן לא מתכוונים להראות נכונות ולפצות
השאלה איך מפצים כאב?
תודה

חוות דעת מקצועית

רוצה להכיר את כל האפשרויות שבפניך ולקבל החלטה מושכלת? פנה/י אלינו:

מכתבי תודה והערכה

"חשוב היה לי גם לכתוב ולהגיד תודה, עוד פעם, על הטיפול המשפטי שלך ושל צוות המשרד בתביעת הפיצויים שלנו מול בית החולים תל השומר. הגענו אליך בהמלצה של רופא בכיר ולמרות הקשיים, קיבלנו פסק דין ופיצויים הולמים"

ד.מ. סביון

"עופר סולר היקר, אין לנו מילים לתאר את הטיפול המשפטי המסור והמקצועי שקיבלנו ממך, לאורך 4 וחצי שנים שבהם ניהלת את התביעה מול בית חולים העמק בתבונה רבה, עמדת לצד בני המשפחה בכל עת ובכל עניין. מאחלים לך רק בריאות והצלחה"

משפחת ב.ע. חדרה

"פנינו למשרדך כשנה וחצי אחרי אירוע קשה של לידה שהסתבכה, ליווית והפנת אותנו אל המומחים הרפואיים והגשת תביעת פיצויים שהסתיימה במהירות, בדרך של פשרה ומבלי להגרר להליכים משפטיים מיותרים וכואבים. על כל אלה תודתינו"

בני הזוג בצרה

"עו"ד עופר סולר ייצג את המשפחה בתביעה נגד גניקולוג וקופת חולים מאוחדת. זכינו להכיר את המומחה המשפטי הטוב ביותר בתחום בזכות המלצה של קרוב משפחה והגענו לתוצאה ראויה, שעזרה להמתיק ולו במעט את חומרת הפגיעה והשפעותיה"

ב.פ. בני ברק

מידע משפטי ועדכונים:

פניה אישית ודיסקרטית

עורכי הדין שלנו לרשותך, בכל שאלה! פנה/י לקבלת ייעוץ משפטי אישי ותשובות בכל שאלה:

טלפון: 072-334-0001

פקס: 03-7369345

מרכז עזריאלי 1, קומה 36